Sidan 12 av 14 FörstaFörsta ... 234567891011121314 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 196

Ämne: 2009-05-26: Fråga Kent är tillbaka

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Hahaha... Vad fan? Vad dillar ni om?

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Nä, alla jag känner är lediga på midsommar... däremot inte nästan en hel vecka innan. På samma vis som jag har varit ledig kring julhelgen när jag gick i skolan, och då är det ändå mindre tid ledigt när man arbetar. Men visst, jag är inte den som är den. Givetvis får de ta ledigt hur de vill men jag tycker bara man kan försöka ta vara på tiden och vara så effektiv som möjligt istället för att skjuta upp saker... men som sagt så är det ju upp till dem hur de arbetar med sina projekt och tar vara på sig själva. De har ju slitit så mycket genom åren, och tjänat så mycket pengar, så nu kan de låta oss som bryr oss vänta lite...
    Men Fredrik, du vet att man kan behöva ta pauser i sina projekt för att man ska kunna få samla kraft och få lite perspektiv på hur det är, om man är mitt inne i någonting och har varit igång ett tag, är man ganska slut i huvudet och vill bara bli klar och det påverkar kvaliteten, tar man en paus i början, mitt i eller slutet så kan det gör att projektet blir bättre. Jag tror att en paus bara kan göra skivan bättre.

Bandmedlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av meneca Visa inlägg
    Herregud, jag trodde ni skämtade...
    *rullar ögonen som Herr Seinfeld brukar göra*
    Jag vet inte vilka du tror skämtade...
    Men man kan ju hoppas.

Det som började som en enkel förklaring till varför fråga kent upphörde blev en diskussion om huruvida vi har rätt att ta ett break när kent-törstande stackars fans går under i väntan på ny musik.
    Fy tusan vilka själviska svin vi är.
    Sätta familj och vänner framför karriären?
    Helgledigt?
    För rika bortskämda musiker som inte tagit ett hederligt handtag i sitt liv?
    Staten måste snarast införa det där arbetslägret för nöjesproducenter.
    Så de jävlarna inte ska kunna slappa när folket kräver underhållning.

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jocke har 747 inlägg nu haha

Citat Ursprungligen postat av Gustaf-747 Visa inlägg
    Men Fredrik, du vet att man kan behöva ta pauser i sina projekt för att man ska kunna få samla kraft och få lite perspektiv på hur det är, om man är mitt inne i någonting och har varit igång ett tag, är man ganska slut i huvudet och vill bara bli klar och det påverkar kvaliteten, tar man en paus i början, mitt i eller slutet så kan det gör att projektet blir bättre. Jag tror att en paus bara kan göra skivan bättre.
    precis. jag kan tycka att mina hemuppgifter i skolan blir bättre om jag inte skriver allting dagen innan det ska vara färdigt. Skriver jag lite då och lite då så får jag mycket riktigt bättre perspektiv på det och kan tänkte efter och komma fram till att "jag tror jag gör såhär istället, resultatet blir bättre då" och varför skulle det inte fungera likadant när man gör musik? Så kan du sluta gnälla på allt i varje inlägg tack
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Medlem Pierrens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Men man kan ju hoppas.

Det som började som en enkel förklaring till varför fråga kent upphörde blev en diskussion om huruvida vi har rätt att ta ett break när kent-törstande stackars fans går under i väntan på ny musik.
    Helgledigt?
    Dags och skita i oss gnälliga fans nu och ta lite välbehövlig ledighet. Korka upp snapsen, ta fram sillen och njut av den svenska sommaren. Kom sedan tillbaka utvilade för att kunna färdigställa ännu ett underbart album
    du, du, du gör mig hel

Bilddagboken

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Men man kan ju hoppas.

Helgledigt?
    Jag läste först "Fy tusan vilka själviska svin ni är". Det kunde klagarna/klagerskorna få ta.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Standard

I själva verket har samtliga medlemmar i bandet Kent ställt in hela midsommarhelgen med släkt och vänner och planerar nu att göra tio alternativa versioner av låten Sverige tillsammans med Jojje W och Sofia Karlsson, någonstans ute i skärgården.

J.B försöker ju bara vilseleda er

*drömmer mig bort*
    Du och jag, Döden <3

Standard

Med droppar menade jag inte att de skulle lägga ned, utan bara släppa den för stunden. Och nä, det är inte så svårt att förstå att de har familj osv men det har de väl i vanliga fall också? Bättre att slita nu, ta ledigt när det faktiskt är midsommar, och vila lite när skivan faktiskt är klar. Brukar nog vara så, att man tar det lugnt efter ens projekt är klart. Inte mitt i. Fast jag förstår mig nog inte på det där med projekt osv...
    Tror nog Kent vet bäst själva när det är bäst att slita och när det inte är det.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Standard

Citat Ursprungligen postat av bara socker man ser Visa inlägg
    I själva verket har samtliga medlemmar i bandet Kent ställt in hela midsommarhelgen med släkt och vänner och planerar nu att göra tio alternativa versioner av låten Sverige tillsammans med Jojje W och Sofia Karlsson, någonstans ute i skärgården.

J.B försöker ju bara vilseleda er

*drömmer mig bort*
    Skojar du?
    Jocke är just nu i Tokyo där han desperat försöker få med ett gäng japaner på att vara med i kents nya musikvideo till låten "Rika bortskämda svin som är trevliga". Musikvideon utspelar sig i bagareutrymmet i Samis coola bil. Kent skickar faktiskt brev till sina nära och kära med jämna mellanrum och passar just nu på att halsa i sig lite skärgårdssill eftersom det snart är midsommar.
    Nya skivan blir klar på söndag och landar först och främst i Aftonbladets brevlåda så de har någonting att fylla löpsedlarna med måndag morgon.
    "De rika svinen strikes again"

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Men man kan ju hoppas.

Helgledigt?
    tänk på att 99% procent av era fans tycker att ni förtjänar lite ledigt om ni nu behöver det. du behöver ju inte a l l t i d fokusera på de störiga som gnäller!
    gnällgullis

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentpop Visa inlägg
    Skojar du?
    Jocke är just nu i Tokyo där han desperat försöker få med ett gäng japaner på att vara med i kents nya musikvideo till låten "Rika bortskämda svin som är trevliga". Musikvideon utspelar sig i bagareutrymmet i Samis coola bil. Kent skickar faktiskt brev till sina nära och kära med jämna mellanrum och passar just nu på att halsa i sig lite skärgårdssill eftersom det snart är midsommar.
    Nya skivan blir klar på söndag och landar först och främst i Aftonbladets brevlåda så de har någonting att fylla löpsedlarna med måndag morgon.
    "De rika svinen strikes again"
    Helt klart en ny inriktning. De är riktiga pärlsvin.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Nä, alla jag känner är lediga på midsommar... däremot inte nästan en hel vecka innan.
    Fast det måste väl ändå bero på när "alla jag känner" har valt att lägga sin semester? Underligt att bli upprörd och stött över att de vill ta en paus och ta det lugnt ett tag, kan jag tycka.

Nu kanske det här är lite OT, så för att komma tillbaka till tråden: Jag blev mycket glad över att jag fick en fråga besvarad. Nu ska jag bara se till att testa det där vinet också, haha.
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Men man kan ju hoppas.

Helgledigt?
    Jag tror vi har fattat poängen Mr Berg.

Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Men man kan ju hoppas.

Helgledigt?
    Ni är ett medel och inget ändamål, det vore bra om ni kunde begripa det en gång för alla.

Standard

Sandlådan/dagiset/bajsbusken continues.
    rbroddmark.tumblr.com

Sidan 12 av 14 FörstaFörsta ... 234567891011121314 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •