Visa resultat för omröstning: Omrösning #2 Vilken är din favoritlåt på JÄIRFM?

Antal röster
101. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 999

17 16,83%
  • Petroleum

20 19,80%
  • Isis & Bast

10 9,90%
  • Jag Ser Dig

10 9,90%
  • Tänd På

5 4,95%
  • Beredd På Allt

10 9,90%
  • Ruta 1

5 4,95%
  • Färger På Natten

15 14,85%
  • Låt Dom Komma

6 5,94%
  • Hänsyn

3 2,97%
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 23

Ämne: Omrösning #2 Vilken är din favoritlåt på JÄIRFM?

Question Omrösning #2 Vilken är din favoritlåt på JÄIRFM?

Omrösning #2 Vilken är din favoritlåt på JÄIRFM?

1. 999
    2. Petroleum
    3. Isis & Bast
    4. Jag ser dig
    5. Tänd på
    6. Beredd på allt
    7. Ruta 1
    8. Färger på natten
    9. Låt dom komma
    10. Hänsyn

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Måste bestämma mig vilken som är den bästa låten i Omröstning #1 först ...
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag har inte röstat i den första omröstningen, men just nu är det färger på natten.
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Standard

Lite för tidigt med omröstning nr2 för mig, så väntar nåra månader till innan jag röstar här.
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Standard

Förlåt om jag la upp en ny omröstning för snabbt!!! Tänkte mig att den första omröstningen mer var för den "spontana" reaktionen efter de första lyssningarna men att den 2:a gällde ens djupare kärlek till låtarna.

Jag har i alla fall gått från att gilla Jag ser dig mest till Petroleum, Beredd på allt och Färger om natten, och först priset tar Petroleum som är bland det vackraste mina sinnen har upplevt. För mig fångar texten perfekt det mystiska och tragiska med kosmos och människorna.

Nybörjare Sandra_Js avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Supersvårt att välja men det blev till slut Isis & Bast. Dock ligger Petroleum och Jag ser dig högt upp på listan också!
    Som en elektrisk stöt genom skelettet

Erfaren medlem okejs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Men snälla, vad är det för fel på det här forumet? Kunde du inte ha väntat åtminstone ett halvår men helst lite längre innan en andra omröstning? Jag tror knappast många hunnit ändra sig redan.
    Jag tänker inte rösta eftersom jag fortfarande tycker petroleum är bäst. Ruta 1 har växt ganska mycket sen sist däremot. Bättre att folk röstar i tråden som redan finns.

Varför har alla så bråttom att lägga upp nya trådar?
    Du och jag

Standard

Citat Ursprungligen postat av okej Visa inlägg
    Men snälla, vad är det för fel på det här forumet? Kunde du inte ha väntat åtminstone ett halvår men helst lite längre innan en andra omröstning? Jag tror knappast många hunnit ändra sig redan.
    Jag tänker inte rösta eftersom jag fortfarande tycker petroleum är bäst. Ruta 1 har växt ganska mycket sen sist däremot. Bättre att folk röstar i tråden som redan finns.

Helt enig!! Jeg venter noen måneder med å svare på denne. Ble lagt ut aaaaltfor tidlig.

Medlem Melacks avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Definitivt "Jag ser dig" för mig, känns väldigt satt i den positionen också.
    älskling; jag har hittat in från mörkret
    det finns hopp om en förändring
    men det tar den tid det tar

http://hajpland.blogspot.com

Standard

I nuläget måste jag säga 999.
    som flugorna på socker betyder ingenting

Medlem Frowns avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Redan dags? Jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska rösta på i #1...

Standard

Citat Ursprungligen postat av okej Visa inlägg

Ni etablerade på det här forumet kan väl vara lite vänligare mot oss som är här mer av hobby. Jag skrev ett förlåt inlägg efter att 5 andra hade kommenterat att det var för tidigt med en andra omröstning.

Om man ska ha 2 omröstningar är det väl naturligt att ha en som är spontan och en som är efter 2 månader eller något sådant? Som jag såg hade hur många som helst röstat redan efter 4-5 dagar. Då är det väl inte så hemskt av mig att tänka att 6 veckor räcker och att folk sedan röstar när de vill?
    Ska vi kanske instället institutionalisera dessa omröstningar med fasta tider och en moderator som gör dem så att ingen behöver känna sig påhoppad av de etablerade.

Standard

Citat Ursprungligen postat av jones_giftet Visa inlägg
    Ni etablerade på det här forumet kan väl vara lite vänligare mot oss som är här mer av hobby. Jag skrev ett förlåt inlägg efter att 5 andra hade kommenterat att det var för tidigt med en andra omröstning.

Om man ska ha 2 omröstningar är det väl naturligt att ha en som är spontan och en som är efter 2 månader eller något sådant? Som jag såg hade hur många som helst röstat redan efter 4-5 dagar. Då är det väl inte så hemskt av mig att tänka att 6 veckor räcker och att folk sedan röstar när de vill?
    Ska vi kanske instället institutionalisera dessa omröstningar med fasta tider och en moderator som gör dem så att ingen behöver känna sig påhoppad av de etablerade.
    Jag tycker det är ett bra iniativ. Även om man tycker den e för tidig så e det väl bara o vänta med att rösta till man känner sig redo för en ny omröstning? Jag har väntat. Men "Hänsyn" och "Ett år utan sommar" är bland det bästa Kent nånsin gjort! Och rösten föll på Hänsyn, den slår allt. Den har blivit som "Vals för satan" är på röd för mig, alltså ett mästerverk till låt. Mer låtar i den stilen tack!
    Senast redigerat av Klåparen82 den 2012-07-06 klockan 22:45.
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Aningen tidigt som sagt. Köpte skivan nu i veckan liksom. Petroleum blev det i omröstning #1.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Standard

6 månader har gått sedan JÄIRFM kom ut, misstänker att alla har lyssnat ordentligt på det. Vilket spår har satt djupast spår?

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •