Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 87

Ämne: Uusi levy ja kiertue

  1. #16
    Nybörjare KentFINs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Kokkola, Finland
    Inlägg
    17

    Standard

    Moi! Ajattelin vain ilmoittaa teille täällä ku mä soitin lippupalveluun tiistaina, niin heillä ei ollut mitään tietoa mistään kentin keikasta, se myyjä sanoi että heillä on ainakin viikon etukäteen tietoa tällaisista. Eli näköjään lippuja hesan keikkaan ei myydä samaan aikaan ku niitä ruotsin lippuja!
    Lähetin myös s-postia kent sivun webmasterille joka sitten vastas että hänkään ei tiedä milloin kentin lippuja myydään täällä, että siitä tulee lisää tietoa sitten kotisivuun.. et ei muuta ku silmät auki koko ajan että tietää milloin niitä saa =)

  2. #17
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av KentFIN Visa inlägg
    Moi! Ajattelin vain ilmoittaa teille täällä ku mä soitin lippupalveluun tiistaina, niin heillä ei ollut mitään tietoa mistään kentin keikasta, se myyjä sanoi että heillä on ainakin viikon etukäteen tietoa tällaisista. Eli näköjään lippuja hesan keikkaan ei myydä samaan aikaan ku niitä ruotsin lippuja!
    Lähetin myös s-postia kent sivun webmasterille joka sitten vastas että hänkään ei tiedä milloin kentin lippuja myydään täällä, että siitä tulee lisää tietoa sitten kotisivuun.. et ei muuta ku silmät auki koko ajan että tietää milloin niitä saa =)
    Kiitos tiedoista! Voin/voimme siis olla rauhallisin mielin ainakin vielä vähän aikaa.
    I play dead and the hurting stops.

  3. #18
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av astaelina Visa inlägg
    Mutta hei, nyt kun keikka on tiedossa, niin mites sen miitin laita on? Kyllä me kaikki saadaan lippumme (jos ei muuten niin sikahinnalla huuto.netistä ), joten eikös olisi suomalaisten kent-fanien aika tavata? Käsi ylös ketkä ovat mukana!
    *nostaa käden ylös*
    tottahan toki jos lipun saan niin miitille osallistun

  4. #19
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    tiedoksi nyt sitten kaikille: kävin äsken töiden jälkeen ihan asiakseni kysymässä lippupalvelusta, että milloinkahan niitä lippuja sitten saa. ja kuulkaa ja hämmästykää: helsingin keikkojen lipunmyynti alkaa ei ennemmin tai myöhemmin kuin perjantaina 27.7. klo 9.00!! olivat itsekin kuulleet asiasta vasta pari tuntia aiemmin. eli mars lipun ostoon nyt! mutta piru teidät periköön, jos viette sen mun lipun..

  5. #20
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av anniina Visa inlägg
    tiedoksi nyt sitten kaikille: kävin äsken töiden jälkeen ihan asiakseni kysymässä lippupalvelusta, että milloinkahan niitä lippuja sitten saa. ja kuulkaa ja hämmästykää: helsingin keikkojen lipunmyynti alkaa ei ennemmin tai myöhemmin kuin perjantaina 27.7. klo 9.00!! olivat itsekin kuulleet asiasta vasta pari tuntia aiemmin. eli mars lipun ostoon nyt! mutta piru teidät periköön, jos viette sen mun lipun..
    Mitä hiivattia

  6. #21
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    vähän samantapainen oli omakin reaktioni, heh. ja vielä vähän korjausta edelliseen, jossa puhun keikoista monikossa, mun tietääkseni helsinkiin ei ainakaan vielä ole ilmoitettu kuin vain se yks keikka. innostus aiheuttaa kirjoitushäröjä.

  7. #22
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Nyt lukee kent.nu:n etusivulla että kent ei enää soita lisää keikkoja tänä vuonna, mutta ens vuonna lisää Pohjoismaissa muissa kaupungeissa (esim. Vaasa? Toivotaan toivotaan..)

    Info:
    I år gör Kent endast konserter i Helsingfors, Stockholm, Oslo, Göteborg, Lund och Köpenhamn. Det blir alltså inga fler spelningar i andra städer utöver dessa i år. Däremot kommer det att tillkomma konserter i andra städer i samtliga nordiska länder i februari/mars nästa år.


    Ja kuulin yhdeltä ruotsalaiselta justiin että muka Tanskan biljetit Kööpenhaminan konserttiin olis jo päästetty irti.....

  8. #23
    Smygare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    helsinki
    Inlägg
    2

    Standard

    Sain ostettua liput! Ihan sen takia oli pakko rekisteröityä tänne, koska ilman kentinan alustavia arvauksia päivämäärästä en olisi mennyt etsimään lipunmyyntiä tänään... Aika kummallista, että lippupalvelun sivulta ei vielä tänä aamunakaan löytynyt mitään tietoa kentistä, päädyin oikealle sivulle netissä kultsan sivujen kautta. Mutta nyt olen onnellinen lipunomistaja, toivottavasti ne tulevat oikeaan osoitteeseen ;-)

  9. #24
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Mullakin on lippu! Wohou! Aika yllätys oli, että lipunmyynti alkoi sittenkin tänään, mutta ihan sama: kent, näemme 4.11.!! Olen niin onnellinen!!! Toivottavasti te muutkin olette saaneet lippuja??
    I play dead and the hurting stops.

  10. #25
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Minä sain liput Helsingin keikalle ja Tukholmaan perjantaille. Ette voi arvata kuinka onnellinen olen.

  11. #26
    Smygare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    "Helsinki Metropol"
    Inlägg
    2

    Standard harmi, kun sunnuntai

    Tylsää, että keikka sunnuntaina! Kultsa ei muutenkaan kovin hyvä paikka, no ehkä Kentin musiikille toimii. Onneksi tulevat Suomeenkin tänä vuonna edes yhdelle...

    Liput on jo myynnissä, vähän tyhmästi sai etsiä Lipparin sivuilta ensin, mutta nyt on muutama lippu taskussa kamuillekin
    Ihanaa, Kent, Ihanaa

  12. #27
    Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    13

    Standard

    Itse kuulin tänään vasta kello 11, että liput onkin jo tulleet myyntiin. Eka reaktio oli, että mitä helkkaria, nyt en varmasti saa enää lippuja. Onneksi sain kuitenkin seisomapaikkaliput ja helpotus oli melkoinen. Luulen, että kaikki halukkaat eivät varmasti ole olleet tietoisia lipunmyynnin aloituksesta ja siksi sainkin vielä tuohon aikaan liput.

  13. #28
    heidi
    Guest

    Standard

    Mä sain lipun vaikka mä huomasin vasta vähän ennen viittä, että ne oli tullut myyntiin. Tilaa näkyisi vieläkin olevan.

  14. #29
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    70

    Lightbulb

    Minä ostin 4 lippua 8n jälkeen. Mä uskon että ne eivaät ole mennyt niin nopeasti myyntiin kun aikasemmin.
    Saattaa olla että vaan kent.nulaiset tietävät keikasta... Mä itse luin sattumalta teksti-tvsta viime viikkolla.
    Sorri huonosta kielestä ; se on aivan vaikea kirjoita vaikka osan puhua aika hyvin.

  15. #30

    Standard

    Liput tullu myyntiin tänään lippupalvelussa. Joten hopi hopi!

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •