Sidan 13 av 25 FörstaFörsta ... 34567891011121314151617181920212223 ... SistaSista
Resultat 181 till 195 av 369

Ämne: Vad tycker ni om boxen?

  1. #181
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Enskadaredanskedd Visa inlägg
    Det sämsta med boxen är att kopieringsskyddet är alldeles för "o-hi-tech" om ni förstår vad jag menar.
    När jag ska spela upp skivorna i bilen (där man även kan spela mp3) så läses det av som en "dator" och det blir "cd error".
    Jag antar att det är så det ligger till, någon annan som råkat ut för samma sak?
    Din bil kan inte spela boxen? då är det inte boxen det är fel på, utan bilen. I pappas Audi funkar den fint

  2. #182
    Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Lund
    Inlägg
    3 246

    Standard

    Din pappas audi är säkert bäst! ;D

    4 ord om boxen: "Det är vackert ibland"

    Tack kent! <3
    Du är musiken


    Blogg

  3. #183
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2005
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    38

    Unhappy

    har inte köpt boxen än, men det verkar ju som om det är värt 400 spänn. jag har ju alla album och många singlar. det är ju endast några låtar man inte har. känner mig osäker!?!vad tycker ni?

    vågar nog inte heller köpa den. det känns ju som om slutet är nära. hela uppväxten har man ju hört låtarna

    - november, vi avslutar sagan snart

    hoppas jag har fel
    I am Human and I need to be loved
    Just like everybody else does

  4. #184
    Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    11 994

    Standard

    Ah jag får fan kolla upp detta, skit konstigt, står "CD Error"
    .
    .

    just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

  5. #185
    Erfaren medlem dödgrävlings avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Muppsala
    Inlägg
    2 456

    Standard

    Nu ska jag försöka sammanfatta mina känslor inför boxen.

    När jag öppnade och tittade igenom den blev jag glad, nästan tårögd.
    Det är stort, jag är ingen gråtande person om man säger så. (Har aldrig börjat gråta av en låt
    eller på en konsert enbart för låtens skull så att säga) Men nu satt jag där, på tåget mellan
    stockholm och uppsala och blev aldeles rörd! Jag läste hela boken, satt och fnittrade bredvid en
    tant som tittade lite konstigt på mig. Jag hade inte alls förväntat mig att jag skulle bli så glad,
    att den skulle vara så fin... och då hade jag inte ens lyssnat på den än!
    Vilket jag knappt gjort nu heller, för jag har varit med en kompis i hela tre dagar som inte alls gillar kent
    lika mycket som jag: "blir deprimerad om jag lyssnar på mer än 3 låtar" sa hon. Men hon lät mig
    ändå lyssna på skivorna i hennes rum och vad jag har hört verkar lovade. Nu när jag har tid ska jag
    lyssna igenom allt igen.

    Tusen tack kent! Ses på signeringen i stockholm ^^
    Jag har gärna grytet i sandjord.
    Creds till sundance_danne
    Min wombat är närsynt.

  6. #186

    Standard :)

    Jag förhandsbokade min från cdon tror jag, men jag bor i en liten by i jämtland så jag får den nog inte förrens till veckan
    jag längtar som fan.
    vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

  7. #187

    Standard

    Nu undrar ju jag, som inte sett boxen än: Var ikonbilderna de nya omslagen? Och om inte, hur ser då de nya omslagen ut?

  8. #188
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    70

    Standard

    Boxen är magnifik, men jag saknar den nya versionen av Kungen är Död.

    känsla av frihet tyngre än sorg

  9. #189
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kobbe Visa inlägg
    Nu undrar ju jag, som inte sett boxen än: Var ikonbilderna de nya omslagen? Och om inte, hur ser då de nya omslagen ut?
    Ja, det är ikonbilderna som är de nya omslagen
    De ser väl bättre ut än väntat, men jag hade hellre sett alternativa fotografier från varje skivas fotosession...

  10. #190

    Standard

    Jag kan inte släppa att jag hade velat ha demo-versionen av december, som för övrigt låg uppe här på hemsidan för nåra år sen som smakprov bland kents låtar.. Jag saknar den versionen av den underbara låten. Annars var allt över mina förväntningar..som vanligt när det handlar om Kent..
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  11. #191
    Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    i den djupaste skogen
    Inlägg
    3 217

    Standard

    Jag kan beskriva boxen med ett ord: Magnifik.
    En längre beskrivning behöver den inte, ett ord räcker.
    Magnifik!
    du, min vän i livet

  12. #192
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Ort
    Stockholm, , .
    Inlägg
    157

    Standard

    Det är en grej jag inte förstår. Varför finns inte alla låttexter med? I synnerhet de låtar som jag aldrig tidigare har hört.

    Förutom det hade jag gärna hört lite mer låtar från HH tiden, Inhale/Exhale var ju helt fantastisk (synd att jag inte riktigt vet hur texten är).

    Annars är jag väldigt nöjd. Bonuslåtarna känns som extranummer. Jag ler, jag gråter och skrattar. Tack för att vi fick ta del av Kents förut undangömda låtar. Får samma känslor som när jag precis upptäckte Kent och lyssnade igenom alla skivor (Kent -> V&A).

  13. #193
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Jag är helt fast på första skivan igen, de där J&G låtarna är grymma

  14. #194
    Medlem Raffeds avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    216

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av alexz Visa inlägg
    Förutom det hade jag gärna hört lite mer låtar från HH tiden, Inhale/Exhale var ju helt fantastisk (synd att jag inte riktigt vet hur texten är).
    Jag hörde en Beskyddaren-demo hos en kompis för några månader sen. Jag tyckte då att den var fantastisk. Den hade de kanske kunnat klämma in på Hagnesta Hill? I och för sig så är Hagnesta Hill rätt så lång.. 13 låtar.. Det kanske gjorde att det bara fick plats med en bonuslåt?
    Var är hjärnan?
    Här är våldet.

  15. #195
    Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    772

    Standard

    Vill bara gratulera till guldet!

Sidan 13 av 25 FörstaFörsta ... 34567891011121314151617181920212223 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •