Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Hvor lang tid?

  1. #1
    Medlem buster89s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Norge (men älskar svenska språket)
    Inlägg
    323

    Standard Hvor lang tid?

    Jeg spurte om dette i en annen tråd, men folk herfra kan vel fortelle meg mer sikkert....
    Som kjent går gjerne Kent-billetter unna etter 2 min i sverige og finland, men hvordan pleier tilstanden å være i norge? hvordan var det i 2007? med andre ord, hvor mye skal man trenge å engste seg?



  2. #2
    Smygare
    Reg.datum
    Oct 2009
    Ort
    Norge
    Inlägg
    4

    Standard

    Jeg har desverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men er det noen som vet hvor stor publikumskapasitet det er i Grieghallen i Bergen?

    Vil ikke la Spektrum ødelegge Kent!

  3. #3
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    er ikke sikker jeg heller. men de ble utsolgt rast da det var konsert tre dager på rad på sentrum scene da. men nå er det jo spektrum. er det noen som veit hvor stort det er der de skal spille i göteborg?? tror jeg må få noen til å reservere for meg på mandag altså, den ene dagen hele dette semesteret som jeg begynner halv ni liksom :S
    alt teit som gjøres kan, gjøres bør!

  4. #4
    Medlem buster89s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Norge (men älskar svenska språket)
    Inlägg
    323

    Standard

    Ok, takk. Men - dreier det seg om 2 min eller en halvtime? Ingen kan vite på forhånd, selvfølgelig, bare lurer på hvordan det har pleid å være tradisjonelt sett.



  5. #5
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    litt usikker, men må ha vært mer enn to min hvertfall, for mamma klarte å bestille for meg, og hun er nok ikke så rask på sånt, og det var til den opprinnelige konserten, ikke ekstrakonsertene
    alt teit som gjøres kan, gjøres bør!

  6. #6

    Standard

    Prøver meg med noen svar, håper jeg husker riktig!

    Hver av de tre konsertene på Sentrum ble utsolgt i løpet av en dag eller to ca, men det var nok en del som gikk på mer enn en, så Spektrum-billettene kommer nok til å holde en stund tror nå jeg...

    Hvis de spiller i samme sal som sist i Grieghallen er kapasitet 2000, egne sitteplassbilletter,
    men det var intet fysisk skille så man kunne i praksis stå eller sitte som man ville.
    Den konserten ble utsolgt på noen dager, men da hadde ikke kent vært i Bergen på 5-6 år før det. Tipper denne blir først utsolgt av de norske.

    Når det gjelder Lisebergshallen er kapasitet ca 3000, nesten halvparten(?) sitteplasser.
    Disse billettene forsvinner nok på noen minutter som sist, men med oppholdet i kalenderen før Oslo er det vel kanskje lagt opp til en eller flere ekstrakonserter i Gøteborg?
    din värld ska aldrig röra min

  7. #7
    Medlem buster89s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Norge (men älskar svenska språket)
    Inlägg
    323

    Standard

    Takk for svaret, Erik! Får håpe at det holder seg slik som sist da.



  8. #8
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    ja, takker. hmm.. hadde jo egentlig vært bra om det ble satt opp en ekstrakonsert i göteborg på lørdagen, men kan jo ikke sjanse på det shit ass, den ENE dagen hvor jeg begynner før ti liskom :O
    alt teit som gjøres kan, gjøres bør!

  9. #9

    Standard

    Det var naturligvis Stockholmkonertene som ble mest h... Men man klarte da å karre til seg en billett til ene dagen etter en stund. Jeg kjøpte den etter 40 minutter, så det gikk ikke så raskt som jeg fryktet.

    Mener å huske at det tok 4-5 timer på første Sentrum-konserten i 07, så du burde rekke Spektrum rimelig bra. Det er ikke snakk om en halvtime i hvert fall.

    Göteborgkonserten var ikke utsolgt for et kvarter siden, overraskende nok.

    Eller kanskje vi bare overvurderer kjappsalgsevnene deres?

  10. #10
    Medlem citronkvistens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    norden...
    Inlägg
    748

    Standard

    Jeg hadde besluttet meg for å bare innse at jeg ikke kommer til å dra på kent-konsert i februar/mars, men så finnes det fortsatt biletter til ekstrakonserten i Stockholm... Hadde nesten vært bedre om de var slutt, for nå blir jeg jo usikker. Kanskje man skulle tatt seg en tur til Stockholm i alle fall

  11. #11

    Standard

    Er fortsatt ikke utsolgt i Spektrum, så det burde gå greit å få billetter

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •