Sidan 26 av 26 FörstaFörsta ... 1617181920212223242526
Resultat 376 till 387 av 387

Ämne: BOX 1991-2008 - Pressmeddelandet

  1. #376
    Erfaren medlem dödgrävlings avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Muppsala
    Inlägg
    2 456

    Standard

    Översättning, inte mitt inlägg!

    Citat Ursprungligen postat av peppermint rock Visa inlägg
    Nej glöm det :-) Jag känner mer att Kent verkligen är inne på något stort. Vi får kanske inte ett nytt album på ett tag, men det skulle bara vara ett plus i så fall. Kent måste hämta sig igen för å få ny inspiration till nytt material. Och om ni studerar "Tillbaka till samtiden" noga så har ni redan svaret där. Det ligger redan något väldigt spännande där, om ni läser mellan raderna och lyssnar på musiken bakom musiken, so to speak.

    Men om det blir något av det, återstår att se. Jag väljer att leva i nuet och fokusera på att i dag är kent fortfarande ett band och det tycker jag är fint. I morgon kan allt se annorluda ut, men det tar jag i morgon.

    Och jag har precis beställt samlingsboxen, även om jag har alla cd från innan, förutom bonuslåtarna då. Och för 399 NOK, som jag måste betala inkl. porto, får jag "Håll ditt huvud högt" som är värt hela priset. :-)

    Spring och köp, gott folk! Det skulle inte förvåna mig om era cd-skivor som mina börjar att bli repiga och redo för att bytas ut och sluta nu med den där nedladdningen av Mp3-filer. Vilket urdårligt musikformat. Inte ens halva musiken är ju med ;-)

    Julafton kommer verkligen tidigt i år! Jag ser sjukt mycket fram emot denna samlingsboxen. Det blir som att höra allt på nytt och finns det en cd du inte tycker om, så kan du ju ge bort den. Bättre att ge bort Kent en något annat skit som ingen vill ha i alla fall. :-D
    Jag har gärna grytet i sandjord.
    Creds till sundance_danne
    Min wombat är närsynt.

  2. #377
    Nybörjare mrlis avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    26

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av peppermint rock Visa inlägg
    Nei, glem det. :-) Jeg kjenner mer at Kent virkelig er inne på noe stort. Vi får kanskje ikke et nytt album på en stund, men det vil i så fall bare være et pluss. Kent må hente seg inn igjen for å få ny inspirasjon til nytt materiale. Og hvis dere studerer "Tillbaka till samtiden" nøye så har dere allerede svaret der. Det ligger allerede noe veldig spennende der, hvis dere leser mellom linjene og hører på musikken bak musikken so to speak.

    Men om det blir noe av det, gjenstår å se. Jeg velger å leve i nuet og fokusere på at i dag er fortsatt Kent et band og det synes jeg er fint. I morgen kan alt se annerledes ut, men det tar jeg i morgen.

    Og jeg har akkurat bestilt samleboksen, selv om jeg har alle cdene fra før, unntatt bonuslåtene da. Og for 399 NOK, som jeg må betale inkl. porto, får jeg "Håll ditt huvud högt" som er verdt hele prisen. :-)

    Løp og kjøp, folkens! Det skulle ikke forundre meg om deres cder som mine begynner å bli ripete og klare for utskiftning og slutt nå med den der nedlastningen av Mp3-filer. For et urdårlig musikkformat. Ikke engang halve musikken er jo med. ;-)

    Julekvelden kommer virkelig tidlig i år! Jeg gleder meg sinnsykt til denne samleboksen. Det blir som å høre alt på nytt og er det en cd du ikke liker, så kan du jo gi den bort. Bedre å gi bort Kent enn noe annet skit som ingen vil ha likevel. :-D
    Instämmer, förutom det att en singel är värd 399 då. Men allt annat. Underbart!

    Och tack för översättningen dödgrävling, trevligt trevligt =)
    Det känns som när jag kom hit, way back in '94.

  3. #378
    Erfaren medlem Palace_Mains avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    16 980

    Standard

    29 dagar kvar nu då kommer bli mycket trevligt
    varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

  4. #379
    Nybörjare peppermint rocks avatar
    Reg.datum
    Jul 2004
    Ort
    Norway
    Inlägg
    20

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av dödgrävling Visa inlägg
    Översättning, inte mitt inlägg!
    Men i alle dager. Jeg blir også oversatt her inne på Kentforumet. Og helt perfekt oversatt også. Bra jobbat!

    Vad roligt! Förlåt att jag stör er med min norska, men jag är lite bättre på det än svenska, så då måste det ju bli så.

    Så dödgrävling, när jag kommer ut med min bok, så kan ju du översätta den till svenska. Hvorfor skal man bry bokforlaget med slikt da, når man har en grävling på laget.

    :-D
    Get your comb out of there
    combin' out my hair

    I'm not like other girls
    You can't straighten my curls

  5. #380
    Nybörjare peppermint rocks avatar
    Reg.datum
    Jul 2004
    Ort
    Norway
    Inlägg
    20

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mrli Visa inlägg
    Instämmer, förutom det att en singel är värd 399 då. Men allt annat. Underbart!

    Och tack för översättningen dödgrävling, trevligt trevligt =)
    Jo det känns som den är värd det. Jag vet vad jag talar om.

    Jag hoppas jag också kan ta till mej det, "Håll ditt huvud högt". Jag behöver det, en sådan text.

    Så den är värd det för mej i alla fall.

    Men jag förstår ju att du tycker det är dyrt. :-) Jag förstår hur du tänker.
    Senast redigerat av peppermint rock den 2008-10-01 klockan 06:59.
    Get your comb out of there
    combin' out my hair

    I'm not like other girls
    You can't straighten my curls

  6. #381
    Erfaren medlem dödgrävlings avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Muppsala
    Inlägg
    2 456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av peppermint rock Visa inlägg
    Men i alle dager. Jeg blir også oversatt her inne på Kentforumet. Og helt perfekt oversatt også. Bra jobbat!

    Vad roligt! Förlåt att jag stör er med min norska, men jag är lite bättre på det än svenska, så då måste det ju bli så.

    Så dödgrävling, när jag kommer ut med min bok, så kan ju du översätta den till svenska. Hvorfor skal man bry bokforlaget med slikt da, når man har en grävling på laget.

    :-D
    Tack, översatte mest för att det är lite komiskt med svenskar som inte förstår norska. Själv har jag ju alltid förstått det mesta på norska.
    Det finns ju flera stycken norrmän här inne! vad jag vet så har de inte blivit översatta.

    Haha, vet inte med boken, ganska tidskrävande
    Jag har gärna grytet i sandjord.
    Creds till sundance_danne
    Min wombat är närsynt.

  7. #382
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av dödgrävling Visa inlägg
    Tack, översatte mest för att det är lite komiskt med svenskar som inte förstår norska. Själv har jag ju alltid förstått det mesta på norska.
    Det finns ju flera stycken norrmän här inne! vad jag vet så har de inte blivit översatta.

    Haha, vet inte med boken, ganska tidskrävande
    Känns som översättningar är ganska meningslösa då de flesta svenskar som du påpekar borde förstå norska! :P
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  8. #383
    Erfaren medlem svarta tårars avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    10 024

    Standard

    Hur många ex är det som släpps???
    ...Svarta tysta tårar...


  9. #384
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    I landet lagom är bäst
    Inlägg
    5 906

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av svarta tårar Visa inlägg
    Hur många ex är det som släpps???
    Den är inte limiterad.

  10. #385
    Medlem j.kristenssons avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, , Sweden.
    Inlägg
    68

    Standard

    Denna fråga kanske ställts förut men kommer boxen speciellt de outgivna spåren komma upp på typ itunes.? För oss som inte bor i Sverige..
    Johan was here.

  11. #386
    Medlem Pacemakers avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    257

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av j.kristensson Visa inlägg
    Denna fråga kanske ställts förut men kommer boxen speciellt de outgivna spåren komma upp på typ itunes.? För oss som inte bor i Sverige..
    det kanske beror på var du bor? norge, danmark och finland tror jag har kent skivor. men annars tror jag inte det. kanske en glad kompis kan införskaffa en och sända den till dig?
    Småbarn är onda'

  12. #387
    Medlem j.kristenssons avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, , Sweden.
    Inlägg
    68

    Standard

    Eftersom att man handlar på den svenska itunes spelar regionen man befinner sig inte stor roll. Men kommer den släppas på itunes, känns ju som en normal sak eftersom det mesta av Kent redan kan köpas därifrån.
    Johan was here.

Sidan 26 av 26 FörstaFörsta ... 1617181920212223242526

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •