Sidan 84 av 84 FörstaFörsta ... 347475767778798081828384
Resultat 1 246 till 1 254 av 1254

Ämne: Månadens skräptråd - Mars

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    Ja! Eventuellt garderar de sig bara för framtida erbjudanden/spelsug genom att skriva "kents enda spelningar i sverige I SOMMAR" och inte "i år" om klubbgigen samt kentfest.

Jag tror dock (eller ok, snarare "hoppas" kanske) att de släpper en EP i höst/vinter och drar på ishallsturné. Om de nu har spelat in alla de 19 låtar som de hade med sig till Los Angeles och inga bonusspår släpps under våren/sommaren så... tycker jag att de kan bjuda på det Hehe.
    Exakt, vi får hoppas på det. Med tanke på att spelningar är den stora inkomstkällan för artister nu för tiden, om jag förstått det rätt, kan man tycka att de skulle vilja göra mer än tio spelningar i år. Och - inte att förglömma - de älskar ju oss.

Vore trevligt med en EP! Och de verkar ju inte vara några större fans av b-sidor/bonusspår längre.

Citat Ursprungligen postat av Vapnet Visa inlägg
    Vilka fler hoppas ni dyker upp på Kentfest?
    Själv hoppas jag på Glasvegas. Hade varit tjockt med fett.
    Oj, vet inte om jag vågar hoppas på ett så stort namn som Glasvegas, men det vore absolut inte fel. Markus Krunegård vore också trevligt. Och varför inte lite poesi med Bruno K. Öijer?
    Låt dom komma nu

Nybörjare Vapnets avatar
    Reg.datum
    Mar 2014

Standard

Vet inte om jag vågar det heller. Glasvegas har ju en förkärlek till Sverige så ingenting är omöjligt. Men när man spekulerar eventuella bokningar får man ju vara medveten om att det vore både kontraproduktivt och dyrt av Kent att boka någon som större än de själva. Så någon Michael Jackson uppsläpad ur graven lär ju inte vara någon chans (och tur är väl det..)
    Once you've sought the path of revenge
    There's no way to stop
    And the more I try to hurt you the more that it hurts me

Danger Mouse & Sparklehorse - Revenge Feat. The Flaming Lips

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag tycker det skulle vara oerhört coolt med Linnea Ohlsson. Glasvegas hade varit nåt... men jag tror inte på det tyvärr. krunegård skulle jag mer än gärna se! Eller varför inte Happiness?
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vapnet Visa inlägg
    Vet inte om jag vågar det heller. Glasvegas har ju en förkärlek till Sverige så ingenting är omöjligt. Men när man spekulerar eventuella bokningar får man ju vara medveten om att det vore både kontraproduktivt och dyrt av Kent att boka någon som större än de själva. Så någon Michael Jackson uppsläpad ur graven lär ju inte vara någon chans (och tur är väl det..)
    Ja, med tanke på det relativt låga biljettpriset räknar jag inte med att det tillkommer några större artister. Men man vet aldrig vad de hittar på!
    Låt dom komma nu

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Inatt är det dags. Då sänds allra sista HIMYM. Måste skynda mig hem imorgon så att jag hrm, "kan se" det, går inte in på det där närmare...
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Den som skapar den nya skräpen På andra sidan månadsskiftet, glöm inte att skriva något om "en rastlös/otålig sen april" eller dylikt om vår längtan i titeln ... ;-)
    /TigerQ
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Laila Marie-Gigi Andersen
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Några dagar ledigt får det nog bli för min del. Tänk vad man gör för kent... Jag hade hoppats på många fredags- och lördagsspelningar, men tji fick jag. Det här med att spela en tisdag, eller torsdag, förstår jag mig inte riktigt på. Blir det särskilt kul och bra ens för bandet? Är man i underhållningsbranschen får man se till att underhålla på helgerna, när folk är lediga.
    Jamen, precis !! vuxna människor - arbeta - barn ... vi har blivit gamla

Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Laila Marie-Gigi Andersen Visa inlägg
    Jamen, precis !! vuxna människor - arbeta - barn ... vi har blivit gamla
    Å andra sidan: det är först när man blivit vuxen som man verkligen uppskattar ledighet, tror jag. All den där tiden man bara slösade bort som tonåring för att tid verkade finnas i överflöd, och till syvende och sist var väl ens största önskan att bli äldre, för då skulle ju det riktiga livet börja.
    Låt dom komma nu

Erfaren medlem 13_Maj_tjejens avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Måndagskväll. Seg kväll. Ensam kväll.
    "Getting old is not for sissies."

Sidan 84 av 84 FörstaFörsta ... 347475767778798081828384

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer