Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Det svarta fåret.

  1. #1

    Standard Det svarta fåret.

    Alltså hur mycket jag än vill gilla detta albumet så går det icke! Det här albumet skulle aldrig ha spelats in och nästa skiva skulle vara # 10 ist för jäirfm. Alla dom andra skivorna i kentkatalogen är klockrena men detta lilla missöde förstör helheten. Hade man plockat de bästa 5 låtarna från albumet och gjort till en ep hade det varit en annan sak. Men nu kommer det här tyvärr alltid vara det svarta fåret i kents annars så klockrena samling mästerverk. Såå ville bara skriva av mig lite....

  2. #2
    Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    hemma hos mig
    Inlägg
    50 585

    Standard

    Man skall ju respektera allas åsikter, för alla har rätt att ha en egen åsikt, men jag håller absolut inte med dig. Underbart album tycker jag. Funkar lysande både att lyssna på i lurar när man är ute och går och även live.
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)


    & varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

  3. #3
    Nybörjare DinVänPessimisten_s avatar
    Reg.datum
    Apr 2013
    Ort
    Huddinge
    Inlägg
    19

    Standard

    Håller delvis med dig, det är ett av Kents sämsta album men absolut inte så dåligt att det aldrig borde ha spelats in. Det finns ändå flera bra låtar, men ingen som jag riktigt älskar. Jag skulle dock bli besviken ifall nästa album blir som det här, jag hoppas mer på mycket gitarrer och lite hårdare, kallare låtar. Det saknades på JÄIRFM.
    Tunga moln över vårt semestermål
    Vi har båda haft ett hektiskt år
    Distans är vår enda chans

  4. #4

    Standard

    Varför ligger denna tråd under en plats i solen? Den syftar väl på jäirfm?
    Så det så.

  5. #5
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av ololole Visa inlägg
    Varför ligger denna tråd under en plats i solen? Den syftar väl på jäirfm?
    Trådskaparen får gärna förtydliga det. Avvaktar med att flytta tråden tills dess.
    Låt dom komma nu

  6. #6

    Standard

    Detta ämne handlar om epis. Det jag menade var att om inte denna skivan hade spelats in hade jäirfm varit skiva #9 och alltså den nya, icke inspelade skivan varit nummer 10.. Sorry för otydligheten.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •