Måste återigen rekommendera Kunskapskanalen. Nu visas: Ny teknik avslöjar gamla brott. Bones på riktigt typ.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
Jag tror faktiskt jag går och lägger mig och läser ut en bok eller två...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
At denne her influensaen ikke gir seg snart. Heldigvis kom dagmatte og henta Ruffen i går, han kommer tilbake i morgen. Med kompisen Theo, en sibirsk skogskatt.
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Jag vill ha en ölpolare som kan man kan dricka öl med...... En som man kan snacka med och har liknande intressen.
förr hade jag en polare som jag kom väldigt bra överens med. Vi var som JD och Turk kanske man kan säga.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Kan inte mitt hår torka nu så jag får sova?!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Kollar nästan bara på den kanalen, de har ofta intressesanta program.
Fast i söndags kollade jag på Vetenskapens värld i vanliga SVT och jag hade somnat till men så hörde jag ordet 'spegelneuroner' och jag blev klarvaken och det var väldigt intressesant. Nytt för mig var att en 10% av oss verkar ha väldigt litet av de här spegelneurornerna så de är inte mottagliga för hur andra känner sig genom att bara se dem.
Såg First Aid Kit ikväll. Det var precis så bra som man kunde förvänta sig.
Utan tvivel är man inte riktigt klok
First Aid Kit vore kul att se. Dyrt?
Jävlar va skönt det känns att ha lämnat in en uppgift till slut. Jag lät inte självkritik förvandla kvalité till kvantitet denna gång, sånt hjälper. På en annan uppgift har jag passerat ordgränsen med 4700 ord. Men det går ändå.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius