Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Ticnet

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Skien, Norge
    Inlägg
    138

    Standard Ticnet

    Det står jo at billettene til turneen selges hos Ticnet.. Men det er bare oppgitt et svensk tlf-nummer. Vet at de har et eget nr i Norge, men er bare ikke sikker på om det jeg har er det rette.
    Så det jeg lurer på er: Er det noen som har det norske tlf-nummeret til Ticnet?

    På forhånd takk
    Ge mig nåt som känns..

  2. #2

    Standard

    antar at du mener til de norske konsertene?
    isåfall er det billettservice som gjelder: 815 33 133
    tror ikke ticnet har noe eget nr i norge lenger siden de blr slått sammen med billettservice for en stund siden.

  3. #3
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    vilken internetsida är det som gäller , är det ticnet elr www.billettservice.no ?
    Senast redigerat av Detärbarasakermanser den 2007-07-21 klockan 09:39.

  4. #4

    Standard

    til norge er det www.billettservice.no

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Skien, Norge
    Inlägg
    138

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av _erik_ Visa inlägg
    antar at du mener til de norske konsertene?
    isåfall er det billettservice som gjelder: 815 33 133
    tror ikke ticnet har noe eget nr i norge lenger siden de blr slått sammen med billettservice for en stund siden.
    Ok. Takk
    Der kan du se hvor mye jeg følger med... Var ikke klar over at de var slått sammen engang jeg
    Ge mig nåt som känns..

  6. #6
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Konserten finns ju inte uppe på billettservice.no än i alla fall. Är det fredag kl 09.00 som gäller där också?
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

  7. #7
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Dette lurte jeg på også.. Nå går det jo veldig fort til fredag da, så jeg begynner å bli litt engstelig!
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  8. #8

    Standard

    ja det er fredag kl 9, det står ihvertfall på hjemmesiden til sentrum scene!

  9. #9
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Se till att du redan har ett registrerat konto hos ticnet/billettservice.no när biljetterna släpps.

    Det tar några minuter att skapa ett konto.

  10. #10
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    hmm.. er det ikke rart st det ennå ikke kommer opp noe om billetter når man går inn på billettservice??
    alt teit som gjøres kan, gjøres bør!

  11. #11
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Precis, konserten finns ju inte upplagd...det är ju inte så många timmar kvar...
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

  12. #12
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Norge
    Inlägg
    53

    Standard

    Noen som har erfaring med å bestille billetter til konserter i Sverige? Er jo litt kronglete at de må hentes ut personlig og ikke kan sendes med post, da er man avhengig av å ankomme innen åpningstiden på en ukedag...og å reise på lykke og fromme og satse på at det fortsatt er ledige billetter kan fort bli mye penger for lite..

  13. #13
    Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    Oslo, , Norway.
    Inlägg
    6 227

    Standard

    Tips 1: svenske venner - bosatt i Sverige
    Tips 2: kjøp billetter når du likevel er i Sverige for å se Kent.
    Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen


    musik non stop till slut

  14. #14

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av linie Visa inlägg
    Noen som har erfaring med å bestille billetter til konserter i Sverige? Er jo litt kronglete at de må hentes ut personlig og ikke kan sendes med post, da er man avhengig av å ankomme innen åpningstiden på en ukedag...og å reise på lykke og fromme og satse på at det fortsatt er ledige billetter kan fort bli mye penger for lite..

    Vet dette er lenge siden, men svarer allikevel tilfelle det blir aktuelt ved neste turné. Jeg har kjøpt billetter til svenske konserter tidligere gjennom ticnet, og da hentet jeg billettene i luken hos konsertlokalet. Det var ikke noe problem. Måtte ha med kortet billettene ble kjøpt med bare. Men jeg vet ikke om dette er noe som går hos alle arrangører, så det går vel ann å maile lokalet å høre...

    Ticnet burde sende post til utlandet slik billetlugen.dk gjør. Det er så mye enklere.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •