Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: fan runt 40

  1. #1

    Standard fan runt 40

    först och främst är jag något gladare än för bara en liten stund sedan då jag tror att jag hamnar rätt med detta inlägg. Frågan är nämligen densamma som tidigare men nu med egen och rätt rubrik. Finns det en grupp av lite äldre fans, sådär i 40-årsåldern som lever med familj med barn i skola och dagis, vardagar fulla med rutiner och allt det där? Jo det är klart att det gör men jag menar i detta forumet i någon undergrupp typ?

  2. #2

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jönna Visa inlägg
    först och främst är jag något gladare än för bara en liten stund sedan då jag tror att jag hamnar rätt med detta inlägg. Frågan är nämligen densamma som tidigare men nu med egen och rätt rubrik. Finns det en grupp av lite äldre fans, sådär i 40-årsåldern som lever med familj med barn i skola och dagis, vardagar fulla med rutiner och allt det där? Jo det är klart att det gör men jag menar i detta forumet i någon undergrupp typ?
    Jo det finns det, är själv en 60-talist, det finns nog fler men jag vet inte - det känns som vi i 40 års åldern och uppåt är i minoritet.
    Trots det känner jag ganska många som gillar kent fast det är över 45 år och uppåt också.

  3. #3
    Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Ort
    San Francisco, CA, USA
    Inlägg
    3 950

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jönna Visa inlägg
    först och främst är jag något gladare än för bara en liten stund sedan då jag tror att jag hamnar rätt med detta inlägg. Frågan är nämligen densamma som tidigare men nu med egen och rätt rubrik. Finns det en grupp av lite äldre fans, sådär i 40-årsåldern som lever med familj med barn i skola och dagis, vardagar fulla med rutiner och allt det där? Jo det är klart att det gör men jag menar i detta forumet i någon undergrupp typ?
    Hej och välkommen! Nej, det finns ingen speciell undergrupp på forumet, vi är alla samlade under ett och samma tak, gammal som ung
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

  4. #4
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    köping, , Sweden.
    Inlägg
    7

    Standard

    jodå vi finns är ,själv 60-talist med vuxna barn.

  5. #5
    Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 308

    Standard

    Ja det är nog rätt ovanligt, det speciella med Kents fans är ju att en stor majoritet är väldigt unga (under 20 iaf).
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  6. #6
    Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Stockholm/Lund, Sweden.
    Inlägg
    19 030

    Standard

    Är du rädd för tonårsbaciller?
    inget.

  7. #7
    Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    24 349

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Är du rädd för tonårsbaciller?
    Attjo!

    Tror att kent har många "medelålders"-fans men de kanske inte bara hänger på nätet och speciellt kents forum så ofta.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

    Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

  8. #8
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Oslo - Norge
    Inlägg
    19

    Standard

    Joda, visst finns vi! Er passert 40 med 3 år og er stort fan av kent, elskeeeer de!
    Men, noen undergrupp typ finns nok ikke nei...trenger vi det da?
    ..det värkar så enkelt vännen, ändå er det så obegripligt svårt, i en värld byggd av män för mänen, der ingenting har någon värde utom minnet av allt som var vårt...

    "M"

    FED 444

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Ort
    Jönköping, Sweden
    Inlägg
    154

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av FED 444 Visa inlägg
    Joda, visst finns vi! Er passert 40 med 3 år og er stort fan av kent, elskeeeer de!
    Men, noen undergrupp typ finns nok ikke nei...trenger vi det da?

    Nä vad skulle den heta den subgruppen..? "Elefanter" då eller..? hahaha...

    Visst är vi ett lass som varit med från början och då så klart inte är 15-20 längre.
    Det är ju det som är så coolt - att Kent fortfarande drar nya kids.

    Jag tycker det är kul varje gång nyfansen med typ flera 1000 inlägg "upptäcker" dolda spår och diskuterar gamla grejer. Allt vi gamla kent-elefanter gjort allt vi sagt för asalänge sedan...
    Ge oss en elefant-badge för detta... det kan vi ju få för lång och trogen tjänst... ;-)

    Och det är väl bra att det är blandat på forumet - vi har ju alla något fantastiskt att frossa i och snacka om tillsammans och tillföra saker till varandra oavsett ålder och tid som fans.

    Sedan har man inte tid eller lust att skriva massa i varenda topic.
    Det är nog där åldern märks isf. Jag måste jobba helt enkelt.

  10. #10
    Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    41 169

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Är du rädd för tonårsbaciller?
    Nää alla sorts baciller är välkomna hihi.

  11. #11
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fast Forward Visa inlägg
    Ja det är nog rätt ovanligt, det speciella med Kents fans är ju att en stor majoritet är väldigt unga (under 20 iaf).
    Jeg vil heller si at det spesielle med kent fansen er at det er så stor variasjon i alder, fra 13 til 50. Minst! Men på forumet er det selvfølgelig mest unge, er vel flest fra 15 -20.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •