Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Forventninger til den nye skiva

  1. #1
    Nybörjare cowboys_cphs avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Ort
    Frederiksberg, , Denmark.
    Inlägg
    31

    Wink Forventninger til den nye skiva

    Lang tid siden, men jeg mærke at min vinterdrog-afhænginghed er ved at komme... kroppen spænder i ny og næ - mens tiden slår sakta. Kroppen er urolig og humøret er svært pessimistisk. Hvorfor? Jon Schumann (med eller uden dobbelt N) Jeg savner Zeds lyd og når en person som Simon kvam går ud og hylder kENT samtidigt med at jocke berg hyldede Spleen united - og til sidst at nogle forumister håber at kENT frembringer lidt copyfokking lyd på den nye skiva... Jeg får det faktisk meget skidt (så hellere sony ericsson mobiler med million bonus - uden dansk indblanding) Tillbaka till samtiden var og er forhåbenligt det dårligste der er kommet ud af det mørke og uskyldige sneklældte land.

    JON GØR MIG EN TJENESTE OG FLYT TIL TYSKLANDS-ODDE. DU ØDELÆGGER NOGET DU IKKE HAR FORSTAND PÅ OG NOGET DER ER STØRRE END DIT VÆRNEDAMSVEJS HOVEDE KAN RUMME (SZHIRLEY OG ALLE DE ANDRE "RESPEKTEREDE DANSKE KUNSTNER"...FØJ MED STORT ØV)

    JEG ER PESSIMIST... JA (FOR JEG SAVNER LYDEN, MEN TEKSTERNE ER DER SIKKERT)

    JON LORTE SCHUMANN LAD OS FÅ kENT LYDEN TILBAGE.
    Och när staden ligger tom inser du
    Att det är så ditt liv ser ut
    Och allting är som förut

  2. #2
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Behøver du svine manden (Joshua) til, alene fordi du ikke bifalder Kents valg af producer?!
    Mon ikke også Kent har en smule indflydelse på lyden - musikken og melodierne leveres vel stadigvæk af Jocke & co.?
    Elektronisk lyd eller ej, jeg er ikke det mindste bekymret. For mig, har Kent altid været lig med kvalitet (med/uden vinter-melankoli) og det gælder også albummet "Tillbaka till samtiden".
    Jeg ser frem til endnu et stærkt Kent-album, med Jon Schumann bag knapperne.
    I øvrigt, hvad er den musikalske sammenhæng mellem Szhirley og Joshua?!

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    125

    Standard

    Giv den en chance, cowboy!
    Senast redigerat av daniel1979 den 2009-10-06 klockan 12:08.
    En dødssyg poet

    http://www.last.fm/user/Oktoberlyd/

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard @ cowboys cph

    Gnäll, gnäll, gnäll.
    Skru ned for pessimismen og op for den saglige argumentation.

    Jeg tror ikke, du får noget ud af at lytte til det nye album, hvis du går ind til det med dén indskrænkede holdning. Du har jo besluttet dig for, hvad du skal mene, inden du overhovedet har hørt musikken.

    Måske du bare skulle melde dig ud af Kent-klubben for good. Sæt Isola på som i de gode, gamle dage, skil dig af med TTS (jeg foreslår en bål-ceremoni) og bekræft dig selv i, at du er den eneste, der har gennemskuet, hvad der er god smag.

    Og btw, hvis jeg hører mere gnäll om samarbejdet med Sony Ericsson brækker jeg mig. Jesus – så fokuser dog på musikken!
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  5. #5
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    15

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av cowboys_cph Visa inlägg
    Lang tid siden, men jeg mærke at min vinterdrog-afhænginghed er ved at komme... kroppen spænder i ny og næ - mens tiden slår sakta. Kroppen er urolig og humøret er svært pessimistisk. Hvorfor? Jon Schumann (med eller uden dobbelt N) Jeg savner Zeds lyd og når en person som Simon kvam går ud og hylder kENT samtidigt med at jocke berg hyldede Spleen united - og til sidst at nogle forumister håber at kENT frembringer lidt copyfokking lyd på den nye skiva... Jeg får det faktisk meget skidt (så hellere sony ericsson mobiler med million bonus - uden dansk indblanding) Tillbaka till samtiden var og er forhåbenligt det dårligste der er kommet ud af det mørke og uskyldige sneklældte land.

    JON GØR MIG EN TJENESTE OG FLYT TIL TYSKLANDS-ODDE. DU ØDELÆGGER NOGET DU IKKE HAR FORSTAND PÅ OG NOGET DER ER STØRRE END DIT VÆRNEDAMSVEJS HOVEDE KAN RUMME (SZHIRLEY OG ALLE DE ANDRE "RESPEKTEREDE DANSKE KUNSTNER"...FØJ MED STORT ØV)

    JEG ER PESSIMIST... JA (FOR JEG SAVNER LYDEN, MEN TEKSTERNE ER DER SIKKERT)

    JON LORTE SCHUMANN LAD OS FÅ kENT LYDEN TILBAGE.
    Dit indlæg er noget af det sjoveste jeg nogensinde har læst på dette forum! Hold da kæft hvor jeg har grinet af det i en times tid nu - Tak for det!

  6. #6
    Bandmedlem
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    1 179

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av joshua Visa inlägg
    Dit indlæg er noget af det sjoveste jeg nogensinde har læst på dette forum! Hold da kæft hvor jeg har grinet af det i en times tid nu - Tak for det!
    Ja... Dansksnack

    Men det är ju så att du ju inte bestämde att vi plötsligt skulle låta "elektroniskt".
    Det var vårt eget val.
    Redan våra demos till TTS lät "elektroniskt".
    Gråt icke mer, snälle!

  7. #7
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    svamp varer kaffen min egen konserter. Kent vil ha elektronisk nå. lion farligere tigere. lion king, alle barna hopper av glede. beregne litt mer neste gang
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  8. #8
    Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 898

    Standard

    Haha skrattar, Felix vad snackar du om?

  9. #9
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    15

    Standard

    Amen.

    All hail The Dark Lord Of Depp!!! Är jag satanist nu ?

  10. #10
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av joshua Visa inlägg
    Amen.

    All hail The Dark Lord Of Depp!!! Är jag satanist nu ?
    Ääär jag sataniiist nuuuu? (<- melodin till "Innan allting tar slut")

    .. men nu håller jag mig borta från danska avdelningen. Sorry!
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  11. #11
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    nej du är inte satanist, du är dödsätare.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •