Sidan 15 av 25 FörstaFörsta ... 56789101112131415161718192021222324 ... SistaSista
Resultat 211 till 225 av 369

Ämne: Vad tycker ni om boxen?

  1. #211
    Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Stockholm/Lund, Sweden.
    Inlägg
    19 030

    Standard

    Hade hellre haft med nya dom andra, ååh, den är så bra så jag blir galen!
    inget.

  2. #212
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 978

    Post

    Nu när jag trycker in Isola från boxen i datorn märker jag till min förvåning att de stavar "Oprofessionell" med två f... ^^

  3. #213
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Gjorde en beställning från CDON, men vi tyckte att det blev för dyrt att lägga till boxen också, framförallt med tanke på att vi har de flesta låtarna redan. Men såsmåningom så ska vi komplettera vår skivsamling med den också.. Den lär väl finnas kvar ett tag

    /Daniel
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  4. #214
    Medlem Vettvillings avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Vettlösa
    Inlägg
    1 466

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av henks Visa inlägg
    Kom just på att boxen saknar minst en låt. Kungen är död med bambam introt, gud vad jag vill ha den med väldigt bra kvalité med på en skiva/singel

    Jag tycker också att "Velvet" kunde varit med på Isola - och "Just like money" och "Quiet heart" på Hagnesta Hill. De har ju tagit med engelska demolåtar på skivorna, så varför inte dessa tre unika låtar?

  5. #215
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Vettvilling Visa inlägg
    Jag tycker också att "Velvet" kunde varit med på Isola - och "Just like money" och "Quiet heart" på Hagnesta Hill. De har ju tagit med engelska demolåtar på skivorna, så varför inte dessa tre unika låtar?
    Jag har varken hört Velvet eller Quiet Heart, dags att köpa dom på iTunes kanske..

  6. #216
    Medlem buster89s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Norge (men älskar svenska språket)
    Inlägg
    323

    Standard

    Jag fick boxen på posten i går. Var tvungen att handla genom cdon eftersom den inte kommer här i Norge förran uti november eller december, och så länge orkar man ju inte vänta. Den ser givetvis helt fantastisk ut. Har dock inte lyssnat på någon av bonusspåren än, jag måste spara allt Kent-material jag får ett litet tag (jo, lite galen är jag kanske). Boken har jag däremot läst och beundrad.

    Åter igen: TACK Kent. Vänner. Eller vad ska man säga?

  7. #217
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av buster89 Visa inlägg
    Jag fick boxen på posten i går. Var tvungen att handla genom cdon eftersom den inte kommer här i Norge förran uti november eller december, och så länge orkar man ju inte vänta. Den ser givetvis helt fantastisk ut. Har dock inte lyssnat på någon av bonusspåren än, jag måste spara allt Kent-material jag får ett litet tag (jo, lite galen är jag kanske). Boken har jag däremot läst och beundrad.

    Åter igen: TACK Kent. Vänner. Eller vad ska man säga?
    Grattis :P
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  8. #218
    Medlem KaffeMedKanels avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Ort
    Strax utanför Gbg
    Inlägg
    274

    Standard

    Jag fick den inte förrän idag, eftersom cdon var så sjukt trevliga och strök min första beställning... men den är underbar så det var värt väntan Fast jag fick ett anfall när jag skulle få ut boxen från dess omslag, allt fastnade och jag drog så hårt att när det släppte så slog jag till mitt kaffeglas och en massa papper drunknade. Men jaja x)
    Ännu är det vinter
    och den stora vita björnen ligger kvar
    den har lagt sig över asfalten och husen
    Jag hoppas att den inte ger sig av
    Så vi kan ligga kvar

  9. #219
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    , , .
    Inlägg
    25

    Standard

    Vet inte om någon har skrivit det tidigare men jag tycker det hade varit kul om den hade varit lite mer kronologisk, typ att de kunde "brutit upp" B-sidor 95-00 och lagt b-sidorna på respektive skiva så man fått en ännu tydligare bild av hur kent lät vid vilken tid. Å andra sidan vet vi ju ändå vart b-sidorna hör, men det hade ju underlättat ännu mera!

    Håller också med om att de kunde lagt in Velvet, Quiet Heart och Just Like Money...

  10. #220
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av när Visa inlägg
    Vet inte om någon har skrivit det tidigare men jag tycker det hade varit kul om den hade varit lite mer kronologisk, typ att de kunde "brutit upp" B-sidor 95-00 och lagt b-sidorna på respektive skiva så man fått en ännu tydligare bild av hur kent lät vid vilken tid. Å andra sidan vet vi ju ändå vart b-sidorna hör, men det hade ju underlättat ännu mera!

    Håller också med om att de kunde lagt in Velvet, Quiet Heart och Just Like Money...
    Du har en bra poäng men måste komma ihåg att ca 12 låtar + bonusspår + b-sidor inte får plats på en vanlig cd-skiva..

  11. #221
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    , , .
    Inlägg
    25

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Du har en bra poäng men måste komma ihåg att ca 12 låtar + bonusspår + b-sidor inte får plats på en vanlig cd-skiva..
    ...glömde visst skriva att jag också tänkt på det.

  12. #222
    Medlem -Slandras avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    Ort
    Närpes
    Inlägg
    132

    Standard

    Jag lyssnade först på Håll ditt huvud högt. <3
    ''Nu har man varit kung i en och en halv timme sen ska man gå förbi
    kinarestauranten och sen så e man hemma.
    Känns sådär.'' //Harri

  13. #223
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    västernorrland
    Inlägg
    33

    Thumbs up Love undone

    Fantastisk låt!
    Kunde betala 399 kronor enbart för den faktiskt
    Har inget att klaga på vad gäller boxen. Inte ett endaste dugg.

  14. #224
    Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 000

    Standard

    Ha ha, jag kom just på en ny trådidé: "Gör din egen box"

    Vore kul att se hur folk skulle blanda och mixa om de fick helt fria händer ...

    Det här alltså inte menat som kritik till den faktiska boxen.
    Det är ju bara så enkelt som att folk har aningen olika smak.

    Och jag skulle nog vilja säga att boxen har tillfredsställt väldigt många smakinriktningar som den är just nu.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen


    Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

  15. #225
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Så liten och söt. Fin är den.

Sidan 15 av 25 FörstaFörsta ... 56789101112131415161718192021222324 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •