Resultat 1 till 13 av 13

Ämne: Single: Ingenting

  1. #1
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard Single: Ingenting

    Kentin ensimmäinen Tillbaka till samtiden -single julkaistaan 17 syyskuuta, kuukausi ennen albumia, ja sen nimi on "Ingenting". Kyseessä on cd-maxi eli ei vain yksi kappale. Ja singlen voi myös ostaa digitaalisesti netistä.

    Melko "kentmäinen" nimi täytyy sanoa.
    Kappaleesta on jo julkaistu soittoääni ja Suomen tilausnumero on saatavilla piakkoin.

    Ulkoasu:
    Senast redigerat av Kentina den 2007-08-16 klockan 07:23.

  2. #2
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Mulla alkoi heti soida melodia päässä kun luin tulevan sinkun nimen. Todella kentmäinen nimi Ingenting kyllä on. Ja odotan innolla, onko päässäni soiva melodia todenmukainen
    I play dead and the hurting stops.

  3. #3
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Tohon kansikuvaan ja koko Tillbaka till samtiden -puskateemaan en ole vielä oikein ehtinyt tottua, hieman kiehtovalta ja tyylikkäältä se kuitenkin vaikuttaa.
    En ole vielä voinut tilata tota soittoääntä koska Suomen tilausnumeroa ei ilmeisesti ole vielä saatavilla, ja pitäis muutenkin hankkia uusi toimivampi puhelin vanhan kivikautisen tilalle.. Mutta olen kuullut erään ruotsalaisen ansiosta ääninäytteen soittoäänestä


    KAIKKI JOTKA EIVÄT HALUA KUULLA MITÄÄN KUVAUKSIA SOITTOÄÄNESTÄ VIELÄ, VAAN HALUAVAT ITSE TILATA JA KUUNNELLA, ÄLKÄÄ LUKEKO TÄMÄN ISON TEKSTIN ALAPUOLELLA LUKEVAA PIENEMPÄÄ TEKSTIÄ!




    Se soittoääni on vaan pätkä pianon pimputusta, joka kuulostaa aika karmealta, tai siis pelottavalta, kolkolta, tuli heti Psycho-musiikki mieleen. Tai jotain vastaavaa. Tyyliin Markus pimputtaa. Mutta toivottavasti se on vaan intro, että biisissä päästään sitten vauhtiin loppua kohden edetessä.

  4. #4
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Ingenting realtone soittoäänen voi Suomessa tilata puhelimeensa lähettämällä tekstiviestin KENT numeroon 17163.
    Ja soittoääntä voi kuunnella kent.nu:n etusivulla: http://www.kent.nu/index.3.asp

    Vähän tuntuu kyllä oudolta että heti kun julkaisevat sinkun nimen ja ilmestymispäivän voi jo tilata jonkun soittoäänen
    Taitaa Kent tehdä tahallaan, haluavat vain pilailla ja naureskella meille sitten, vähän sama juttu kuin sen vanhanaikaiseen tyyliin otetun muka vakavan kuvan kanssa. Ei ne taida ihan tosissaan olla? Vanha aika ja nykyaika kohtaavat.

    Ja mä en taas osaa kirjottaa viestiä muokaamatta sitä jälkeenpäin.. kirjoitusvirheitä hela tiden.
    Senast redigerat av Kentina den 2007-08-20 klockan 18:38.

  5. #5
    Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Helsinki, Finland
    Inlägg
    3

    Standard

    Latasin tänään iTunesista Ingenting EP:n ja olen kuunnellut sitä koko illan. Kävin jopa juoksemassa sen tahtiin. Loistavaa juoksumusiikkia :-D

    Mitä te muut pidätte? Oletteko jo kuunnelleet?

    Minä puolestani voin sanoa pidän paljon. Kappale/kappaleet aukeavat koko ajan mitä enemmän kuuntelen... ja ooh - odotukset ovat korkealla albumia ajatellen. Ja tietysti konserttia marraskuussa.

  6. #6
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    Täytyy sanoa, että ihan ensimmäinen reaktio oli suurin piirtein "va faaaaaan....?" Onneks olin lukenu muiden kommentteja etukäteen, niin tuo jumputuspuoli ei tullut niin hirveenä shokkina. Ensin en oikein tienny mitä mieltä olin koko biisistä, kun se kuulosti jotenkin niin epä-kentmäiseltä.. mut kyllä se sitten alko avautumaan kun enemmän kuunteli. Tavallaan oli kyllä pettymys, koska odotin vähän rokimpaa meininkiä ja tuo ei nyt ihan sitä ole Täytyy vaan totutella ja ihan hyvältähän tuo kuulostaa loppujen lopuksi. Ihan hyvä että bändi uudistuu ja kehittyy, mut olin vähän toivonu että se tapahtuis tosiaan himpun verran toiseen suuntaan
    Du vet att du är svensk om du är rädd för att du inte ska få Ikea-katalogen om du tackar nej till direktreklam.

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2003
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    120

    Standard

    Oi kun kuulostaa hyvältä! Mä olen ainakin jo ehtinyt tykästyä Ingenting-biisiin! Tosin sinkkua en vielä saanut ostettua; täältä (*helvetin*) tuppukylästä ei sellaista löytynyt. Ärh. No huomenna pääsee ihmisten ilmoille pk-seudulle niin jos sieltä sitten.

    Nyt soitan tuota videota melkeinpä repeatilla.

  8. #8
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard Oma levyarvosteluni

    No niin, vihdoin toimii foorumi taas ja pääsee kirjoittelemaan mielipiteitään.

    Ensinnäkin on sanottava että kun kuulin Ingenting-biisin ensimmäisen kerran jo noin viikko sitten perjantaina, ajattelin että mitä hemmettiä ovat menneet tekemään. Ennen kuin kuulin biisiä odotin jotain Verkligen - The Hjärta & Smärta EP -Du & Jag Döden -suuntaista soundia, mutta tietenkin ymmärsin että niiltä tulee jotain ihan uutta. En kuitenkaan ihan tällaista osannut odottaa....
    Siinä sitten sekavin tuntein kuuntelin biisiä ja täytyy sanoa että ovat saaneet mahtavan mielenkiintoisen uuden soundin aikaan, on ties mitä danceteknoa, synthmusiikkia ja kitarointia haitarilla ja pianolla höystettynä. Ei muuta kuin diskoilemaan.
    J.Bergin ääni on jotenkin muuttunut, matkustanut takaisin Verkligenin aikoihin ja sanoistakin saa hyvin taas selvää... Teksti on hyvä ja muistuttaa vanhoja Kentin tekstejä tarpeeksi. Ja video on kerrassaan upea, vaikka ehkä hieman kummallinen, noh sanottakoon nyt taiteellinen. Harmi vaan että Sami palaa siinä lopussa.

    Min värld, b-sida, on fantastinen! Loppujen lopuksi parempi kuin Ingenting. En voi olla kuuntelematta Min världiä, se on niin paras. Tykkään asenteesta, tekstistä, musiikista ja Jocken äänestä. Mahtavia musikaalisia osuuksia kappaleessa. Voi kun sais kuulla livenä. Aluksi tuntui tämäkin biisi oudolta ja petyinkin hiukan, mutta nyt ahkeran kuuntelun jälkeen se on kasvanut ja olen ymmärtänyt kuinka hyvä kappale se on.

    Remix-kappaleet tuntuu jotenkin turhilta, mutta kyllä niitäkin tulee joskus kuunneltua, sehän on myös musiikkia ja varsin mielenkiintoista, vaikka ei niitä kappaleita usein tai montaa kertaa jaksa kuunnella. Eniten tykkään kyllä Shieldster remixistä tai sitten Alex Dolby & Santos remixistä. Alex Dolby & Santos remixissä ei paljon laulua ole mutta musiikki on melko mielenkiintoista ja kappaleessa on hyvä tunnelma eikä se käy hermoille. Shieldster remix voisi toimia jossain danceklubilla. Copyfokking remix on niin kaukana Kentistä että sitä en todellakaan jaksa kuunnella eikä yhtään kiinnosta.

    Tähän lopuksi voisin lisätä vielä hiukan kokonaisvaikutelmasta että Kent on selvästi halunnut tehdä tarttuvaa, jopa ärsyttävää ? renkutusta, discokenttiä, jota tullaan sitten soittamaan ihan joka paikassa. Ihan tulee V&A mieleen.
    Uudessa soundissa on kuultavissa Depeche Mode vaikutteita vaikka bändi itse ei tietenkään halua sitä myöntää. Innolla odotan albumia! Tässä singlessäkin oli tosin jo valtavasti mietittävää ja käsiteltävää fanaatikolle, iso pakkaus loistavalta bändiltä ja pyörivät mediassakin jatkuvasti. Mutta jonkin ajan kuluttua tulee se valtava pläjäys, Tillbaka till samtiden. Kaikista tärkein.

  9. #9
    Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Helsinki, Finland
    Inlägg
    3

    Standard

    Olen kuunnellut EP:tä nyt melkein viikon ja edelleen kolahtaa. (Laitoin tänne vajaa viikko sitten ensi vaikutelmastani lyhyesti). Totta, että tämä on kovin erilainen kuin edelliset kappaleet/levyt, mutta minuun se erilaisuus, uusiutuminen juuri kolahtaa. Mitä enemmän olen kuunnellut sitä paremmin olen päässyt biiseihin ja biisien remix-versioihin sisään ja ne ovat jääneet soimaan päähän.

    Minusta remixit ovat siis jees. Olen kuunnellut kaikkia yhtä paljon.

    Jokaiselle jää biiseistä omat mieli- sekä muistikuvat, jotka elävät omaa elämäänsä kunkin päässä. Minä tulen muistamaan tästä levystä aina kun kuuntelin ensimmäistä kertaa ja samalla juoksin - olin lenkillä illalla pimeässä. Kello oli jotain yhdeksän tai enemmän. Sää oli vielä lämmin. Myrskysi, hiukan tihuutti ja pilvet näyttivät uhkaavilta kun kaupungin valot heijastuivat pilvien reunalle ja taivaalle. Koivut heijastuivat taivasta vasten hämärään juuri samalta kuin levyn kansi (minulla ei ole levyä, kantta vaan iTunesista ladattu). Nautin kybällä musiikista, pimeästä ja ylitin itseni - juoksin lujempaa ja pidemmälle kuin ennen. Se oli vaikuttava kokemus :-D

  10. #10
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Helsinki, , Finland.
    Inlägg
    17

    Standard

    Sinkkua en ole vielä ehtinyt ostamaan, mutta kuunnellut oon Ingenting-kipaletta nettiradion kautta ja ensimmäinen reaktio tais täälläkin suunnalla olla va faaan? En meinannu uskoa, että ai tällasta tää nyt on. Noh, muutaman kuuntelukerran jälkeen alko kuitenkin toimimaan ja nyt odotan innolla tulevaa levyä.

  11. #11
    Smygare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Tokyo, Japan
    Inlägg
    4

    Standard

    Tervehdys Tokiosta

    Sain Ingenting -sinkun postitse Ruotsista tänään ja hyvin tuo toimii minulle, vaikka tyyli onkin muuttunut taas vähän. Remixit ei kylläkään hirveästi kolahda, olen kuunnellut lähinnä ensimmäistä ja viimeistä biisiä ahkerasti. Toimii hyvin myös kuulokkeilla. Albumikin on tilauksessa, odotan mielenkiinnolla. Du & Jag Döden on tähänastisista levyistä suosikkini.

  12. #12
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    367

    Standard

    Ingenting kolahti heti ensi kuulemalla!! , mutta remixit eivät minuunkaan oikein tehoa. Niitä ei kuuntelemalla jaksa kuunnella. Ehkä jossain klubilla menisivät. Levyltä voipi olettaa kuulevansa sitten lisää "konemusiikkia". On ihan ok, että levy ei ollut entisen toistoa, vaan uudistusta on tullut ja omasta mielestäni ihan onnistuneesti. Levyä odottelen innolla, kuten myös konserttia

  13. #13
    Smygare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Tokyo, Japan
    Inlägg
    4

    Standard

    Olen kuunnellut ahkerasti 1. ja 5. biisia jo jonkin aikaa ja hyvin niita jaksaa kuunnella toissa kuulokkeilla putkeen.

    Sain muuten e-mailia etta CD on shipannut tanaan Ruotsista tanne pain. Saapunee jo parin paivan paasta eli varmaan juuri ennen julkaisupaivaa!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •