Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Setlist open 2012 - Hallå, Hallå!

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2003
    Ort
    Rotebro, , Sweden.
    Inlägg
    238

    Standard Setlist open 2012 - Hallå, Hallå!

    Hej Hej

    Hade tänkt få igång här under årets slut ett "setlist open". Jag skulle vilja ha era och förhoppningsvis även ett bidrag från bandet en lista med sin favorit låtlista. Detta gäller givetvis ifrån den allra första början av kent. Jag har en personlig favorit och även om det säkert har spelats någon gång innan eller efter så var jag på plats just där och då. Jag älskar skivorna och låtarna på efterkommande skivor men just den där låtlistan kändes på något speciellt sätt. Jag var inte hög dock kanske lite berusad av kärlek och harmoni!
    Om bandet skulle yttra sig så skulle jag vilja veta om det fanns några speciella tankar kring vissa övergångar etc. Eller när man på Hovet ska stoppa in Cowboys och Martin vill ta bort en ballad.. (UDA är ju en fet ballad)..

    Ge mig nått som känns..

    http://www.setlist.fm/setlist/kent/2...-1bd465c8.html

    Kram
    "Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?!..."

  2. #2
    Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 000

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Putte_Elite Visa inlägg
    Hej Hej

    Hade tänkt få igång här under årets slut ett "setlist open". Jag skulle vilja ha era och förhoppningsvis även ett bidrag från bandet en lista med sin favorit låtlista. Detta gäller givetvis ifrån den allra första början av kent. Jag har en personlig favorit och även om det säkert har spelats någon gång innan eller efter så var jag på plats just där och då. Jag älskar skivorna och låtarna på efterkommande skivor men just den där låtlistan kändes på något speciellt sätt. Jag var inte hög dock kanske lite berusad av kärlek och harmoni!
    Om bandet skulle yttra sig så skulle jag vilja veta om det fanns några speciella tankar kring vissa övergångar etc. Eller när man på Hovet ska stoppa in Cowboys och Martin vill ta bort en ballad.. (UDA är ju en fet ballad)..

    Ge mig nått som känns..

    http://www.setlist.fm/setlist/kent/2...-1bd465c8.html

    Kram
    Okej, du vill alltså att man väljer sin favorit bland Kents tidigare setlistor (oavsett om man varit på plats eller inte)?
    Undra vilket som är det bästa stället för att se samtliga setlistor.
    Av de konserter jag sett står det nog mellan Norrköping 2005, Långholmen 2010 och Sundbyholm 2012, men frågan är om man inte borde kolla igenom samtliga setlistor för att göra bandet rättvisa.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen


    Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2003
    Ort
    Rotebro, , Sweden.
    Inlägg
    238

    Standard

    Jo men lite så. Att man tar sig en titt när man orkar.. Vi behöver ju inte ha någon deadline.. men att man kan visa upp att "det här gillar jag"! Typ..

    även om man har 3-4 eller 7 alternativ så får man bara välja en.. Det här är min absoluta favorit.. typ..
    "Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?!..."

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •