Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 21

Ämne: arvikafestivalen!

  1. #1
    Erfaren medlem Meanys avatar
    Reg.datum
    Sep 2003
    Ort
    ?
    Inlägg
    8 823

    Standard arvikafestivalen!

    jag utlyser härmed två offentliga forumträffar på arvikafestivalens campingområde. preliminära förslag är midnatt på tisdagen samt 12:00 på torsdagen. anledningen till tider är att inga band spelar på tisdagen (campingscenen undantagen) och att det är på tisdagen som hardcorefestivalare kommer, dock vid varierande tidpunkt, men vid midnatt lär alla som kommer då ha kommit. dessutom så kan det vara trevligt att bonda med forumare innan alla kommer vara upptagna med divese band. på torsdagen tänker jag som så att resten av folket kommit, och vid 12 så har ännu inga band börjat spela, så ingen riskerar att missa det hela.

    det som gäller är alltså midnatt tisdag samt 12:00 torsdag. mötesplatsen är "torget" på campingen, alltså den yta runt vilken de säljer mat och grejer. jag bjuder på rödvin och ger sannolikt bort ex av cult of anomies då inspelade EP! iallafall på tisdagen. forumare får stå för sina egna vinglas.

    låter detta som en bra plan, eller måste något modifieras?
    bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan

  2. #2
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    haha jag läste det som:
    "jag bjuder på rödvin och ger sannolikt bort sex..."

  3. #3
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    jag såg dig meany......

  4. #4
    Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Sjöstan, Stockholm, Sverige.
    Inlägg
    3 558

    Standard

    Vad missade man i år? Var FLA bra?
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

  5. #5
    Erfaren medlem Meanys avatar
    Reg.datum
    Sep 2003
    Ort
    ?
    Inlägg
    8 823

    Standard

    FLA var grymma, fast publiken var mesig och kunde inte slåss ordentligt. bara massa misslyckade gother. helt sanslöst.

    jag såg dig med! kanske. jag har ingen aning egentligen, men jag tittade säkert åt samma håll som du var iallafall en gång. du borde hälsat.
    bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan

  6. #6
    Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Sjöstan, Stockholm, Sverige.
    Inlägg
    3 558

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Meany Visa inlägg
    FLA var grymma, fast publiken var mesig och kunde inte slåss ordentligt. bara massa misslyckade gother. helt sanslöst.
    Misslyckade gother till och med, illa! Trodde Frontline mest drog "killsynth"-killar?
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

  7. #7
    Erfaren medlem Meanys avatar
    Reg.datum
    Sep 2003
    Ort
    ?
    Inlägg
    8 823

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Anx Visa inlägg
    Misslyckade gother till och med, illa! Trodde Frontline mest drog "killsynth"-killar?
    det trodde/hoppades jag med, men så var icke fallet. och ja, misslyckade gother, lyckade gother är iallafall inte SÅ dåliga på att slåss. men den här publiken. nej. det var mest tjocka misslyckade gothbrudar och några enstakade taniga, rakade killar. liksom, va?
    bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan

  8. #8
    Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Sjöstan, Stockholm, Sverige.
    Inlägg
    3 558

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Meany Visa inlägg
    det trodde/hoppades jag med, men så var icke fallet. och ja, misslyckade gother, lyckade gother är iallafall inte SÅ dåliga på att slåss. men den här publiken. nej. det var mest tjocka misslyckade gothbrudar och några enstakade taniga, rakade killar. liksom, va?
    De får faan skärpa sig! Nästa år hoppas jag på att kunna åka till Arvika, det är så hiiiimla mysigt där
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

  9. #9
    Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    2 597

    Standard

    Jag såg dig med Claes. Dock lite väl mycket, men aja. Det jämnar ut sig med att du släpade med söt-åsa ibland.

  10. #10
    Erfaren medlem Meanys avatar
    Reg.datum
    Sep 2003
    Ort
    ?
    Inlägg
    8 823

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av elegimelodi Visa inlägg
    Jag såg dig med Claes. Dock lite väl mycket, men aja. Det jämnar ut sig med att du släpade med söt-åsa ibland.
    hah, du är ett sånt emo
    bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan

  11. #11
    Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    2 597

    Standard

    Och du är en sådan kvinna

  12. #12
    Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    Stockholm.
    Inlägg
    16 891

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av elegimelodi Visa inlägg
    Jag såg dig med Claes. Dock lite väl mycket, men aja. Det jämnar ut sig med att du släpade med söt-åsa ibland.
    vänta, det här var spännande, vad har du emot claes?
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

  13. #13
    Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    2 597

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    vänta, det här var spännande, vad har du emot claes?
    Jag är nog mest avundsjuk. För att han fick världens söt-flickvän och jag har ingen alls. Orättvist.

  14. #14
    Medlem palsternackas avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Borås
    Inlägg
    175

    Standard

    Men på tisdagen kan ingen som ser Moz i gbg komma, om de inte har tidsmaskin. Och jag tror att många som gillar kent gillar Morrissey, och en del kommer gå på den konserten.
    Tjenare, jag heter Martin!

  15. #15
    Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Stockholm/Lund, Sweden.
    Inlägg
    19 030

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av palsternacka Visa inlägg
    Men på tisdagen kan ingen som ser Moz i gbg komma, om de inte har tidsmaskin. Och jag tror att många som gillar kent gillar Morrissey, och en del kommer gå på den konserten.
    Bra att du drar upp en nästan två år gammal tråd för att säga det...
    inget.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •