Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kommunikationen med moderatorerna?

  1. #1
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard Kommunikationen med moderatorerna?

    En sak jag undrar över är:
    När man ser något olämpligt på forumet, snack om fildelning, spam, felplacerade topics och sådant. Hur ska vi medlemmar agera?

    "Anmäl inlägg" är det något som skickas till moderatorerna eller bara till Henrik?
    Ska man istället PM:a moderatorerna eller behöver vi en tråd i stil med gamla "tipsa moderatorerna om olämpligheter"?

  2. #2
    Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    24 349

    Standard

    När du anmäler ett inlägg så dyker det upp ett inlägg i en tråd som bara vi moderatorer kan se. Så kollar vi inlägget och tar bort det/varnar eller vad vi nu tycker är lämpligt. Sen att du inte direkt kan se vad vi har gjort åt det är en annan sak. Men det du tipsade om häromdagen har jag tagit hand om. Så att du vet att det händer saker iaf.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

    Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

  3. #3
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    När man klickar på "Anmäl inlägg" står det:
    "Notera: Detta skall ENDAST användas för att rapportera spam, kommersiella inlägg och probleminlägg (trakasserier, bråk eller oförskämdheter)."

    Är det ok att använda funktionen t.ex. när någon skapat en topic med särskriven titel så att ni kan ändra det? Det är ju bara moderatorerna som kan ändra topicnamnen.

  4. #4
    Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004
    Ort
    Skövde., , .
    Inlägg
    4 058

    Standard

    de har tydligen ändrat det nu, när du ska ändra topictitel så gå in på "redigera"(på inlägget i topicen) och sen på avancerat och ändra topicnamnet.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •