Sidan 4 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 46 till 60 av 81

Ämne: Kiertue 2010

  1. #46
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Aika ei yhtään yllättävää, että Hesarin kriitikko ei erityisesti tykänny eilisestä keikasta. Husiksessa oli paljon kivempi arvostelu

    Tykkäsin kovasti kun soittivat OWC ja Den döda vinkeln. Ja mun inhokkia Romeota ei onneks tullu!
    Livet är mänskans bästa tid

  2. #47
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Aika ei yhtään yllättävää, että Hesarin kriitikko ei erityisesti tykänny eilisestä keikasta. Husiksessa oli paljon kivempi arvostelu

    Tykkäsin kovasti kun soittivat OWC ja Den döda vinkeln. Ja mun inhokkia Romeota ei onneks tullu!
    Hesarin kriitikot nyt harvemmin tykkää mistään. Vaikka minkä tahansa keikka olisi ollut kuinka viihdyttävä tahansa on se kuitenkin vähintään esim. yllätyksetön.

    Itse tykkäsin kovasti keikasta. Tosin olin siinä eturivissä aika lailla suoraan Samin kohdalla, niin en huomannut ollenkaan mahdollista yleisön vaisuutta. Mun ympärillä olleet ihmiset olivat oikein kivasti mukana. Ja ei kai nyt Jocken esiintymistä voi kovin hyiseksi kuvailla. Samiltakin irtosi pari hymyä, vaikka se muuten onkin niin rock

    Mua yllätti oikein positiivisesti se kuinka hyvältä uudet biisit kuulosti. Erityisesti Idioter oli oikein hyvä. Vanhoista biiseistä OWC sykähdytti. Mun ihkaeka Kentbiisi-ihastus Musik Non Stop on aina kiva kuulla. Pois olisin voinut heivata Kärleken Väntarin ja FF:n, en ole ikinä niistä niin paljon tykännyt.
    Ja jos jotain olisi saanut toivoa lisää niin uudelta levyltä olisi ollut kiva kuulla Hjärta ja Vals För Satan, mutta kaikkea ei voi saada.


    Mutta yhtä kaikki keikka oli loistava ja pitänee alkaa varailemaan sitä yhtä heinäkuun viikonloppua vapaaksi, että pääsee ainakin kerran kesällä Kentin näkemään
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  3. #48
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Loistava keikka, kiitos Kent! En nyt keksi muuta sanottavaa. Ihanaa kun soittivat Den döda vinkkelin! Pikkusisko lähettää terveiset että FF oli paras. Ensimmäinen Kent-keikka hänelle eikä oikeastaan ole kovinkaan paljon Kenttiä kuunnellut mutta nyt vaikuttaa ihan Kent-hullulta. Näin sitä uusia faneja värvätään. Ja sanoi myös että Mannen i den vita hatten oli tosi hyvä. Ja sehän on aidon Kent-fanin lempibiisi?? Ei kyllä välttämättä mun mutta ainakin ruotsalaiset Kent-fanit on äänestäneet sen parhaaksi Kent-biisiksi....
    Ääni käheenä ja kipeät lihakset laulamisesta, huutamisesta ja riehumisesta, ihana fiilis. Me ollaan parhaita täällä Suomessa, eiks vaan.
    Senast redigerat av Kentina den 2010-03-08 klockan 18:35.

  4. #49

    Standard

    Ihan paras keikka <3! Ja joo, parhaita ollaan, ehdottomasti :'D Mieletön tunnelma, ihanaa kun Jocke puhui niin paljon ja niin. En tajua, miten se mies on niin karismaattinen. En myöskään ihan tajua, miksi ihmiset käyttää sanaa "hittikimara" niin negatiivisessa merkityksessä, koska ainakin Kentin tapauksessa se käsittää hirvittävän määrän biisejä - ja jotka ovat ihan tajuttoman hyviä! Ihan kuin biisistä tulisi huonompi koska se on singeli? (lupasin alkaa käyttää tuota sanaa xD) FF <3 ihanaihanaihana!
    MIDVH:n alku oli maaginen, kun kuului niin hyvin kuinka yleisö taputti, se oli upeaa! Jos jotain negatiivista tahtoo sanoa, niin olisi ollut kiva jos Martin ja Sami olisivat käyneet sanomassa hei myös toiselle puolelle yleisöä. Tai keskiosalle.

    oijoi. kiitos niin paljon <3 olette parhaita. Hämeenlinnaan enää reilut neljä kuukautta
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  5. #50
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Olen kirjoittanut sine ruotsinkieliselle puolelle, enkä nyt viitsi kääntää kaikkea. Jos olette lukeneet sitä niin tiedätte että olen teidän kanssa aivan samaa mieltä. Vasabladetin Patrik Back on kirjoittanut tänään loistavasti keikasta, ja hän oli lähinnä lyyrinen. Luulen että Jocke ja bändi halusivat antaa meille hyvitystä siirtymisestä upealla keikalla, ja yleisö oli heti mukana.

    Samaa mieltä tuon MIDVH:n alusta-kylmät väreet...keikan paras hetki
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  6. #51
    Nybörjare Kirvashs avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    53

    Standard

    Olihan se keikka ihan hyvä. Ja itse tykkäsin että Camela oli tosi hyvä veto lämppäriksi (siis verrattaen esim. edellisen kiertueen lämppäriin). Krossa Allt/Dom Andra yllätti positiivisesti, kuten myös På Drift. OWC oli kerrassaan ihana. Settilistasta sen verran että jäi Berg & Dalvana ja En Timme En Minut soittamatta () - mutta ne sain Kulttuuritalolla 07, joten ei ole varaa valittaa .

    Mua alkaa aina naurattamaan kun jätkät poistuu lavalta ja tulee heittää encoren. Totesin kummipojalle, "Hei jätkät, oikeesti. Kaikki me tiedetään ettei tää keikka oo ohi, koska te ette lopettanu MIDVH:llä." Ois kyllä kiva joskus kuulla 747:kin.... *huokaus*

    Toivottavasti ei taas mee kahta vuotta ennen ku näkee pojat uudestaan. Hämeenlinnaan olen vissiin tulossa kaverin kanssa ja mietinkin että sitten vois ihan oikeasti pitää jonkunlaiset miitit. Festarit on kuitenkin aina festarit

    Niin. Ja Martin on *edelleen* yksi seksikkäimmistä miehistä. Ikinä.

    Vad som än har gjort mig elak, feg
    Vad som än har hänt, är allt mitt fel
    Vad som än har gjort dig vänlig, ren
    Allting är försent



    28/10/16 Hartwall Areena, Helsingfors
    26/6/12 Garden Party, Helsingfors
    07/03/10 Hartwall Areena, Helsingfors
    01/02/08 Ishallet, Vasa
    04/11/07 Kulturhuset, Helsingfors
    16/05/02 Tavastia, Helsingfors

  7. #52
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Nyt oon laittanut kuvia konsertista näytille tänne: http://s910.photobucket.com/albums/a...t=3f065ba6.pbw

  8. #53
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Aivan upeita kuvia Kentina


    p.s Oot kuvien perusteella ilmeisesti ollu jossain metrin parin päässä siitä missä mä seisoskelin
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  9. #54
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Aivan upeita kuvia Kentina


    p.s Oot kuvien perusteella ilmeisesti ollu jossain metrin parin päässä siitä missä mä seisoskelin
    Me seistiin ensin Samin edessä jossain kolmannessa rivissä ja sitten huomattiin konsertin lopussa että oltiin ajauduttu keskelle Jocken eteen.
    Täytyy myöntää että suurin osa noista kuvista on mun pikkusiskon ottamia, se kuvas siellä tyyliin koko ajan.

  10. #55
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    13

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Nyt oon laittanut kuvia konsertista näytille tänne: http://s910.photobucket.com/albums/a...t=3f065ba6.pbw
    Heippa kaikille! Olen uusi Kentin forumissa ja myös täällä suomenkielisellä puolella. Kiva lukea kommenttejanne (itsekin olen täysin eri mieltä Aleksi Kinnusen kanssa Kentin keikasta. Tuntuu siltä, että arvio olisi tehty 5ssä minuutissa perustelematta, miksi keikka oli heikko).

    Kentina, mahtavia kuvia!! Saanko laittaa linkin englanninkieliseen "thread"iin. Ihan varmasti siellä on ulkomaalaisia, jotka eivät muuten pääse Kentin keikoille ja haluaisivat nähdä kuvat

  11. #56
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Paulita Visa inlägg
    Heippa kaikille! Olen uusi Kentin forumissa ja myös täällä suomenkielisellä puolella. Kiva lukea kommenttejanne (itsekin olen täysin eri mieltä Aleksi Kinnusen kanssa Kentin keikasta. Tuntuu siltä, että arvio olisi tehty 5ssä minuutissa perustelematta, miksi keikka oli heikko).

    Kentina, mahtavia kuvia!! Saanko laittaa linkin englanninkieliseen "thread"iin. Ihan varmasti siellä on ulkomaalaisia, jotka eivät muuten pääse Kentin keikoille ja haluaisivat nähdä kuvat
    Hei vaan Paulita ja tervetuloa joukkoon!
    Kiitos ja joo laita vaan linkki sinne.

  12. #57
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    13

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Hei vaan Paulita ja tervetuloa joukkoon!
    Kiitos ja joo laita vaan linkki sinne.
    Kiitos!! Ihan varmasti moni ilahtuu kuvista. Itse olen espanjalainen ja valitettavasti en osaa ruotsia, joten seuraan vain suomen ja englannin kieliset keskustelut. Jos törmäätte Helsingin keikan arvioon suomeksi tai englanniksi ilmoitelkaa olen lukenut vain tuon Hesarin...

  13. #58
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Paulita Visa inlägg
    Kiitos!! Ihan varmasti moni ilahtuu kuvista. Itse olen espanjalainen ja valitettavasti en osaa ruotsia, joten seuraan vain suomen ja englannin kieliset keskustelut. Jos törmäätte Helsingin keikan arvioon suomeksi tai englanniksi ilmoitelkaa olen lukenut vain tuon Hesarin...
    Vasabladetin Patrik Back on kirjoittanut loistavan arvion-ruotsiksi-mutta yritän kääntää siitä tärkeimpiä juttuja kun ehdin, yritän myöhemmin tänään. Hän oli samaa mieltä meidän kanssa, upea keikka
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  14. #59
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    13

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Vasabladetin Patrik Back on kirjoittanut loistavan arvion-ruotsiksi-mutta yritän kääntää siitä tärkeimpiä juttuja kun ehdin, yritän myöhemmin tänään. Hän oli samaa mieltä meidän kanssa, upea keikka
    OK. Kiitos paljon!!!

  15. #60
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Vasabladetin Patrik Back on kirjoittanut loistavan arvion-ruotsiksi-mutta yritän kääntää siitä tärkeimpiä juttuja kun ehdin, yritän myöhemmin tänään. Hän oli samaa mieltä meidän kanssa, upea keikka
    Mulla on se lehti tässä, voin kirjoittaa siitä jutusta nyt tiivistelmän kun aikaa riittää:

    Jocke Berg aloitti Vinternoll2-kappaleen omistamalla sen laivoille ja jäälle. Back kirjoittaa, että kappaleen sanat ovat harvoin olleet yhtä osuvia kuin juuri tuossa konsertissa. Yleisö joutui odottamaan rakkaitaan Ruotsista aiottua kauemmin, kun yhtyeen varusteet juuttuivat laivalla jäihin, ja konsertti siirrettiin perjantailta sunnuntaille. Ketään ei tämä kuitenkaan näyttänyt haittaavan, ja Kent hyvitti kaiken todella hyvällä konsertilla.

    Kentin suuruus johtuu Backin mukaan siitä, että he symbolisoivat tämän ajan Ruotsia ja kappaleiden sanat sekä kertosäkeet kuuluvat ruotsalaiseen pop-traditioon. Hän mainitsee esimerkkinä Kärleken väntarin, ja kirjoittaa että siitä olisi voinut tulla hitti kenen tahansa muunkin ruotsalaisen mainstream-artistin esittämänä. Kent kuitenkin osaa kuvata menestyksekkäimmin nykyistä ruotsalaista hyvinvointiyhteiskuntaa, joka ei enää olekaan niin ehjä, tummin sykkivin sävelin. Tämä vetoaa suomalaisiin joiden yhteiskunta on niin samanlainen kuin ruotsalaisten. Areenassa oli kaiken ikäistä fanittajaa.

    Backin mielestä Hartwall Areenan konsertissa, joka oli kiertueen kuudes, oli selkeästi näkyvissä soittamisen iloa, jonka tieltä tempo-ongelmat ja epävarmuus olivat saaneet väistyä. Konsertin kuopat syntyivät siitä, että suurelle massalle olivat uudelta Röd-levyltä soitetut kappaleet tuntemattomia. Joitain uusia kappaleita, kuten Idioter ja Krossa allt, olisi voinut vielä teroittaa. Taxmannen toimi hyvin hänen mielestään aloituskappaleena, ja se yhdistää bändille ominaista tyyliä sekä elektrointohimoa. LSD, någon?, Musik non stop ja FF petasivat konsertille massiivisen lopetuksen strategisesti kappalelistalle sijoitettuina.

    Back kirjoittaa, että Kentillä on kaikki ominaisuudet ollakseen kansainvälistä arenabänditasoa. Harvasanainen Joakim Berg oli tavallista puheliaampi, varmaankin siksi että tiesi kuinka monet olivat joutuneet muuttamaan suunnitelmiaan Kentin vuoksi. Konsertin lopuksi hän kehui yleisöä: "Ollaan soitettu neljä kertaa Tukholmassa ja kerran Gävlessä, mutta te - te ootte parhaita!" Totaalinen jäidenlähtö, kirjoittaa Back.
    Senast redigerat av Kentina den 2010-03-10 klockan 13:59.

Sidan 4 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •