Det är väl självklart att de klätt upp sig i och med att det nya albumet släpptes i dagarna. Det är ju faktiskt en stor händelse för dem och det fordrar fin om inte högtidlig klädsel..
Det är väl självklart att de klätt upp sig i och med att det nya albumet släpptes i dagarna. Det är ju faktiskt en stor händelse för dem och det fordrar fin om inte högtidlig klädsel..
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Jag kan endast känna frackt...
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
haha jocke ser lite vilsen & osäker ut!
helt sweet
förövrigt så kommer jag också att tänka på dirigenter..
begrevning, speciellt 'berlin' d'r dom sjunger lite om fleur-de-lis och begravning och så
meningslösa, menigslöösa
Precis som dom andra bilderna så vill dom säkert skoja med den vanliga bandbilden som dom verkar tycka är otroligt tråkig. Rätt roligt grepp måste jag säga.
Kommer ju säkert finnas människor som tar detta helt på allvar och stör sig på bilden och sånt tycker ju dom (som dom berättade i Café) är mycket roligt.
står jocke på nån slags pall eller är han typ skitlång? Har för mig att han inte verkat särskillt lång dom gånger jag sett honom på spelningar och så...
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Hela bilden andas ju synthpop så att det skriker om det.![]()
Jag tycker Sami ser ut som en butler... undrar om han vill ha nytt jobb![]()
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
Bilden är snygg. Men, liksom den förra, tror (och hoppas) jag inte att den är helt humorbefriad.
Klart den inte är humorbefriad. Skitrolig bild f.ö. - jag tror dom bestämde att alla skulle se lite småfåniga ut förutom Jocke som skulle se dödlig seriös ut vilket skulle få den effekt att man vet inte riktigt vad man ska tro - "är dom seriösa?"![]()
det var också min första tanke. "shit vad liten han ser ut att vara!"
men jag tycker att dom ser stiliga ut, allihopa. men martin passar bäst i det iaf![]()
vi drömmer nog alltid om saker vi glömt