Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Radio Fyris diskuterar Kent och deras nedläggning.

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard Radio Fyris diskuterar Kent och deras nedläggning.

För en tid sedan bjöd jag in Johanna Åberg från UNT Kultur och Patric Kiraly som är producent på Uppsala konsert & kongress för att prata om Kent, nedläggningen och vad som kan tänkas hända med bandmedlemmarna efteråt. Nu är den färdigklippt och uppladdad för alla att se.

https://www.youtube.com/watch?v=UXP_FtA8PYY

Eftersom detta är en helt ny programidé från min sida får ni gärna ge konstruktiv kritik på såväl innehåll som teknisk produktion.
    Jag har alltså tänkt utveckla detta för att föra liknande samtal om andra kulturella händelser framöver. Så allt är av värde.
    Hoppas ni gillar programmet!

Standard

Det var trevligt. Kontrasterna mellan er tre och era relationer till Kent känns som att den bidrar på ett bra sätt (lite som Kentpodden, fast hästlängder mindre forcerat). Intressant att lyssna på.
    som flugorna på socker betyder ingenting

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    För en tid sedan bjöd jag in Johanna Åberg från UNT Kultur och Patric Kiraly som är producent på Uppsala konsert & kongress för att prata om Kent, nedläggningen och vad som kan tänkas hända med bandmedlemmarna efteråt. Nu är den färdigklippt och uppladdad för alla att se.
    https://www.youtube.com/watch?v=UXP_FtA8PYY
    Eftersom detta är en helt ny programidé från min sida får ni gärna ge konstruktiv kritik på såväl innehåll som teknisk produktion.
    Jag har alltså tänkt utveckla detta för att föra liknande samtal om andra kulturella händelser framöver. Så allt är av värde.
    Hoppas ni gillar programmet!

Väldigt roligt och bra initiativ tack!
    comeon fortsätt Kent

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •