Del 4...
D – STYRKA Jag är mentalt stark. Inte som i ambitiös, men som i jag inte lätt "böjs och går av". Har dock lärt mig att kompromissa!
Livskraft/fysisk styrka : Mitt skrivande ger mig en enorm surr, vara kreativ och min dotters kärlek ger mig Livskraft. Jag är kanske inte så fysiskt stark (har problem med lock på burkar!), Men jag har fysisk uthållighet. Jag kan vara långsam men jag kommer dit!
Självförtroende : ... oftast inte ett problem.Bara ibland... Och eftersom jag inte riktigt har ett behov av att tillhöra en grupp, behöver jag inte godkännande av andra för att bygga upp mitt självförtroende. Men jag, liksom alla andra, gillar att få beröm för saker jag gjort bra.
Marknadsföring (att få uppmärksamhet) : ... hmm ... oftast inte ett problem, det handlar om att vara balanserad, ens hållning och en positiv attityd. Så länge jag inte förväntas att vara festens mittpunkt.
Värde/status : Bryr mig inte ett uns om vad andra tycker om mig. Jag antar att mina vänner tycker om/älskar mig för den jag är, eftersom de fortfarande är här och de vet att jag har rätt bredvid dem om de behöver mig! Vårt vänskap ger mig värd.
Och jag bryr mig inte om din status heller, jag är mycket mer intresserad av
vem du är - inte vilken status du har.
Faderskärlek (villkorlig kärlek) : Jag är inte säker på vad min inställning är på "krav" – kanske inte att överbelasta människor det har ofta motsatt effekt.
Själv tillhör jag kategorin, att om du försöker tvinga mig till att göra något jag kommer att bli envis och inte göra det. Jag reagerar positivt på smicker eller mild eller logisk övertalning - ja, I am that easy