jag gillar den inte, men man vänjer sig väl.
Väldigt bra!
Bra
Varken bra eller dåligt
Dålig!
jag gillar den inte, men man vänjer sig väl.
Hade velat se lite mer kent, fast visst är djuren vackra.
det vore grymt om Sami och jocke hade en kung-fu-fight och voltade och grejor
Grymt fräsch video.
9/10!
Visst är djuren datoranimerade (raytrace:ade), men so what? Huvudsaken är att det är vackert att titta på. Folk hänger upp sig på principer istället för att se hur slutresultatet blir..
Videon var bra men skum.. försökte hitta nån slags samband med musiken men lyckades inte..
Tycker också om videon, snygg som fan.
Hade gärna fått innehålla bara djur istället för tv apparaterna och pianot då dom känns som lite utfyllnad.
Hade velat ha djuren som omslag till nuvarande singel och kommande, tror det kunde blivit snyggt!
Om första spåret är just Elefanter så finns det ju en tydlig anknytning i videon till Ingenting.
rbroddmark.tumblr.com
Tycker videon är hur läcker som helst. Speciellt introt med hästen och stroboskopet. Älskar att den är i slowmotion.
Videon är helt okej, mkt fina effekter. Men det hade ju inte gjort nått om man fick se grabbarna lite mer!
...Svarta tysta tårar...
Jag tycker som vanligt att Kent gjort en bra video. Jag gillar stilen och upplägget. Det enda jag kan tycka är att jag saknar lite förnyelse och skaparförmåga. Känns som om Kent redan har gjort liknande videos förut. Men o andra sidan varför ändra på nått som redan är så bra;-)
"De brukar ju inte vara med så jättemycket..." - Brukar de inte? Kräm, FF, Musik Non Stop, jag vet inte, bevisa gärna att jag har fel
Jag tycker att kents video är just, ingenting.
den är snygg. rätt skum, men snygg.
one november, spawned a monster in the shape of this child