Sidan 14 av 25 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista
Resultat 196 till 210 av 369

Ämne: Vad tycker ni om boxen?

  1. #196
    Adam K.
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Ja, det är ikonbilderna som är de nya omslagen
    De ser väl bättre ut än väntat, men jag hade hellre sett alternativa fotografier från varje skivas fotosession...
    Nä, jag tror att de nya omslagen är de Jocke ritat! Eller, vad räknas egentligen som "de nya omslagen" (nej, orkar inte gå till startsidan och läsa själv)? ^^

  2. #197
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    773

    Standard

    Fan va jag förstår hela grejen med den här boxen. Det känns så grymt rätt att släppa en halvtids(?)summering. Det är typ som brevet, eller mailet nu för tiden, man får hem efter charterresan där det står välkommen att resa med oss igen. Eller brevet som förklarar hur man inte kan få ut ersättning för försenat flyg. Eller när man sätter in fotografierna från resan i ett album 2 år efter.

    Boxen får mig att tänka på alla dessa år jag har följt kent. Vilka upplevelser det har gett mig och vilka människor jag har lärt känna. Shit nu börjar vi om på nytt igen.

    Vilken jävla resa!
    .. Men jag tänker aldrig så långt.

  3. #198
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jensan Visa inlägg
    Fan va jag förstår hela grejen med den här boxen. Det känns så grymt rätt att släppa en halvtids(?)summering. Det är typ som brevet, eller mailet nu för tiden, man får hem efter charterresan där det står välkommen att resa med oss igen. Eller brevet som förklarar hur man inte kan få ut ersättning för försenat flyg. Eller när man sätter in fotografierna från resan i ett album 2 år efter.

    Boxen får mig att tänka på alla dessa år jag har följt kent. Vilka upplevelser det har gett mig och vilka människor jag har lärt känna. Shit nu börjar vi om på nytt igen.

    Vilken jävla resa!
    Jag tycker kent borde rida på vågen av att dom faktiskt är större än nånsin, något som blev klart när man läst boken. "Vi rökte Martins fikus för att vi inte hade råd med cigaretter" - Live-dvd och stadionspelning nästa!

  4. #199
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Kungsholmen
    Inlägg
    32

    Standard

    Fantastisk box! Tack Kent!!
    En perfekt sammanfattning av de senaste 10 åren när jag följt er. Speciellt kommer jag ihåg Heavenspelningen. Ville gå fram och tacka dig igår när jag såg dig vid lunchtid men jag vågade förstås inte så säger det här istället: Tack för boxen och 10 år av vacker musik Jocke! Synd att ni bara signerar på arbetstid..

  5. #200
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Boxen infriar alla förväntningar! =)

    Det är bara tacka och buga! =P
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  6. #201
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Jag är helt fast på första skivan igen, de där J&G låtarna är grymma
    Precis samma för mej. Har hört på den mest hela tiden

  7. #202
    Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 000

    Standard

    Det känns nästan som om jag har upptäckt debutskivan Kent tack vare den här boxen. Kents källarrock har sin charm.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen


    Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

  8. #203
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Det känns nästan som om jag har upptäckt debutskivan Kent tack vare den här boxen. Kents källarrock har sin charm.
    Verkligen Jag som relativt nytt Kent-fan har knappt hört på den första skivan, men nu!! Ingenting någonsin kommer nog snart upp på min 10 i topp-lista, o Frank! Döda dagar o Håll i mig är ju hur bra som helst

  9. #204
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Verkligen Jag som relativt nytt Kent-fan har knappt hört på den första skivan, men nu!! Ingenting någonsin kommer nog snart upp på min 10 i topp-lista, o Frank! Döda dagar o Håll i mig är ju hur bra som helst
    Håll i mig och ögon <3

  10. #205

    Standard

    En underbar box. Allt extra var värt varenda krona. Tack Kent.
    cigarrer.org - för lite ro i vardagen

  11. #206

    Standard

    Underbar jävla box. Ett riktigt mästerverk. Det gör inte ens nåt att jag kommer behöva köpa en till på signeringen

    Håll ditt huvud högt har gått många varv på repeat
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  12. #207
    Medlem Nällys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    204

    Standard

    Älskar Alpha och Döda dagar! Älskar att den är så cool och snygg, älskar den!

  13. #208
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Ort
    Spökstads sjönära pärla, , Sweden.
    Inlägg
    682

    Standard

    Boxen är en underbar present till sig själv när höstmörkret väller in. Bara "Håll ditt huvud högt" och "Love undone" samt "Socker" (demon) är ju värt priset!
    Och vilket underbart ljud från Strömsholmen, beatet är kanon! Och jag var där! Tack som fan...
    Believe, and you will find your way...

  14. #209
    Erfaren medlem KnekkKnekks avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    3 989

    Standard

    Jag köpte min box på våran skivaffär ( Jag bor i Södertälje ) dagen innan releasen.

    Jag var typ helt förtvivlad för att jag inte trodde att jag skulle hinna köpa den innan jag skulle åka iväg.
    Men så gick jag där och så såg jag att den fanns inne.
    Blev så jävla glad! XD

    Men håller med alla som redan har skrivit att den är ett äkta mästerverk! :P
    Senast redigerat av KnekkKnekk den 2008-11-01 klockan 21:32.

  15. #210
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    109

    Standard

    Kom just på att boxen saknar minst en låt. Kungen är död med bambam introt, gud vad jag vill ha den med väldigt bra kvalité med på en skiva/singel

Sidan 14 av 25 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •