Andre som var i Frognerbadet og så kent spille på Norwegian Wood?? Min første kent-konsert, så har ikke noe å sammenligne med, men jeg syns det var utrolig bra gig! MIDVH tok jo helt av med extravers!
Andre som var i Frognerbadet og så kent spille på Norwegian Wood?? Min første kent-konsert, så har ikke noe å sammenligne med, men jeg syns det var utrolig bra gig! MIDVH tok jo helt av med extravers!
Men i själen din ja långt, långt in ekar tonåringens vrål
Jag håller helt med det var ett kanongig! Väl värt bilresan från Hultsfred. Ett jävlig tight gig med skön stämmning! Bandet var laddat som fan och var hur bra som helst.
Att bandet var laddat som fan vet jag inte om jag kan hålla med om men ett bra gig var det även om det inte slår turne 19. Men det är inte riktigt rätt att jämföra så heller.
Man såg ju grymt bra i publiken. Var ju som en naturlig läktare, har aldrig sett så bra på en hyfsat stor konsert. Stod ganska nära scenen typ där marken var i samma höjd som scenen. Skulle gärna gå på fler gig där.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
någon som tog bilder från den konserten?
posta gärna här.
Haha, nei, jeg har nok sett dem mer opplagte enn den dagen..
Det funker bedre å stå lengre bak enn på første rad ihvertfall, liksom,
var Markus der? Det så ikke JEG noe til.. Men ihvertfall, programmet deres er skitdårlig i år sammenlignet med i fjor..
tackar för bilden
får jag fråga var du fick tag på bilden som du har som avatar?
Senast redigerat av crapper den 2007-05-28 klockan 20:17.
Hva var det jocke sang på ekstra verset? Husker det ikke:P
Jag hatar sångerna jag skrivit
Jag hatar allt jag nånsin sagt
Och jag hatar den jag blivit
När jag trott att jag haft makt
Jag hatar klyschorna jag spridit
På sång & dans & sprit
Man kanske borde ta sitt liv nu
Men jag trivs ju så bra i min svit
Älskling vi ska alla en gång dö
Och du tog min hand i vimlet
Och sa: Älskling allt är skit
Och mitt cyniska hjärta flimrar
När mitt livs kärlek drar sin kniv
Du sa: Vi följs väl åt till himlen
Men gör det bästa av vår tid
Och jag hör klockorna som ringer
För världens äldsta raggningsreplik
Älskling vi ska alla en gång dö
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Göran Zachrisson
jaa.. var så fantastisk, som jeg lengter etter en ny konsert, var min andre kent konsert, var i lillestrøm også..
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
Är det någon som har låtlistan till konserten så får ni gärna slänga upp den här?
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
var inte låtlistan samma som hultsfred?
edit: http://www.kentjunkie.com/reviews.htm