Sidan 1 av 4 1234 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 51

Ämne: Konserter i Norge

  1. #1

    Standard Konserter i Norge

    Siden vi her på forumet sannsynligvis har noenlunde lik musikksmak, tenkte jeg det kunne være lurt å ha en tråd hvor vi kan utveksle informasjon og tips om konserter rundt omkring i landet (ikke nødvendigvis kent), siden man ofte er oppdatert på forskjellig nivå og fra forskjellige steder.

    Info som er lurt å ha med:

    Tid, by, lokale, pris, artist og eventuell aldersgrense.


    Post i vei

  2. #2

    Standard

    Thåström
    Oslo, Rockefeller
    19.03.09
    270,- + avgift
    18 år

  3. #3
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    ååh, den må jeg på
    er bo kaspers på rockefeller dagen før, 325 kr..

  4. #4

    Standard

    IAMX
    Oslo, John Dee
    200 + avgift
    18 år.

    Er lite oppdatert på konserter utenfor oslo, så der får andre trå til^^ Oslo er tross alt skandinavias konsertmetropol, så det er få artister jeg gidder å reise for:P

  5. #5

    Standard

    Ellers har vel de fleste fått med seg at både Nick Cave og Neil Young spiller på Wood i år? Det blir GARANTERT stemning!

  6. #6

    Standard

    Bellman spiller på Studentersamfunnet i Ås onsdag 11.mars. Inngang kun 80/100 kroner. (Regner med det er 80 for medlemmer eller noe)

    Jeg har helt utrolig lyst til å komme da, men jeg kan nok ikke. Har eksamensinnlevering på torsdag, så tror ikke det er så lurt.

    Har sett ham to ganger live allerede, og det er noe av det beste jeg har hørt/sett. Så jeg må nok vente helt til:

    Bellman spiller på Blå i Oslo 28. mars, inngang 100,-

    ps. jeg tror begge konsertene er 18 årsgrense, men er ikke sikker.

  7. #7
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    er 80 kr for medlemmer ja, jeg bor rett ved siden av der, så om du trengr en soffa

  8. #8

    Standard

    jo takk Men som sagt så har jeg en eksamen. Kunne skrevet den i dag, men man gjør aldri det man skal tidsnok^^ Lønningsdag i dag, så da blir det øl i stedet

  9. #9
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    haha, nei det blir ofte sånn

    depece mode i bergen 2 juli, 650 kr, men den kræsjer altså med roskilde, tragisk!!

  10. #10

    Standard

    Jepp. Jeg skal ikke til roskilde, men det passer uansett dårlig å reise helt til bergen. Vurderer Arvika i stedet, men jeg vet ikke hvordan økonomien tåler det. Skal allerede på Slottsfjell og Norwegian Wood, også kommer jeg vel til å dra på øya i tillegg, så jeg vet ikke om jeg tåler enda en festival^^

  11. #11
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    ja, alltid et dilemma hva man skal prioritere, var på slottsfjell ifjord, det var veldig bra, men på øya går jeg alltid for å være frivillig, men det kan jo være veldig slitsomt

  12. #12

    Standard

    Var på slottsfjell i fjor og (som de fleste på østlandet her inne sannsynligvis), og var frivillig der. Det var utrolig bra å være frivillig der, så der vil jeg være frivillig i år og bare fordi det var kjempekos. Men det koster nok med festival uansett, med all ølen og t-skjortene:P

    Men en ting vet jeg. Aldri mer Hove. Verste festivalen jeg noen gang har vært på. De kan booke band, men der stopper det. De skal ha en rimelig bra artist for at jeg skal gidde hove.

  13. #13
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    haha, ja det er sant
    ja har har ikke vært der, men om de hadde klart å booke kent så

  14. #14

    Standard

    haha^^ ja da hadde jeg tatt turen:P

    Men nå ser det ut som om det blir roskile alikevel, og at jeg må droppe slottsfjell. Roskilde har akkurat booket Nine Inch Nails. De MÅ jeg se igjen før den pausen på ubestemt tid kommer etter nåværende turné.

  15. #15

    Standard

    De Lillos er på Norgesturné for tiden. De spiller på Rockefeller på fredag bl.a. Men de burde være mulig å få med seg i nærheten av hjemstedet uansett. De Lillos er kult

Sidan 1 av 4 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •