Jag gick in på ICA Maxi i Alingsås för att köpa lite Cola, jag var lite morgontrög, men blev rätt pigg när jag såg att dom sålde TTS!!! Jag köpte den inte eftersom jag redan bokat. Har BMG något avtal med ICA eller bryter Ica mot lagen??
Jag gick in på ICA Maxi i Alingsås för att köpa lite Cola, jag var lite morgontrög, men blev rätt pigg när jag såg att dom sålde TTS!!! Jag köpte den inte eftersom jag redan bokat. Har BMG något avtal med ICA eller bryter Ica mot lagen??
om du hade tittat igenom forumet innan du startade den här tråden skulle du se att det redan finns många trådar om skivan som uppenbarligen släpptes IGÅR
Annorlunda.. måste nog lyysnas in lite.. men som vanligt växer alltid Kent till favorit skivan i spelaren! Har redan en favortit Generation Ex Grym!!
Gå in o hissa Kent på www.hissadissa.se !!! de är dom värda!
Men vänta, går skivan att köpa på Ica !? Fan jag missade stängningen på Åhlens.
"..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"
Den släpptes också på Najz Prajz i Örebro igår. Skulle bara gå in och kolla lite där igår med pappa och eftersom han också gillar Kent så slutade det med att jag gick därifrån med V&A och Tillbaka till samtiden Ltd