Kod:Intro:|Em |G |D |Am | |Em |Bb |C |Am | |Em |G |D |Am | |Em |G |C |Am | C Am Em Dom pratade om dig via kortvåg C Am G D Så mycket kommer jag ih-å-å-åg C Am Em G du log mot mig när du betalade för min tystnad D Am F & jag glömde vad jag såg |Em |G |D |Am | |Em |Bb |C |Am | C Am Em Du var en fadersgestalt i en taxi C Am G D med ett järngrepp om mitt hå-å-år C Du log mot mig och suckade: Am Em G Föraren, det är din tur snart D Am F Jag såg min kropp ovanifrån Em D I hela mitt liv har jag väntat Am Em på någon som liknade dig Em D Hur kunde du lämna mig ensam Am Em i en värld som har blivit så hård? Em D I hela mitt liv har jag längtat Am F långt, längre bort härifrån Em D Nu står du först på min lista Am F Em över folk som förtjänar ett öde värre än döden |Em |D |Am |Em | |Em |D |Am |Em | |Em |D |Am |Em | |Em |Bb |Bb |Em | Em D I hela mitt liv har jag väntat Am Em på någon som liknade dig Em D Hur kunde du lämna mig ensam Am Em i en värld som har blivit så hård? Em D I hela mitt liv har jag längtat Am F långt, längre bort härifrån Em D Nu står du först på min lista Am F Em över folk som förtjänar ett öde värre än döden Em D I hela mitt liv har jag längtat Am F långt, längre bort härifrån Em D Nu är du struken från listan Am F Em Jag har lärt mig av dig: Alla öden är värre än döden |Em |D |Am |Em | |Em |D |Am |Em | |Em |D |Am |Em | |Em |Bb |G |Am | |Em |D |Am |Em | |Em |D |Am |Em | |Em |D |Am |Em | |Em |Bb |G |Am | |Em |Bb |G |Am | |Em |Bb |G |Am | Em