Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 87

Ämne: Uusi levy ja kiertue

  1. #31
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Minä sain liput Helsingin keikalle ja Tukholmaan perjantaille. Ette voi arvata kuinka onnellinen olen.
    Voin arvata. Loistavaa, että pääset vihdoin näkemään kentin!!!
    I play dead and the hurting stops.

  2. #32

    Standard

    Sain myös liput eilen. Ei tuo vieläkään näytä loppuunmyydylle, varmaan johtuu siitä, että tosiaan konserttia ei mitenkään ole markkinoitu.

    Olis vaan jo marraskuu

  3. #33
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    mullakin on kaks lippua helsingin keikalle, jee! olin stockmannin oven edessä malttamattomien mummojen kanssa jonottamassa jo ennen yhdeksää, kun pelkäsin ryysistä . ei siellä sitten ollu kuin yks poika mun kans lippuja ostamassa heti aamusta. minäkin arvelen, että tämä tiedotus on tökkinyt pahemman kerran, kun eivät ihmiset ole tajunneet niin sankoin joukoin lähteä niitä lippujaan noutamaan. mutta marraskuussa sitten nähdään. jehei!

  4. #34

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av anniina Visa inlägg
    minäkin arvelen, että tämä tiedotus on tökkinyt pahemman kerran, kun eivät ihmiset ole tajunneet niin sankoin joukoin lähteä niitä lippujaan noutamaan.
    Ehkä tuo kuitenkin oli tietoinen päätös olla markkinoimatta tätä konserttia. Liput kun kuitenkin tulevat menemään, viidakkorumpu laulaa

  5. #35
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    niin, luultavasti kyllä onkin. vaikuttaa ihan fiksulta päätökseltä, varsinkin kun keikkapaikat ovat pienehköjä.

  6. #36
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Aika outoo että lippuja Hesaan saa vieläkin. Toivottavasti kaikki liput menee että olis kuitenkin täysi tupa, näytettäis Kentin miehille että ei niitä Suomessa olla unohdettu ja että ne tulis takaskin tänne vielä joskus...

  7. #37
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Aika outoo että lippuja Hesaan saa vieläkin. Toivottavasti kaikki liput menee että olis kuitenkin täysi tupa, näytettäis Kentin miehille että ei niitä Suomessa olla unohdettu ja että ne tulis takaskin tänne vielä joskus...
    Aivan takuulla keikka myydään loppuun, en epäile sitä hetkeäkään. Jos Käpylässä oli 13 000 ihmistä kenttiä katsomassa, niin yksi Kulttuuritalo on murto-osan siitä. Ja tietysti kentit tulee takaisin Suomeen, siitäkään ei ole epäilystä, vaikka sitten keikalla olisi vain viisi ihmistä.

    Oho, onpa mulla tänään positiivinen päivä. *hih*

    Mutta vielä tuosta keikan tiedotuksesta: mun työkaveri, joka on iso kent-fani ja tiesi keikasta ym., ei tiennyt että lipunmyynti oli alkanut viime perjantaina. Eli tiedotus on oikeasti ollut surkeaa, tahallisesti, kenties.
    I play dead and the hurting stops.

  8. #38
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2003
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    120

    Cool

    pitkästä aikaa täällä! jouduin jopa hankkimaan uuden salasanan kun en muistanut vanhaa

    seisomapaikka hankittu, perjantaina klo 11. sain pienehkön slaagin kun muistin koko lipunmyynnin vasta tuolloin. mutta onneksi lippuja oli vielä.. *huh* netistä varasin ja ostin, samoin kun aikoinaan Käpyläänkin.

    Miitissä olen mukana! Mites, hieman tylsää tietysti kun keikka on sunnuntaina mutta olisiko ketään yöelämään (esim Kentin Hesan-kantispaikka Lost&Found ) innostuneita? Vähän niinkun keikan efterfest.. Jos tälläisiä suunnitelmia ei ole, niin hyppään bussiin heti keikan jälkeen mutta jos on, niin pitänee hankkia vapaata maanantaiksi ja tulla hieman myöhäisemmällä bussilla kotiinpäin.. Toki tuota ehtii miettiä ja säätää vielä myöhemminkin mutta tulipahan mieleen jo nyt. Hyvin alustavaa kyselyä siis..

  9. #39
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av acassie Visa inlägg
    Miitissä olen mukana! Mites, hieman tylsää tietysti kun keikka on sunnuntaina mutta olisiko ketään yöelämään (esim Kentin Hesan-kantispaikka Lost&Found ) innostuneita? Vähän niinkun keikan efterfest.. Jos tälläisiä suunnitelmia ei ole, niin hyppään bussiin heti keikan jälkeen mutta jos on, niin pitänee hankkia vapaata maanantaiksi ja tulla hieman myöhäisemmällä bussilla kotiinpäin.. Toki tuota ehtii miettiä ja säätää vielä myöhemminkin mutta tulipahan mieleen jo nyt. Hyvin alustavaa kyselyä siis..
    Hiphei, olen todellakin mukana efterfestissä!! En kuitenkaan pääse vielä sunnuntaina kotiin Itä-Suomeen, joten Lostarin efterfest kuulostaa ihan loistavalta! Voidaan siinä samalla vaikka viettää meikäläisen synttäreitä päivän myöhässä Count me in.
    I play dead and the hurting stops.

  10. #40
    Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    13

    Standard

    Olisikohan Suomikin saanut toisen keikan, jos liput olisivat menneet loppuun nopeasti?

  11. #41
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av JoHe Visa inlägg
    Olisikohan Suomikin saanut toisen keikan, jos liput olisivat menneet loppuun nopeasti?
    No olis varmasti, jos keikka olis myynyt loppuun tyyliin 10-20 minuutissa tai jotain siihen suuntaan

  12. #42
    Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    13

    Standard

    Kaikki muut maat näyttäisi saaneen extra-konsertin, paitsi Suomi. Oon kai vähän outo, mutta oon sitä mieltä, että Suomenkin keikan olisi "pitänyt" myydä loppuun nopeasti. No nyt näyttäisi kyllä olevan Suomenkin keikka loppuunvarattu.

  13. #43
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    mä olen edelleen sitä mieltä, että lipunmyynnin tiedotus tökki. itse keikkaa tuskin oli tarkoituskaan mainostaa enempää, mutta jos lippupalvelussakin tiedettiin lippujen myynnistä vasta edellisenä päivänä, niin joku ehkä meni mönkään. kyllähän esim. siellä ticknetin sivuilla oli ruotsin keikkojen lipuista tieto jo viikkoa aiemmin. luulen, että liput olis menny nopeammin, jos kaikki olis tiennyt, milloin niitä saa.

  14. #44
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Finland
    Inlägg
    5

    Standard

    Joo-o, ai että lipunmyynnin tiedotus tökkii? Käykääpäs vilkaisemassa lippupalvelun sivuja, siellä on kentin keikalle ma 5.11 myynnissä lippuja. Ylex:ltä kuulin tänään, että myös jopa kolmas keikka olis mahdollinen, jos kysyntää vaan on.

    En vaan voi käsittää, miten tiedotus kiertueesta on tökkinyt tällä kertaa NÄIN pahasti!

  15. #45
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kirsi Visa inlägg
    En vaan voi käsittää, miten tiedotus kiertueesta on tökkinyt tällä kertaa NÄIN pahasti!
    Tiedotus on tökkinyt koska sitä ei ole juurikaan ollut - ymmärtääkseni ihan tarkoituksellista. Welldonen sivuilta: Ruotsalaisen rockin suuruus Kent starttaa marraskuussa Pohjoismaiden kiertueensa Helsingistä! Yhtye tiedotti kiertueesta alun perin vain omilla nettisivuillaan ja pisti liput myyntiin kaikessa hiljaisuudessa ilman muuta markkinointia.

    Ketkä aikoo myös toiselle Helsingin keikalle? Minä taidan mennä...jos saan lipun siis, nyt kun tuo tiedotuskin on ollut vähän eri luokkaa.
    I play dead and the hurting stops.

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •