Om den bara spottar ut den som med singeln blir jag fan lack!
Vad är vitsen med alla dessa värdelösa kopieringskydd på skivorna ni ger ut?
Det tar max en dag sen är det knäckt
Om den bara spottar ut den som med singeln blir jag fan lack!
Vad är vitsen med alla dessa värdelösa kopieringskydd på skivorna ni ger ut?
Det tar max en dag sen är det knäckt
För mig fungerar den perfekt i datorn. Men jag vet inte :S Dåligt annars.. jag lyssnar ju i princip bara på datorn.
singeln funkade bra för mig i min dator
When you can live forever, what do you live for?
För mig har alla Kentskivor funkat utmärkt i datorn.
Alltså, fattar inte varför man bara kan öppna vilken skiva som helst med omfattande kopieringsskydd och rippa den i Windows media player, ganska värdelöst copy protection.
Den enda skiva som inte funkat för mig (fast det var iofs en väldigt gammal dator då) var D&JD's svarta skiva. Just pga att den var sådär konstigt svartfärgad :S
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Singeln funkade visst i datorn, och alla skivor brukar väl göra det?
du vet
du kan
förändra allting
Alla Kent skivor fungerar inte för mig, inte Ingenting och inte V&A. Om man lägger in dem i datorn så blir de bara 1kb stora och går inte lyssna på "/ Vet inte om detta är ett problem som har med olika datorer att göra..
Förövrigt så fungerade inte heller Winnerbäcks nya skiva att lägga in på min dator, det suger
Det går ju alltid att kringgå kopieringsskydd, men det är ett sånt jävla strul.
I min cd-spelare till stereon funkar inte kopieringsskyddade plattor heller.
Kopieringsskydden drabbar ju bara konsumenterna, de som vill kopiera musiken och sprida den gör det ändå. Sålänge de kan lyssna på låten kan de också kopiera den. Och förhoppningsvis har skivbolagen fattat galoppen.
Om jag som konsument köper en skiva vill jag ju kunna spela den hur som helst utan att krångla.
För mig funkar singeln och alla andra Kent-skivor också. Det beror väl lite på vilket program man använder med? Eller?
Håller med om att kopieringsskydd bara drabbar konsumenterna, vem vill inte lägga in skivan på datorn->mp3, mobil liksom. Och som JensE klokt sa, de som vill kopiera och sprida gör det ändå, de kan ju kringgå kopieringsskyddet.
Fast det är klart att det underlättar om den inte är kopieringsskyddad, så vi hoppas på det
därför man köper allt via itunes så har man det på datorn direkt