Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 32

Ämne: Concerten in het najaar van 2007

  1. #1
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Talking Concerten in het najaar van 2007

    Hej,

    Wie gaat er naar één van de concerten dit najaar?

    Heb zelf een kaartje voor 8 december in Kopenhagen !

    m@rco
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  2. #2
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    13

    Standard

    Kijken of ik zo goed reageer... Mijn Zweeds is nog niet zo goed

    Maar ik ben jaloers! Heb zitten twijfelen of ik ook kaartjes zou kopen voor in december maar helaas niet gedaan. Ik heb net een huis gekocht en dat moet tenslotte ook behangen worden enzo. BALEN!

    Ik hoop dat ze volgend jaar nog iets doen waar ik kaartjes voor kan regelen, dan ga ik zeker weten!

  3. #3
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Kijken of ik zo goed reageer... Mijn Zweeds is nog niet zo goed

    Maar ik ben jaloers! Heb zitten twijfelen of ik ook kaartjes zou kopen voor in december maar helaas niet gedaan. Ik heb net een huis gekocht en dat moet tenslotte ook behangen worden enzo. BALEN!

    Ik hoop dat ze volgend jaar nog iets doen waar ik kaartjes voor kan regelen, dan ga ik zeker weten!
    Da's zeker balen, maar in ieder geval, välkommen.

    Stond 2 jaar geleden ook voor zo'n keuze, op vakantie in Zweden en links en rechts concerten. Toch niet gedaan omdat mijn 2 zoons een beetje moeilijk in slaap kwamen en de afstanden dan net te groot waren om ff heen en weer te gaan. Maar ga nu dus wel mijn vrouw en onze drie zoons gaan op visite en ik ga naar een KENT concert. (Mijn oudste zoon, 4 1/2, heeft het trouwens over de KENT patient )

    De bedoeling is dat ze volgend jaar februari en maart ook een toernee houden, ik zal zelf ook zeker weer kijken of ik kaartjes kan krijgen.
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  4. #4
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    13

    Standard

    Haha Kent-patient Geweldig! Ach ja, waarschijnlijk reis ik gewoon alleen dus dan kan ik ook heerlijk mijn eigen ding doen Dat scheelt weer. Maar ik kan me voorstellen dat je rekening met je kids houdt hoor...

    Als ze in februari of maart weer gaan touren dan ga ik er zeker heen. Zeker Kopenhagen, voor 100 euro heb je al een retour en een slaapplaats heb je zo geregeld... De tickets zijn trouwens ook niet zo duur! Heb je Kent weleens live gezien of is dit de eerste keer?

  5. #5
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Haha Kent-patient Geweldig! Ach ja, waarschijnlijk reis ik gewoon alleen dus dan kan ik ook heerlijk mijn eigen ding doen Dat scheelt weer. Maar ik kan me voorstellen dat je rekening met je kids houdt hoor...

    Als ze in februari of maart weer gaan touren dan ga ik er zeker heen. Zeker Kopenhagen, voor 100 euro heb je al een retour en een slaapplaats heb je zo geregeld... De tickets zijn trouwens ook niet zo duur! Heb je Kent weleens live gezien of is dit de eerste keer?

    Is eerste keer. Ga met de auto, zaterdag heen en zondag terug en ik zal op de heenweg nog even via Zweden gaan om Kerst inkopen te doen. Sommige producten kun je gewoon niet in NL kopen, zoals de ronde WASA knäckebrood met kaneel smaak, daar zijn er hier een stuk of wat dol op
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  6. #6
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    13

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av m@rco Visa inlägg
    Is eerste keer. Ga met de auto, zaterdag heen en zondag terug en ik zal op de heenweg nog even via Zweden gaan om Kerst inkopen te doen. Sommige producten kun je gewoon niet in NL kopen, zoals de ronde WASA knäckebrood met kaneel smaak, daar zijn er hier een stuk of wat dol op
    Oh dat klinkt echt super zeg! Ik ben zelf nog niet echt in Zweden geweest, slechts 1 weekend haha Maar volgend jaar ga ik door Scandinavie reizen en dan met name door Zweden. Dan zal ik even blij zijn zeg :P. Afgelopen dinsdag mijn eerste Zweedse les gehad, helemaal super! Oh en ik heb ook geregeld dat een vriend van me (die in Malmö woont) de nieuwe CD naar me op gaat sturen zodra hij in de winkels ligt... Ik ben blij!

  7. #7
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Oh dat klinkt echt super zeg! Ik ben zelf nog niet echt in Zweden geweest, slechts 1 weekend haha Maar volgend jaar ga ik door Scandinavie reizen en dan met name door Zweden. Dan zal ik even blij zijn zeg :P. Afgelopen dinsdag mijn eerste Zweedse les gehad, helemaal super! Oh en ik heb ook geregeld dat een vriend van me (die in Malmö woont) de nieuwe CD naar me op gaat sturen zodra hij in de winkels ligt... Ik ben blij!
    Heel veel plezier dan maar, zou ik zo zeggen. 't Is wonderschoon daar. We zijn zelf afgelopen voorjaar 5 weken in Zweden en Finland geweest, eind mei en de hele maand juni. Geen oohg dichtgedaan, zo licht was het . Het is eigenlijk de enige vakantiebestemming die we in de afgelopen 7 jaar hebben, we blijven maar terugkomen. Van Zweedse les is het nog niet gekomen, maar Ruben, onze oudste zoon, zegt al heel mooi tack se mucket.

    Maar, als ik wat voor je kan meenemen moet je het maar zeggen, mijn schoonzus en mijn zwager wonen allebei in 's Gravenhage , dus ik kom wel eens daar in de buurt.
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  8. #8
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    13

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av m@rco Visa inlägg
    Heel veel plezier dan maar, zou ik zo zeggen. 't Is wonderschoon daar. We zijn zelf afgelopen voorjaar 5 weken in Zweden en Finland geweest, eind mei en de hele maand juni. Geen oohg dichtgedaan, zo licht was het . Het is eigenlijk de enige vakantiebestemming die we in de afgelopen 7 jaar hebben, we blijven maar terugkomen. Van Zweedse les is het nog niet gekomen, maar Ruben, onze oudste zoon, zegt al heel mooi tack se mucket.

    Maar, als ik wat voor je kan meenemen moet je het maar zeggen, mijn schoonzus en mijn zwager wonen allebei in 's Gravenhage , dus ik kom wel eens daar in de buurt.
    Haha, geweldig... De kids al gehersenspoelt dus... Nou ja, de CD gaat die vriend van me opsturen dus, had toch nog wat van hem tegoed vond ik En of je iets mee kunt nemen... Neem me mee naar Zweden! Hahaha Ik kijk er ook echt heel erg naar uit, 1 weekend in Zweden was genoeg om ook verliefd op het land te worden dus ik kan goed begrijpen dat jullie steeds teruggaan!

  9. #9
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Haha, geweldig... De kids al gehersenspoelt dus...
    Yep.

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Haha, geweldig... De kids al gehersenspoelt dus... Nou ja, de CD gaat die vriend van me opsturen dus, had toch nog wat van hem tegoed vond ik En of je iets mee kunt nemen... Neem me mee naar Zweden! Hahaha
    Pas maar op! Ik ben er gek genoeg voor .

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Ik kijk er ook echt heel erg naar uit, 1 weekend in Zweden was genoeg om ook verliefd op het land te worden dus ik kan goed begrijpen dat jullie steeds teruggaan!
    Tís alleen jammer dat ik zo weinig vakantie heb .
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  10. #10

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av m@rco Visa inlägg
    Hej,

    Wie gaat er naar één van de concerten dit najaar?

    Heb zelf een kaartje voor 8 december in Kopenhagen !

    m@rco
    Helaas, ik had zelf ook graag gewild ... ik ben nog nooit bij een concert van Kent geweest, zelfs niet toen ik nog in Zweden woonde. Het was er bijna van gekomen op Hultsfred 2001 maar toen ging het op het allerlaatste moment niet door!

    Ik hoop dat ik in het voorjaar van 2008 wel de kans krijg.

  11. #11
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    13

    Standard

    Ha, leuk hoor Marco Keep me posted! Is het niet ontzettend lang reizen om met de auto te gaan? Vriend van me koopt dit weekend de nieuwe CD en stuurt hem dan naar me op, heb jij hem al gehoord?

    En vakantiedage, ik had ze ook altijd te weinig maar veel bijzonders heb ik dit jaar wegens omstandigheden niet gedaan. Heb dus mooi volgend jaar tijd om een maand door Zweden te gaan reizen Nu nog sparen

    Franklin, wat jammer dat je ook net niet gegaan bent zeg! Wie weet kunnen we in het voorjaar met zijn drieen haha

  12. #12
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2005
    Ort
    Steenwijk, The Netherlands
    Inlägg
    14

    Standard

    Ik zou heel graag naar Kopenhagen hebben gewild, maar kan het me momenteel gewoonweg niet veroorloven... Wellicht dat ik in de (nabije) toekomst een bezoek aan Zweden met een concertbezoek kan combineren.

  13. #13
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Ha, leuk hoor Marco Keep me posted! Is het niet ontzettend lang reizen om met de auto te gaan? Vriend van me koopt dit weekend de nieuwe CD en stuurt hem dan naar me op, heb jij hem al gehoord?

    En vakantiedage, ik had ze ook altijd te weinig maar veel bijzonders heb ik dit jaar wegens omstandigheden niet gedaan. Heb dus mooi volgend jaar tijd om een maand door Zweden te gaan reizen Nu nog sparen
    Ik woon bij de grens met Dld, en kan zo de autobaan op. Schat dat het ongeveer 5 uur karren is. Sneller dan met de trein of vliegtuig, want dan heb je ook nog voor en na transport. En ik heb de nieuwe cd helaas nog niet binnen, is vrijdag al verstuurd. Ik heb hem met een aantal andere cd's besteld bij cdon, maar de vorige bestelling, de ltd van DOJD, is onderweg 2 x verdwenen, kreeg hem pas bij de 3de keer. En ik raad je zo'n lange vakantie zeker aan, dat zit er voor ons de komende jaren niet in.
    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Franklin, wat jammer dat je ook net niet gegaan bent zeg! Wie weet kunnen we in het voorjaar met zijn drieen haha
    Välkommen Franklin. Er is ruimte genoeg bij mij in de auto voor drie.
    Senast redigerat av m@rco den 2007-10-18 klockan 18:52.
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  14. #14
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nautilus Visa inlägg
    Ik zou heel graag naar Kopenhagen hebben gewild, maar kan het me momenteel gewoonweg niet veroorloven... Wellicht dat ik in de (nabije) toekomst een bezoek aan Zweden met een concertbezoek kan combineren.
    Das het summum .
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  15. #15
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    CD is binnen, mijn eerste reactie: FANTASTISCH .
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •