Personligen så har jag inget emot konflikter, eftersom jag ändå känner av dem. Bara för att alla är rörande sams och dricker té och äter scones så betyder det inte att alla tycker likadant eller ens tycker om varandra , de kan lika gärna låtsas genom att hålla med varandra.
Det är såhär att jag vill förstå hur den som inte tycker som jag resonerar om sin åsikt, jag är grundligt intresserad av de som tycker att t.ex bi och homosexualitet är fel, eller att tycka att de som kommer från nåt land alla smiter från arbete och helst lever på bidrag osv osv .
Jomen det är så att jag är extrem road av hur andra tänker och ibland avslöjar de själva att de har inte tänkt alls i alla fall om fördumsfulla saker. Jag försöker att inte döma utan att verkligen visa att jag är intresserad av vad som gjort att personen tänker som han hon gör .
Att 'platta till' och köra över någon gör bara att de hatar mig och bara håller på det de tycker ännu mer och möjligen att de dessutom önskar att få spöa upp mig också.