Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Kentin haastattelu Soundissa!

  1. #1
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard Kentin haastattelu Soundissa!

    Nyt kaikki hopihopi ostamaan uusin numero musiikkilehdestä Soundi, lähimmästä lehtipisteestä tai mistä vaan marketista, 7 sivua Kentistä!

    Soundi on ollut USA:ssa New Yorkissa seuraamassa Kentin työskentelyä Allaire-studioilla, mielenkiintoinen haastattelu koskien uutta soundia ja uutta albumia Tillbaka till samtiden. Mukana myös paluuta menneisyyteen.

  2. #2
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Joooo. Mulle jäi selainen fiilis, että Harri sai kenkää?

    Muutenhan juttu on varsin avoin ja kundit valoisalla tuulella. Kannattaa muuten katsoa Henken kuvareportaasi ko. reissun ajalta. Löytyy sen blogista.
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    93

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Timo Visa inlägg
    Joooo. Mulle jäi selainen fiilis, että Harri sai kenkää?

    Muutenhan juttu on varsin avoin ja kundit valoisalla tuulella. Kannattaa muuten katsoa Henken kuvareportaasi ko. reissun ajalta. Löytyy sen blogista.

    oon nyt tosilaiska, mutta voisiko joku ystävällinen ihminen linkittää Henken blogin tänne..?

  4. #4
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  5. #5
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Harri häipyi koska ei musikaalisesti ollut samoilla linjoilla kuin muut bändin jäsenet, eli sillä oli ihan erilaiset mielipiteet siitä miltä Kentin pitäis kuulostaa. Voi voi.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    93

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Timo Visa inlägg
    Joooo. Mulle jäi selainen fiilis, että Harri sai kenkää?
    Kiitos linkistä!

    Luettuani haastattelun mulle tuli myös samanlainen olo, että Harri olisi saanut tosiaan kenkää eikä että päätös olisi ollut täysin yksinään Harrin tekemä.

  7. #7
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    Mitä ihmettä?
    Harri saanu potkut?
    Kamalaa..

    Pitää varmaan ostaa itsekin tuo lehti, niin voin vetää omat johtopäätökset
    Du vet att du är svensk om du är rädd för att du inte ska få Ikea-katalogen om du tackar nej till direktreklam.

  8. #8
    Medlem HIMightys avatar
    Reg.datum
    Oct 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    291

    Standard

    Oliko Soundi todellakin New Yorkissa, vai onko juttu käännetty ruotsalaisesta lehdestä? Kun luki että Gradvall olisi ollut ainut lehtimies joka päästettiin Allaire-studioon..?
    No, so not, kiitos vinkistä! Menen heti aamulla ostoksille. Kohta tulee Kent-juttuja lehtiin ja haastattelut radiossa (Jocke & Sami kuulin X3M:ssä viime viikolla, puhuivat rakkaudesta ja tulitikkumiehistä.. ;p), siis pitäkää binokulaarit skarppina ja ilmoita jos on jotakin jossakin..
    It's like we weren't made for this world
    though I wouldn't really want to meet someone who was

  9. #9
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HIMighty Visa inlägg
    Oliko Soundi todellakin New Yorkissa, vai onko juttu käännetty ruotsalaisesta lehdestä? Kun luki että Gradvall olisi ollut ainut lehtimies joka päästettiin Allaire-studioon..?
    No, so not, kiitos vinkistä! Menen heti aamulla ostoksille. Kohta tulee Kent-juttuja lehtiin ja haastattelut radiossa (Jocke & Sami kuulin X3M:ssä viime viikolla, puhuivat rakkaudesta ja tulitikkumiehistä.. ;p), siis pitäkää binokulaarit skarppina ja ilmoita jos on jotakin jossakin..
    No tossa ainakin lukee että: "Soundi kävi seuraamassa albumin miksauksia ison veden takana". Sitten se toimittaja vielä kuvailee matkaansa sinne. Että kai se itse siellä oli sitten.

  10. #10
    Medlem HIMightys avatar
    Reg.datum
    Oct 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    291

    Standard

    Niin oli joo (olen lukenut). Se Gradvalli haluaa ilmeisesti antaa semmosen kuvan, että hän on bändin hovitoimittaja...
    It's like we weren't made for this world
    though I wouldn't really want to meet someone who was

  11. #11
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HIMighty Visa inlägg
    Niin oli joo (olen lukenut). Se Gradvalli haluaa ilmeisesti antaa semmosen kuvan, että hän on bändin hovitoimittaja...
    Joo siis vaikka tässä nyt ruotsifaneja ollaankin, niin muistakaa hyvät ihmiset että sieltä löytyy aivan eri luokan pystynokkaa ku mitä kotosuomesssa on totuttu sietämään.
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  12. #12
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Niin ja Henkehän kirjoitti kesäisten terveisten aikaisesta Shokan-oleilustaan, että kohta tänne tulee lisää "ystäviä".
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  13. #13
    Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    13

    Post

    Me Naiset-lehdessä oli Sami Sirviön haastattelu. Asiaa mm. maalaiselämästä.

  14. #14
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    93

    Standard

    Eilen ilmestyneessä Hbln viikkoliitteessä Voltissa oli haastateltu Markusta. Hieman puhetta mm. uudestä levystä, menestyksestä ja bändin odotuksista, Harrista..
    Senast redigerat av aniz den 2007-10-14 klockan 15:58.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •