Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 28

Ämne: Merchandise sommar 2010

  1. #1
    Medlem Skåls avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Ort
    Tråktälje
    Inlägg
    1 372

    Standard Merchandise sommar 2010

    Fritt fram att diskutera sommarens merchandise här!

    Mycket snygga tröjor. Snyggare än vårturnéns.
    Kommer nog att köpa den brandgula.
    ''Jag är stor nog att köpa mitt eget godis'' Lars Winnerbäck


    Kärleksförbindelse: Ett förhållande vari två dårar råkar hamna till ömsesidigt fördärv.

  2. #2
    wewillfall
    Guest

    Standard

    Om jag köper lär jag köpa den brandgula eller den där det bara står kent på. Den brandgula är så ful att den blir fin <3

  3. #3

    Standard

    Jag tycker det var mycket snyggare merch till vårturnén... Men om det är en fin orange nyans IRL så kanske jag köper den, får se. Jag gillar trycket på den. Men vårmerchen ska ju tydligen säljas på de egna konserterna också, ska nog passa på att köpa nån mer sån tröja istället : ) Eller palestinasjalen som jag inte hann köpa förut, om den finns kvar.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 978

    Post

    Tror jag ska köpa den brandgula!

  5. #5
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    ska nog köpa en med albumomslaget på, är ju deras finaste omslag! vem vill inte ha en tröja med det på? ....hehe

  6. #6
    Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Stockholm/Lund, Sweden.
    Inlägg
    19 030

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wewillfall Visa inlägg
    Om jag köper lär jag köpa den brandgula eller den där det bara står kent på. Den brandgula är så ful att den blir fin <3
    Haha, faktiskt!
    inget.

  7. #7
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    förstår inte varför merchen (nästan) alltid måste vara såna tråkiga t-shirts.
    borde vara lite finare modeller, jag kan aldrig ha kenttröja för jag ser ut som en bred man i alla t-shirts. linnen kanske? eller lite urringade t-shirts med finare ärmar eller vad som helst. 50% av alla tjejer på kentkonserter har kenttröjor, tänk vad mycket mer bröst ni (kent) skulle få se om ni hade mer urringade t-shirts/linnen, om nom nom boobies

  8. #8
    Nybörjare Midnattens Widunders avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    52

    Standard

    Tror jag ska köpa den med omslaget. Den brandgula var inte särskilt snygg alls och den med loggan var tråkig. :/

  9. #9
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    förstår inte varför merchen (nästan) alltid måste vara såna tråkiga t-shirts.
    borde vara lite finare modeller, jag kan aldrig ha kenttröja för jag ser ut som en bred man i alla t-shirts. linnen kanske? eller lite urringade t-shirts med finare ärmar eller vad som helst. 50% av alla tjejer på kentkonserter har kenttröjor, tänk vad mycket mer bröst ni (kent) skulle få se om ni hade mer urringade t-shirts/linnen, om nom nom boobies
    exakt, man vill inte ha på sig tröjorna i vardagen bara för modellen är så himla ful. kragen slutar ju uppe på hakan liksom..
    en tisha med snyggt tryck är inte snygg förrens den har en snygg modell, men en tisha med snygg modell kan vara snygg med ett fult tryck.

    i och för sig så var den senaste jag köpte, den vita med fjädrar (hjärta..) ,, den var ju helt okej. men ah.




    editerat: är det värt att köpa turnéprogrammet?

  10. #10
    wewillfall
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    exakt, man vill inte ha på sig tröjorna i vardagen bara för modellen är så himla ful. kragen slutar ju uppe på hakan liksom..
    en tisha med snyggt tryck är inte snygg förrens den har en snygg modell, men en tisha med snygg modell kan vara snygg med ett fult tryck.

    i och för sig så var den senaste jag köpte, den vita med fjädrar (hjärta..) ,, den var ju helt okej. men ah.




    editerat: är det värt att köpa turnéprogrammet?
    Turnéprogrammet är jättefint, står ju inget livsviktigt eller så men typ kul att ha!

  11. #11
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    vadå köpa turné programmet för förra turnén NU? eller finns det ett nytt?

  12. #12

    Post

    Jag tänkte köpa den brandgula, förmodligen, och den med bara "kent" trycket på Tyckte inte det var dom finaste tröjorna, men man måste väl iallafall köpa någon, haha? 8D

  13. #13

    Standard

    Har alltid köpt den vanliga svarta med bara kent på så blir det även denna gången

  14. #14

    Standard

    Hade en kund inne på jobbet för ett par dar sen som hade den orangea/brandgula. Man såg den direkt, den drog lixom blickarna till sig. Mycket snyggare i verkligheten än jag trodde den skulle vara.


    det går över, det går över, det går aldrig över

  15. #15
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    den brandgula är så fuuuuuuuuul och den med albumomslaget är ju ännu värre, skäms när jag ser nån i dem. vad är grejen, har kent helt tappat sitt sinne för smak eller? en plats i solen-omslaget, samis mustach (ne tänker inte sluta tjata om detta förrän den rakas bort) merchen är ju verkligen helt smaklösa. backdropen är ju inte heller det snyggaste jag sett

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •