Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: P6 Beat elsker Kent

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard P6 Beat elsker Kent

    Nu ved jeg ikke, om der er ét eneste dansk menneske, der kigger med herinde mere :-). Men jeg ville bare lige tippe om, at årets fedeste radioprogram er at finde på P6 Beat i morgen kl. 10-16. Seks timer, hvor vi kan svælge i Kent. Det bliver vist ikke meget federe (og det kan podcastes).

    God koncert i morgen til alle! Malmø var fantastisk, og jeg glæder mig personligt meget til mit allersidste farvel.
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  2. #2
    Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Ort
    Land of Procrastination ... eller Själland
    Inlägg
    3 368

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rikke Visa inlägg
    Nu ved jeg ikke, om der er ét eneste dansk menneske, der kigger med herinde mere :-). Men jeg ville bare lige tippe om, at årets fedeste radioprogram er at finde på P6 Beat i morgen kl. 10-16. Seks timer, hvor vi kan svælge i Kent. Det bliver vist ikke meget federe (og det kan podcastes).

    God koncert i morgen til alle! Malmø var fantastisk, og jeg glæder mig personligt meget til mit allersidste farvel.
    Jo da, der er mig ...siden 2011/-12-agtigt. Hvor finder jeg podcasten henne? Når jeg går ind på dr.dk er der ikke så mange eller også leder jeg ikke de rigtige steder...hvilket absolut ikke er utænkeligt.
    Hov... Er det musik i 6 timer... eller en slags dokumentar? Hvis det er det sidste, så er det ligemeget. Er for så vidt kun interesseret i musikken - sladder eller lignende vil jeg ikke vide noget om.
    Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2016-11-25 klockan 22:09.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Fokus bliver helt klart på musikken. Jeg ved, at de bl.a. kommer til at gennemgå hele DOJD og lytternes top 3.

    Du kan evt. læse mere her: https://m.facebook.com/drp6beat/?ref...vent_aggregate
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •