Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Unprofessional live radio session

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard Unprofessional live radio session

    Tjabba.

    Osäker på hur jag kommit över denna, men jag har, och har haft i många år en liveradioinspelning av Unprofessional och tänkte nu dela med mig av den här:

    Anledningen till att jag vill göra detta är för att det är en lite annan touch på denna och personligen tycker jag denna är bättre än originalet (och bättre än svenska versionen). Vet heller inte var detta är inspelat, trodde av någon anledning Holland, men jag vet som sagt inte.

    Kan den ha varit med på 747s engelska singel, tro? Om det finns en sådan?

    (Oroa er inte, det är inte virus)
    Senast redigerat av mh den 2012-01-11 klockan 22:01.
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  2. #2
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av smiile Visa inlägg
    /.../tänkte nu dela med mig av den här/.../
    Detta är troligen det allra sämsta stället att välja, om du vill fildela Kentlåtar.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Detta är troligen det allra sämsta stället att välja, om du vill fildela Kentlåtar.
    Well. är det så illa? Tänkte lägga upp på Youtube, men har ingen movie maker-grej. Och vet som sagt inte varifrån den kommer.
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  4. #4
    Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Hemma
    Inlägg
    13 451

    Standard

    Vi får väl se om det blir bråk, det är ju trots allt en version som är omöjlig att köpa.


  5. #5
    Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Ort
    San Francisco, CA, USA
    Inlägg
    3 950

    Standard

    Enligt forumets regler är detta inte tillåtet.

    8. Det är totalförbjudet att diskutera piratkopiering som nedladdning, bootlegs och liknande, och självklart allt som hör det till. Du får alltså inte berätta om var man kan hitta/köpa sånt material. Du får inte heller prata om att skicka filer som andra personer har upphovsrätten till över MSN och liknande.

    Men däremot får du diskutera till exempel pirate bay, den nya lagen och outgivna låtar, bara diskussionen förs helt utan nedladdningsreferenser.

    Det är också tillåtet att diskutera, och länka till, material som upphovsrättsägaren gjort tillgängligt för fri nedladdning. Det är också okej att länka till Youtubeklipp.

    Däremot får du INTE länka till några fildelningssajter eller berätta om butiker/personer som på något sätt sprider sådant material som är upphovsrättsskyddade.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •