Sidan 5 av 14 FörstaFörsta 1234567891011121314 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 196

Ämne: 2009-05-26: Fråga Kent är tillbaka

Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

haha, får glädjetårar, så fånig
    En tekopp från de dödas värld

Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    måste bara säga att det alltid är en sån besvikelse när man ser tiden för de besvarade frågorna och inser att fan, de har gått förbi min, den kommer inte bli besvarad. får komma på nåt mer, det är så mycket tekniska frågor man vill veta också ju
    Man måste ju som jag skrev tidigare inte ställa frågor tills dom svarar.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    Man måste ju som jag skrev tidigare inte ställa frågor tills dom svarar.
    Hur menar du?

Medlem livräddaren Ainas avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

jag vet inte heller någon bra fråga. buhu.

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Hur menar du?
    att man inte ska tänka: "ånej dom har inte svarat på min fråga. jag måste komma på en ny så kanske dom svarar på den, det är ju en nödvändighet att kent läser min fråga"
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JensE Visa inlägg
    Värre är väl när man ställt en fråga och de svarar med "Gääääääsp.."
    Fast det bevisar ju i och för sig bara att jag har rätt.
    Ställ inte såna idiotfrågor då? Det var ju knappt ens en fråga som besvarades med "Gääääsp..", det var någon som hittat på en liten saga om att Kent alltid klagar på att allt är så jobbigt för dem.

"Frågan" var så pinsam att jag skämdes å personen som skrivit dens vägnar.

"Vet att Jocke gnällt en hel del på forumet om bland annat stöld och piratkopiering.". Blir någon förvånad över att en artist är emot kopiering av deras verk?

"Ni försöker skapa en myt om att allt är så svårt och att bandet kan ha sina sista dagar och splittras när som helst."
    Detta är väl motsatsen till vad bandet gör? Kallar boxen för HALVTIDSSUMMERING, skriver att de är bättre och har roligare än någonsin etc.. Att komma med ett påstående som är en lögn gör väl knappast bandet mer välvilliga att besvara "frågan"? Vilka belägg har du för påståendet?

"Men kom igen, ni är ett av sveriges största band och allt ni gnäller är om att allt är så svårt och jobbigt.

Medans andra små band harvar vidare och har det mycket sämre än er ekonomiskt och troligen måste kämpa 100ggr mer för att få några förmåner som troligen är självklarheter för er."
    Var gnäller Kent om att allt är svårt och jobbigt egentligen? Har Kent spottat på dessa band som "harvar"?

Är Broder Daniel aktiva dessutom? Nej.
    Senast redigerat av Rotuhiiri den 2009-05-27 klockan 20:33.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Ställ inte såna idiotfrågor då? Det var ju knappt ens en fråga som besvarades med "Gääääsp..", det var någon som hittat på en liten saga om att Kent alltid klagar på att allt är så jobbigt för dem.

"Frågan" var så pinsam att jag skämdes å personen som skrivit dens vägnar.

"Vet att Jocke gnällt en hel del på forumet om bland annat stöld och piratkopiering.". Blir någon förvånad över att en artist är emot kopiering av deras verk?

"Ni försöker skapa en myt om att allt är så svårt och att bandet kan ha sina sista dagar och splittras när som helst."
    Detta är väl motsatsen till vad bandet gör? Kallar boxen för HALVTIDSSUMMERING, skriver att de är bättre och har roligare än någonsin etc.. Att komma med ett påstående som är en lögn gör väl knappast bandet mer välvilliga att besvara "frågan"?

"Men kom igen, ni är ett av sveriges största band och allt ni gnäller är om att allt är så svårt och jobbigt.

Medans andra små band harvar vidare och har det mycket sämre än er ekonomiskt och troligen måste kämpa 100ggr mer för att få några förmåner som troligen är självklarheter för er."
    Var gnäller Kent om att allt är svårt och jobbigt egentligen? Har Kent spottat på dessa band som "harvar"?

Är Broder Daniel aktiva dessutom? Nej.
    Där kom du, kents försvarare och vapendragare. Ni som alltid för deras talan så de slipper. Om du inte sett det där med gnället så är du rätt blind. Och du behöver inte skämmas å mina vägnar. Att ett band är emot piratkopiering är inget häpnandsväckande. Men att se spektaklet i forumet är.

Bu-hu vi vill inte vara offentliga personer och folk laddar ner vår musik.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Där kom du, kents försvarare och vapendragare. Ni som alltid för deras talan så de slipper. Om du inte sett det där med gnället så är du rätt blind. Och du behöver inte skämmas å mina vägnar. Att ett band är emot piratkopiering är inget häpnandsväckande. Men att se spektaklet i forumet är.

Haha, jag visste att jag skulle få ett sånt svar. Ta några exempel på gnället. Gärna där de gnäller över att allt "är svårt och jobbigt".

På vilket sätt är spektaklet i forumet angående piratkopiering häpnadsväckande? Vad ska de göra med sina åsikter om piratkopiering, knipa igen?

Svara på mitt inlägg istället för att försöka bortförklara din idioti med att jag är någon typ av "fanboy".

Ge mig något konkret.

Varför kan vi inte respektera kända människors rätt till privatliv om de så önskar dessutom?

Bandmedlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Du vet hur jag ser ut.
    Du vet vad jag heter.
    Med stor sannolikhet vet du eller kan ta reda på mitt personnr.
    Du vet säkert var jag bor.
    Du vet vad mina barn heter & hur gamla de är, eller kan väldigt lätt ta reda på det.
    Om du inte fattar att sådant kan upplevas som störande eller rent av obehagligt av den som utsätts så är du inte riktigt klok.

Det är enkelt att sitta och vara anonym och kaxig bakom en dator.
    När jag svarar på något här så är jag aldrig anonym.
    När jag säger något om exempelvis piratkopiering får jag stå för det för evigt.
    Alla kan klistra upp allt jag säger på sin bild av mig, men det är helt OK.
    Jag står för det.
    Du behöver aldrig stå till svars för en kommentar du fäller på nätet.
    Jag vill att folk ska respektera att jag har ett privatliv och att de ska ge fan i mina barn.
    Förstår du?

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Jag är lite för cool för att vara anonym på internets.

Hoppas aldrig min mamma förstår sig på powerknappen på en dator. Det hade varit pinsamt.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Du vet hur jag ser ut.
    Du vet vad jag heter.
    Du vet vad mina barn heter & hur gamla de är, eller kan väldigt lätt ta reda på det.
    Om du inte fattar att sådant kan upplevas som störande eller rent av obehagligt av den som utsätts så är du inte riktigt klok.

Jag står för det.
    Jag vill att folk ska respektera att jag har ett privatliv och att de ska ge fan i mina barn.
    Förstår du?
    OJ!
    Det där var till och med vackert, som textrader i en låt!!
    Man förstår varför Jocke skriver otroligt bra musik!
    Detta var ändå en åthutning åt oss nyfikna människor.
    Jag måste ju medge att jag har varit lite så, nyfiken alltså.
    Har bara inte riktigt tänkt efter när jag har gjort ett innlägg, inte riktigt fattat tror jag, men det gjorde jag absolut nu och jag vill bara att Du Joakim Berg, min STORA idol ska veta: ATT JAG BER SÅ JÄTTE MYCKET OM URSÄKT eftersom även jag snuddat lite vid ditt privatliv. Förlåt!!!

Nu ägnar vi oss bara åt trevliga musikinlägg!!!!

Ha det bra ALLIHOP!

Standard

Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Du vet hur jag ser ut.
    Du vet vad jag heter.

Jag står för det.
    Förstår du?
    Jag har inte brytt mig ett skit om dina barn. Och det du säger om att folk kan ta reda på information om dig gäller för de flesta människor, så du är inte särskilt unik på den punkten.

Och givetvis kommer ivriga fans som hejar på, oavsett vad du skriver.

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Vissa människor har ju ingen respekt för andra alls...
    Skärp er! (Inte menat mot dig Jocke.)

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag har inte brytt mig ett skit om dina barn. Och det du säger om att folk kan ta reda på information om dig gäller för de flesta människor, så du är inte särskilt unik på den punkten.

Får man fråga vad du ville åstadkomma med din "fråga"?

Ville du att Kent ska skita i debatten om piratkopiering?
    Ville du att Kent ska skita i vad som skrivs om deras privatliv?
    Ville du uppmärksamma Kent på att det finns band som tjänar sämre än vad de gör och därför ska Kent skita i att gnälla på någonting överhuvudtaget?
    Ville du promota Broder Daniel, som rakryggat inte uttalar sig negativt om fildelning/intrång i deras personliga integritet?
    Ville du ha en bekräftelse på att de aldrig ska lägga av eftersom de "försöker skapa en myt om att allt är så svårt och att bandet kan ha sina sista dagar och splittras när som helst"?

Vad ville du ha för respons på din fråga annat än "Gääääsp.."?

Och hade du några belägg för:

"Ni försöker skapa en myt om att allt är så svårt och att bandet kan ha sina sista dagar och splittras när som helst."?

Medlem buster89s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Men Jocke:s poäng, som jag tolkar det, är att det faktiskt finns en hel del människor som just GÖR det; kollar upp hans personinfo osv. Du kan ungefär lika lätt kolla upp mina personinfo, om du får mitt namn, men det skulle nog inte vara lika interessant. Jag för min del begriper mycket väl att det inte är så himla kul att vara celebritet alltid. Självklart är man tacksam över att folk gillar det man gör men priset för så mycket beröm kan vara hög, vilket inte folk alltid verkar förstå.

Sidan 5 av 14 FörstaFörsta 1234567891011121314 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •