Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: En sista forumträff Då Som Nu För Alltid ...

Erfaren medlem svarta tårars avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Cool En sista forumträff Då Som Nu För Alltid ...

Är det någon som är sugen på en sista träff?
    ...Svarta tysta tårar...

Erfaren medlem KnekkKnekks avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Skulle vara väldigt kul!
    Speciellt eftersom jag alltid var så blyg inför de forumträffar som varit genom åren, tror jag vågade mig till en eller två med hjälp av lite stöd från andra forumister...

Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Vi var ju ett stort gäng som träffades på deras spelning på Trädgårdsföreningen, i Göteborg, kan det varit 2012. Scandinavium denna gång, men jag träffas gärna på ett fik innan. Förslagsvis det jag suttit på sist, om inte tåget varit försenat...

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Ja det skulle faktiskt vara ett fint avslut efter alla dessa år. Nu var det flera år sedan jag ens skrev något på forumet T.om.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Visa inlägg
    Vi var ju ett stort gäng som träffades på deras spelning på Trädgårdsföreningen, i Göteborg, kan det varit 2012. Scandinavium denna gång, men jag träffas gärna på ett fik innan. Förslagsvis det jag suttit på sist, om inte tåget varit försenat...
    Jag och bravorion vill gärna träffa er i Göteborg den 30/9

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

jag träffas gärna på de 2 konserter jag ska också. göteborg och stockholm. tänker delta i marschen också om det nu verkligen blir någon...hade varit vansinnigt coolt om vi bara tog över gatorna efter konserten ^^

Erfaren medlem KnekkKnekks avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    jag träffas gärna på de 2 konserter jag ska också. göteborg och stockholm. tänker delta i marschen också om det nu verkligen blir någon...hade varit vansinnigt coolt om vi bara tog över gatorna efter konserten ^^
    Jag träffas gärna också, och kan informera om att det definitivt blir en marsch den 17de Sitter i skrivande stund i planeringsmöte för det!

Standard

Citat Ursprungligen postat av KnekkKnekk Visa inlägg
    Jag träffas gärna också, och kan informera om att det definitivt blir en marsch den 17de Sitter i skrivande stund i planeringsmöte för det!
    Vad kul att det blir marsch! Dela gärna med dig av all information du kan ang. eventet.

Standard

En stor forumträff hade förstås varit cool, så nu är frågan om det är Jockes 50-årsdag den 16 mars 2020 som blir det naturliga datumet eller om det krävs något tidigare för att inte forumet och dess gemenskap ska falla i glömska. Då som nu för alltid.

Standard

Citat Ursprungligen postat av J. Bergtagen Visa inlägg
    En stor forumträff hade förstås varit cool, så nu är frågan om det är Jockes 50-årsdag den 16 mars 2020 som blir det naturliga datumet eller om det krävs något tidigare för att inte forumet och dess gemenskap ska falla i glömska. Då som nu för alltid.
    Kan inte se Jocke som 50 år... är inte han typ 25?
    Det är bara minnen för livet
    och du tar allting för givet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •