Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 23456789101112
Resultat 166 till 177 av 177

Ämne: Töntarna - videon

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Det hade iofs varit rätt coolt med teletubbies i kents video Psykat!

Men aningen obarnvänligt med en fokuserad vuxen röst som med bestämd artikulation som säger "häng dom högt,så häng dom långsamt" i takt till elektroniskt basdunk

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

nej det hade varit hemskt, åh nu har vi fått barn, hihihihihihi teletubbies är jäätesöööött gulligulligull petapet

Standard

Citat Ursprungligen postat av Entertainer Visa inlägg
    Men aningen obarnvänligt med en fokuserad vuxen röst som med bestämd artikulation som säger "häng dom högt,så häng dom långsamt" i takt till elektroniskt basdunk
    Skulle bli en rätt stor kontrast med Teletubbies till det...
    genomdimmorna.blogg.se

08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Skulle bli en rätt stor kontrast med Teletubbies till det...
    Ja må då säga det att ungdomarna gjorde en bra insats i Töntarna....till skillnad mot vad vissa teletubbies hade gjort.
    När man ska mima till en låt, eller till en välkänd sångare så är det lätt att det blir pannkaka. Men med rätta blickar, känsla i ansiktsuttryck och gester så blev det pangbetyg istället Good job!

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    nej det hade varit hemskt, åh nu har vi fått barn, hihihihihihi teletubbies är jäätesöööött gulligulligull petapet

tio tecken
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Medlem veturs avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Väldigt intressant video, upplevde typ blandat rysningar och fnittringar när jag först kollade på den. Tyckte det var skönt med marilyn manson-vibbarna, och rullstolstjejen i slutet var fenomenal. Men koreografin såg lite rolig ut, gav en rätt udda känsla till hela låten. Och när glasögonormarna kom så drog jag genast paralleller till Bert också. Kunde inte riktigt hålla mig för skratt under andra hälften av videon när jag först såg det. fick kolla på den igen några gånger till innan jag kunde få nån bra helhetskänsla av den. Nu tycker nog faktiskt det är en av de bättre kent-videorna. ^^
    Det är så det ska vara
    Som en perkfekt och underbar lag
    Perfekt och oförstörbar
    som du

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag tycker videon är otroligt bra, låten blir bättre då man ser på videon. Helt enkelt perfekt Genialisk, och det är inte överord.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

Medlem
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

Ville bara passa på att dra av mig hatten och djup buga för kent för den extremt fina gest att låta dessa ungdomar få göra detta. Vilken höjdpunkt för dem som kanske inte alltid har haft det så lätt. Jag blir ta mig tusan nästan rörd till tårar när jag ser videon. Världsklass!!!

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dahl Visa inlägg
    Ville bara passa på att dra av mig hatten och djup buga för kent för den extremt fina gest att låta dessa ungdomar få göra detta. Vilken höjdpunkt för dem som kanske inte alltid har haft det så lätt. Jag blir ta mig tusan nästan rörd till tårar när jag ser videon. Världsklass!!!
    Det är lätt man vill hylla bandet man älskar, men nu hade de ingenting med valet av klass att göra. Det var filmaren som bestämde att de skulle få vara med (för att hans dotter gick i skolan). Så dra inte av hatten och buga för bandet, gör det för filmaren istället.

(Även om det hade varit roligt att se alla Idol-deltagare i filmen istället)

Medlem
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Det är lätt man vill hylla bandet man älskar, men nu hade de ingenting med valet av klass att göra. Det var filmaren som bestämde att de skulle få vara med (för att hans dotter gick i skolan). Så dra inte av hatten och buga för bandet, gör det för filmaren istället.

(Även om det hade varit roligt att se alla Idol-deltagare i filmen istället)
    Ja, om det är viktigt för dig att göra en poäng av detta (vilket det verkar vara) så drar jag gärna av mig hatten för honom. Men jag har fortfarande svårt att tro att bandet inte har något med detta att göra (om inte annat så lär de ha godkänt idén).

Erfaren medlem Embraces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Framförallt har väl folk blivit helt tappat den goda smaken på sistone!!
    Och förmågan att BEGRIPA saker.
    Fördummad jävla packgeneration.
    Här låter du ju precis som jag.
    Bra!
    Fördummade
    Grundlurade
    Hjärntvättade
    "Häng DOM högt"
    Töntarna...
    KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
    http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Jag tycker videon är otroligt bra, låten blir bättre då man ser på videon. Helt enkelt perfekt Genialisk, och det är inte överord.
    håller med! helt genealisk!
    Ge mig nått som känns
    http://skisserforsommaren.blogg.se

Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 23456789101112

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •