Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden.
Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt.
Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här.
När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden.
Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt.
Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här.
När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Hej februari. Årets kallaste månad. Det kommer bli en lång kall vinter? Eller så blir det reeeeegn som slickar hela staden som en fuktig kall tunga.
Låt dom komma nu
Årets kortaste månad. Hoppas mer på snö än regn.
Februari är en bra månad på ett sätt. Ljuset återvänder så sakteliga.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Hellre snö än regn, men nu gör det inget om våren kommer. Fast just nu är det rätt mysigt med snön som lyser upp.
Jag ska försöka logga in här oftare och inte bara läsa, får se hur det går!
eller hur ?
Såg en film på mig och några kompisar för fem år sen. Jag var så jävla ung och hungrig då. Nyss sjutton fyllda och redo att erövra hela fucking världen. Det är så länge sen, en av dem på filmen är författare och fett känd. En av de andra bor i GBG och är anarkist. Själv är jag kvar i E-tuna. Önskar bara att jag fortfarande var lika hungrig.
Utan tvivel är man inte riktigt klok
Hatar iaf fortfarande snuten intensivt. Vissa saker förändrar sig aldrig med åren.
Utan tvivel är man inte riktigt klok
Hade en udda dröm. Jag hade precis börjat någon konstig utbildning, första grejen vi fick göra var att bygga ett hus i papp, sedan fick vi en enorm påse (typ soppåse) fylld med öl, och alla gick runt och drack ifrån sina påsar och byggde sina papphus.
Sláinte Mhath!
Jag hatar februari, året tråkigaste månad alla kategorier.
Mitt leende som sköld
mot tårarna som föll
För mig får gärna snön regna bort, ja jag vet det blir ljust bla,bla,bla men fan så jobbig att gå omkring i samt irriterande med alla skidåkare som ska ut på vägarna rund om på markerna där vi går o rider, argare människor får man leta efter!! men men vi är iaf i slutet av vintern nu, mara mars kvar sen ser vi ljuset u tunneln
Helt klart en av de värre fredagarna igår, en av mina inhyrningar i stallet hade ute vet igår för att ta stygnen på sin häst som opererat bort en tumör under svansroten, bara att det visade sig att vara så illa att det nu kanske inte läker alls.. lite panik uppstod och vet fick skära bort svallhud osv. sen för att få bort infektionen ge penicillin som hästen då fick en allergisk reaktion av och föll ihop i boxen gång på gång och fick total panikBland de värsta jag sett, han va ju drogad så balansen va ju inte den bästa heller..
Penicillin-chock är inte kul... Fast egentligen är det inte en allergisk reaktion utan en toxisk reaktion mot en annan substans (prokain som ger långsammare utsönrding så att man bara behöver spruta en gång per dag). Skitsamma, det är våldsamt och otäckt och man bara hoppas att hästen skall skada sig själv eller någon annan innan det går över.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod