Shit asså, fyra snubbar med solglajjor och skinnpaj. Jag trodde Kent var först...
Nu får det väl vara ett slut på spekulationer huruvida Kent skulle inspirerats av andra band under en fototagning?
Tar du ett random ass hårdrocksband med fyra medlemmar som bär solbrillor, är då dessa automatiskt kandidater att inspirerat Kent?
Bara för att Guns N Roses har just ordet Roses med i bandnamnet, är det anledningen till att Kent står på rosor?
Ska man tolka det som att grabbarna inte gillar Axl Rose längre?
Martin har väl en tatuering, och på bilden står han på rosor.
Rosor och tatuering, måste ju bara betyda att han avgudar det australienska bandet Rose Tattoo.
Tror ni på allvar att det alltid finns en djupare mening bakom alla bilder och texter ?
Måste allt analyseras in absurdum?
men asså, måste dom AAAAAALLLLLLLLLLTTTTTIIIIIIIIIDDDDDDDDD ha varit inspirerade av något helt okändt band/bild. de kan väl lika väl bara ha tagit på sig kläderna för dom tyckte dom var fräsiga
meningslösa, menigslöösa
hahahahahahaa, äg
Is this the real life? Is this just fantasy?
Men det är ju helt givet att de är inspirerade av Front 242! *vrider mig på asfalten av skratt*
vilken färg har själen älskling?
Jaja alltså jag har värsta bilden där Jocke Berg står med ett papper och penna i handen, och försöker få Front 242s autografer!!
Det är sant