Sidan 1 av 6 123456 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 87

Ämne: Uusi levy ja kiertue

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    273

    Standard Uusi levy ja kiertue

    Lippupalvelun kauttako liput? Milloinkohan tulee myyntiin, Kulttuuritalolle ei kuitenkaan kovin paljon väkeä mahdu... Pitää olla tarkkana!

  2. #2
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Eiköhän ne liput tuu myyntiin samana päivänä kuin muutkin liput eli 27 heinäkuuta? Kl 9:00. Pitää ottaa vapaata töistä.
    Ainakin Helsinkiin on tietty pakko mennä niitä kattomaan. Ja tossa lukee et tulee lisää konserttipaikkoja listaan piakkoin että toivottavasti tulevat Suomeen vielä uudestaan jossain vaiheessa turneeta.
    Nyt pistää miettimään että minkäköhänlainen levy sieltä on tulossa kun jotkut jauhaa D&JD:n ja Verkligenin risteytyksestä ja Kent itse on sanonut sen olevan paras mitä ovat tehneet.. ja sitten vielä levyn nimi, Tillbaka till samtiden hmm.. ja aiheeseen liittyvä kuva Kentin herroista.. tässä sitä riittää jännitettävää ja pähkäiltävää.
    Senast redigerat av Kentina den 2007-07-18 klockan 20:50.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    273

    Standard

    Näitä teorioita levyistä nyt aina riittää, nämä forumilaiset taitaa olla salaliittoteorioiden vankkoja kannattajia... No ei se mua haittais vaikka D&JD fiilis jatkuis, mun mielestä TH&S oli kuitenkin hieman heikompi, tai ehkä tuollainen EP ei kuitenkaan sytytä samalla tavalla kuin uusi levy ja KIERTUE. Toivotaan nyt, että nämä herrat jaksaisi hieman enemmän kiertää kuin mitä nyt viime vuosina nähty. Olen vain nähnyt bändin jäähallissa ja Käpylässä, joten Kulttuuritalo voi olla ihan jees, jotenkin paikka vaan mietityttää... No ehkä joskus vielä tavastialla?

  4. #4
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Kuinka vaikeeta oli saada turné 19 keikalle liput? Siis Suomen keikalle? Ei oo kokemusta.

  5. #5
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Käpylän keikalle ei ollu mitenkään ylivoimaisen vaikeaa saada lippuja. Hiukan kyllä pelottaa tämä tuleva keikka, Kulttuuritalolle ei kuitenkaan niin paljon porukkaa mahdu...mulla menee kyllä synttärit pilalle jos en pääse kentin keikalle ja kolmenkympin kriisi sen kun pahenee...
    I play dead and the hurting stops.

  6. #6
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Hienoa että Kent haluaa soittaa tommosissa pikkuisissa paikoissa jonne ei mahdu kauheesti porukkaa niin tunnelma olisi ihan ihan mahtava, jos sais lipun
    just ton Kulttuuritalon pienuuden vuoksi toivon lisäkeikkoja Suomeen jotta olis parempi mahdollisuus kaikilla innokkailla nähdä Kent edes kerran tuolla tulevalla kiertueella Suomessa.. ja jos kaikkiin Suomen keikkoihin sais lipun niin olis vielä parempi vaikka taitaa olla turha toivo.. Pakko yrittää Ruotsiin lähteä. Kuinka moni on harkinnut Tukholmaa? Mutta perk.. tarvitsen ihan koko kiertueen ohjelman.. että en mene vain noille kiertueen ensimmäisille keikoille mutta kai ne nyt kohta ne ilmottaa, pakko..

  7. #7
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Mulla ei ainakaan tässä vaiheessa ole suunnitelmissa muuta kuin tuo Helsingin keikka - sekä mahdolliset muut Suomen keikat. Reissaan syksyn aikana muutenkin niin paljon ettei kentin perässä ihan hirveästi ehdi tai ole rahaa matkata. Yksikin keikka riittää.
    I play dead and the hurting stops.

  8. #8
    Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    13

    Standard

    Ei kuulu vieläkään mitään lipunmyynnistä. Olen hermoillut siitä lähtien, kun keikat julkaistiin, että saanko lipun vai en. Apua.

  9. #9
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av JoHe Visa inlägg
    Ei kuulu vieläkään mitään lipunmyynnistä. Olen hermoillut siitä lähtien, kun keikat julkaistiin, että saanko lipun vai en. Apua.
    Niin hermoilen minäkin, alkaa tulla paniikki, voiko edes Suomessa Lippupalvelusta ostaa tonne Ruotsin konsertteihin lippuja? Vai onko pakko käyttää nettiä/puhelinta? Olin nimittäin suunnitellut meneväni Lippupalvelun pisteelle ostamaan jotta saisin liput heti käteen mutta enpäs menekään jos ei sieltä saa ostettua lippuja Ruotsiin. Gaahh menee vaikeeks kun pitäis saada varattua ainakin kahteen eri konserttiin monta lippua monelle eri henkilölle ja kaikille pitäis saada samaan paikkaan ettei oo yhtä lippua Tukholmaan ja kahta Helsinkiin ja semmosta.. jää joku ilman vai kannanko turhaan paineita tästä asiasta? O_o Kyllähän ne liput loppuu mutta ehkä se ei ookkaan niin hirmuisen vaikeeta saada lippuja jos on heti asialla kun ne myyntiin tulee? :O en tiedä.. mutta kädet tulee tärisemään sitten kun lipunoston aika tulee

  10. #10
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    heip,
    minä kans jo tutisen ja tärisen. tänään vasta (!) huomasin tuon keikka-aikataulun, pakko sännätä perjantaina lipun ostoon.. mietin tässä vaan, että voiskohan ne liput ostaa netin kautta, ettei tarviis ottaa erikseen vapaata sen takia? lippupalvelussahan on sellainen nettivaraussysteemi. oon muuten töissä kulttuuritalolla, mutta vaan tän heinäkuun, enkä siis ollenkaan siellä salin puolella, vaan museovirastolla.. mutta kuitenkin. peukut pystyyn ja sormet ristiin (omituisia käsimerkkejä ), toivottavasti päästään keikalle.

  11. #11
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Netistä voi tosiaan yrittää varata ja voihan yrittää soittaakin mutta siellä on todennäköisesti melkoinen ruuhka kun liput tulee myyntiin = nettisivut ja puhelinlinjat ihan tukossa.
    Senast redigerat av Kentina den 2007-07-24 klockan 15:28.

  12. #12
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    hah! kuinkas ollakaan, mullahan on lomaa perjantaina! aamulla siis virkeänä stokkalle jonottamaan. jee.

  13. #13
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    93

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Netistä voi tosiaan yrittää varata ja voihan yrittää soittaakin mutta siellä on todennäköisesti melkoinen ruuhka kun liput tulee myyntiin = nettisivut ja puhelinlinjat ihan tukossa.
    Mä taas luotan nettiin nykyään enemmän kuin jonottamiseen. Sen jälkeen kun en saanut mewn keikalle jonottamalla lippuja, mutta sitten extrakeikalle netin kautta, luotan nettivaraukseen.

    Kovin kummallista, ettei Suomen keikasta ole informoitu mitenkään muuten kuin mitä nyt lehdissä oli jotain yleistä. Ruotsin Ticnetin sivuille on jo tullut useamman Ruotsin keikan tiedot...

  14. #14
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Se Suomen keikka tulee ilmeisesti myyntiin eri aikaan kuin nuo Ruotsin keikat.. Ruotsissa tulee liput myyntiin perjantaina tohon aikaan mikä keikkalistan alla lukee. Mutta se aika koskee ilmeisesti vain Ruotsia ja muiden maiden liput tulee eri aikoihin myyntiin? Sen täytyy kyllä olla niin...koska Lippupalvelulla ei ole vielä mitään tietoa asiasta..

  15. #15
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Se Suomen keikka tulee ilmeisesti myyntiin eri aikaan kuin nuo Ruotsin keikat.. Ruotsissa tulee liput myyntiin perjantaina tohon aikaan mikä keikkalistan alla lukee. Mutta se aika koskee ilmeisesti vain Ruotsia ja muiden maiden liput tulee eri aikoihin myyntiin? Sen täytyy kyllä olla niin...koska Lippupalvelulla ei ole vielä mitään tietoa asiasta..
    Joo, Suomen keikan on pakko tulla myyntiin eri aikaan. Olkaamme siis vielä rauhassa Mun tuurilla liput tulee tietysti myyntiin silloin kun olen Espanjassa...
    Mutta hei, nyt kun keikka on tiedossa, niin mites sen miitin laita on? Kyllä me kaikki saadaan lippumme (jos ei muuten niin sikahinnalla huuto.netistä ), joten eikös olisi suomalaisten kent-fanien aika tavata? Käsi ylös ketkä ovat mukana!
    I play dead and the hurting stops.

Sidan 1 av 6 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •