not
emd?
not
emd?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
YAA,, HOT..... öööööööööööööömn NOOOT
den norska intervjun där jocke dissar Idol och darin.
meningslösa, menigslöösa
hot
markus ordvitsar och trummisfacket drum and booze och basistfacket basisters of mercy?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Ingen aning, men säkert hot?
Vakna och upptäcka att man är supertäppt i näsan?
hot, om kvällen före var värt det. jag tänker inte förklara hur de två kan tänkas hänga ihop, jag har för mig att det samtalsämnet är bannlyst på detta forum.
folk som upptäckte kent i och med senaste skivan?
bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan
Hmm, det är väl hot, antar jag..? Kent tjänar ju på det så..
Du då, vad tycker du om det?
Senast redigerat av Cheapo den 2008-05-04 klockan 10:09.
not. nya skivan är värsta skräpet som någonsin spelats in i en svensk studio, och folk som faktiskt uppskattar den pga musiken, och inte pga att det är kent som gjort den, har förtjänat mitt fullständiga förakt.
sparvar?
bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan
hot.
gröt med jordgubbar?
hot
chokladpudding?
hot
Vaniljyoghurt med k-flingor, red berries?
(mimmi77 med ny tillfällig profil)
hot
vaniljyoughurt med päronsmak?
mm! hot!
Pepparkakor med mögelost?
not
leverpastej med kaviar ovanpå på mackan?
nej men för...NOT!
Äggmacka, med räkor m.m.?
not.
ost och kaviar?