Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Live-versioner...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard Live-versioner...

Bara jag som hoppas dom kommer köra låtarna lite annorlunda live och inte exakt som det är på skivan? T.ex. längre omgjorda intron som Romeo, Vi mot världen, Om du var här (2006).

Tycker också om när dom kör ihop två låtar som dom har gjort med Romeo/Mns, Romeo/Pärlor, Revolt/Pojken, Revolt/10 min. Det var även inga stopp (inga övergångar dock) mellan När det blåser på månen, Ingenting någonsin och Kräm på turne 19, sånt gillar jag.

Kommer ihåg Jocke skrev i det gamla forumet att dom testar nya versioner på många låtar på repen men kör dom i originalversiorna för att många vill höra den exakt som dom gjorde första gången. Jag själv tycker bara det är kul och gör spelningen mer intressant.

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

nej sånt är alltid kul, jag hoppas innerst inne att de kletar ihop Revolt med LSD mitt i det eldiga outrot!

Standard

Övergången mellan Romeo och MNS på turné 19 var äckligt bra. Basen och allt, fy fan vad najs!
    Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...

Dom små, små orden är svåra ord

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

bara dom tänder till någon gång i ensammast i sverige någon gång, (om dom spelar den) så blir jag superglad
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

längre omjort intro på romeo återvänder ensam.......................
    mmmums
    jag tackar inte nej

Medlem ensams avatar
    Reg.datum
    Jan 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Bara jag som hoppas dom kommer köra låtarna lite annorlunda live och inte exakt som det är på skivan? T.ex. längre omgjorda intron som Romeo, Vi mot världen, Om du var här (2006).

Tycker också om när dom kör ihop två låtar som dom har gjort med Romeo/Mns, Romeo/Pärlor, Revolt/Pojken, Revolt/10 min. Det var även inga stopp (inga övergångar dock) mellan När det blåser på månen, Ingenting någonsin och Kräm på turne 19, sånt gillar jag.

Kommer ihåg Jocke skrev i det gamla forumet att dom testar nya versioner på många låtar på repen men kör dom i originalversiorna för att många vill höra den exakt som dom gjorde första gången. Jag själv tycker bara det är kul och gör spelningen mer intressant.
    Jag instämmer totalt i allt du skriver!
    Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
    Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •