Sidan 7 av 14 FörstaFörsta 1234567891011121314 SistaSista
Resultat 91 till 105 av 196

Ämne: 2009-05-26: Fråga Kent är tillbaka

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Dvärgar? (10)

Nej alltså, mindre, rent mentalt och åldersmässigt.
    De smarta har gått vidare.

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av JensE Visa inlägg
    Men lägger tid på att skriva på forumet hos ett band som de har lämnat bakom sig, för att...? De är smarta?
    Mr Orange

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Men lägger tid på att skriva på forumet hos ett band som de har lämnat bakom sig, för att...? De är smarta?
    Japp

"Alltså det är ju väldigt väldigt roligt när man håller på med det här som vi gör, det blir ju väldigt roligt att odla en slags myt om sig själv." -J.Berg

Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Det beror på den illegala nedladdningen.
    Hur menar du då, att man tappar intresset för artisterna bara för att man kan ladda ner deras musik?

De kanske har mindre fans idag.
    Måhända ..

Bandmedlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

I och med att du svarar så här exkluderar du dig själv omgående från den grupp intelligenta och "cutting edge" människor du tror att du tillhör.
    Aj.

Standard

Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    I och med att du svarar så här exkluderar du dig själv omgående från den grupp intelligenta och "cutting edge" människor du tror att du tillhör.
    Aj.
    Slog du dig?

Medlem buster89s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Varför använder vissa så jävla mycket tid på att skriva skit om ett band som dom inte gillar?
    Jag skriver på Kent:s forum därför att jag gillar Kent.
    Jag skriver inte på något Heidi Hauge-forum därför att jag tycker hennes musik suger.
    Jag pratar gärna om hur mycket jag gillar Kent.
    Jag har inget interess av att prata om hur mycket jag tycker Hauge suger. Om någon börjar en diskussion om henne är det klart att jag säger min åsikt, men jag UPPSÖKER inte möjligheten att slänga skit om henne.
    Life's ending anytime.
    Use it while you can.
    Bara ett råd. JensE.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av buster89 Visa inlägg
    Life's ending anytime.
    Use it while you can.
    Bara ett råd. JensE.
    Jag tror att jag fått ytterligare en favorit på forumet: buster89.

För övrigt är det synd att en sådan som JensE får så mycket respons.
    Känns som om herr Berg är lite lättretad, att han gärna låter känslorna flöda.
    Och det ska vi vara tacksamma för! Jag gillar hans musik.

Hur var det med singelvalen. Bestämde ni i bandet dem på egen hand eller ringer ni upp någon spåkärring eller dylikt?
    (notera den skämtsamma tonen, bara för att locka fram respons ... äsch, nu erkände jag det, då är det kört ...)
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kostym Visa inlägg
    Hur menar du då, att man tappar intresset för artisterna bara för att man kan ladda ner deras musik?
    Ironi käre vän.

Standard

Varför använder vissa så jävla mycket tid på att skriva skit om ett band som dom inte gillar?
    Jag skriver inte på något Heidi Hauge-forum därför att jag tycker hennes musik suger.
    Jag har inget interess av att prata om hur mycket jag tycker Hauge suger. Om någon börjar en diskussion om henne är det klart att jag säger min åsikt, men jag UPPSÖKER inte möjligheten att slänga skit om henne.
    Life's ending anytime.
    Use it while you can.
    Bara ett råd. JensE.
    Jag tycker Kent gör en hel del bra musik, sista skivan var inte så bra, men dojd var grym.

Det du skriver, som du verkar tro att jag skrivit eller tycker? är ju bara rent jävla påhitt.

Och vadå respons? det är knappast så jag försöker reta upp någon. Jag vill bara ha svar på vissa saker.

Tycker bara mycket av det Jocke skriver är komiskt, både här på forumet, och sedan när man ställer texter och image gentemot saker som.. ja.. köpa en grill för 45k.

Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Life's ending anytime.
    Use it while you can.
    Bara ett råd. JensE.
    Ja jag förstår inte heller!
    Visst som fan får man ha sina åsikter om ditt och datt men jag hajjar inte varför man lägger in sig i ett forum där huvudämnet inte är något man gillar! Är det bara för att ha en cool och tuff attityd eller? För att reta någon hela tiden, eller också för att få kontakt med den man egentligen gillar i allafall fast på fel sätt !

Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Jag tycker Kent gör en hel del bra musik, sista skivan var inte så bra, men dojd var grym.

Det du skriver, som du verkar tro att jag skrivit eller tycker? är ju bara rent jävla påhitt.

Och vadå respons? det är knappast så jag försöker reta upp någon. Jag vill bara ha svar på vissa saker.

Tycker bara mycket av det Jocke skriver är komiskt, både här på forumet, och sedan när man ställer texter och image gentemot saker som.. ja.. köpa en grill för 45k.
    Men vännen varför försöker du reta upp folk hela tiden då?
    Jag va lite korkad o snuddade J.Bs privatliv lite, men jag tänkte inte så långt, tänkte bara att just det är ju inte så farligt o just den saken vet ju alla redan. Men sakerna blir större o skapar kanske problem för en känd människa. Jag lärde mig att han har rätt att vara privat och defenitivt inte svara på allt man vill veta även om han finns o skriver här i forumet!
    Respektera dina medmänniskor alla är inte idioter!
    Kram!

Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Ironi käre vän.
    Okej? .. jävligt kul sådan.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av ÖvreGärdtre Visa inlägg
    Ja jag förstår inte heller!
    Visst som fan får man ha sina åsikter om ditt och datt men jag hajjar inte varför man lägger in sig i ett forum där huvudämnet inte är något man gillar! Är det bara för att ha en cool och tuff attityd eller? För att reta någon hela tiden, eller också för att få kontakt med den man egentligen gillar i allafall fast på fel sätt !
    För att det är så fruktansvärt tacksamt att reta fans. Ignorera är bästa försvar, INTE millånga inlägg som ska försvara någon form av konstig heder.

Troll, kallas de.

Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    För att det är så fruktansvärt tacksamt att reta fans. Ignorera är bästa försvar, INTE millånga inlägg som ska försvara någon form av konstig heder.

Troll, kallas de.
    Ok jaja då får vi börja ignorera då! Tack för hjälpen! En annan e ju lite old i det här!

Sidan 7 av 14 FörstaFörsta 1234567891011121314 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •