Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 46 till 55 av 55

Ämne: Perfekta partyplattan!

  1. #46
    Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Ort
    Kärlekens land
    Inlägg
    18 332

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    så värt att dra upp en död tråd för det där.
    och du är ganska dum om du inte vet att skämta är presens.
    Det är s.k. VÄRT. Jo jag är medveten om det felet. Men i vanlig ordning så kanske man skulle rikta kritiken mot sakfrågan istället för att kritisera språkbruket.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

  2. #47
    Min dröm är din
    Guest

    Exclamation

    Apropå dansanta Kent-låtar... Vilken låt på alla plattor tycker ni är den mest dansvänliga? Mitt förslag:

    Kent: Pojken med hålet i handen (jäkligt "direkt" & endorfinframkallande!)

    Verkligen: 10 minuter (himla svår konkurrens från Halka, men lika mycket hoppframkallande som den ovan!)

    Isola: 747 (rätt sunkig platta ur danssynpunkt, haha. får bli en mastodonttryckare...)

    Hagnesta hill: Revolt III (fina tryckare plus Musik non stop givetvis, men denna är mer duracellkanin!)

    B-sidor: Slutsats (Aphård konkurrens från bla Livrädd med stil, Utan dina andetag och Kallt kaffe)

    Vapen & ammunition: VinterNoll2 (bandets bästa b-sida?)

    Du och jag döden: Du är ånga (oväntat dansant platta, samtliga släppta Duojd-singlar hack i hal...)

    Tillbaka till samtiden: Generation Ex (får nog dock se sig slagen av VFEL-remixen, annars bästa dansplattan helt klart.

  3. #48
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    isola: om du var här kanske?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  4. #49
    Min dröm är din
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    isola: om du var här kanske?
    Jo, kanske det. Men det känns alltid som att förstasinglarna är så sönderspelade att man inte lägger märke till dom längre på något sätt...

  5. #50

    Standard

    Punks up-remixen på VFEL är ju klart den härligaste av alla i Kent-arsenalen, tycker jag.
    Du och jag, Döden <3

  6. #51

    Cool

    En låt som jag tycker är riktigt najs att dansa till är LSD någon? E jag ensam om den åsikten eller?

  7. #52
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kraBBBan Visa inlägg
    En låt som jag tycker är riktigt najs att dansa till är LSD någon? E jag ensam om den åsikten eller?
    Nej, absolut inte.
    Svårt att stå still när den drar igång. Men tror nästan "Ingenting" är snäppet värre...

  8. #53

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Min dröm är din Visa inlägg
    Isola: 747 (rätt sunkig platta ur danssynpunkt, haha. får bli en mastodonttryckare...)
    Jag har nog aldrig prövat, men det känns som att Celsius har ett ganska skönt...gung i sig, om man vill gungdansa då alltså... ;P
    Men jag kan ha fel...tänk om jag har fel.

  9. #54
    Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    34

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kraBBBan Visa inlägg
    En låt som jag tycker är riktigt najs att dansa till är LSD någon? E jag ensam om den åsikten eller?

    Jo, man går som igång av den, en av mina favoriter på TTS

  10. #55
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Växjö
    Inlägg
    342

    Standard

    Vy från ett luftskott!

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •