Sami ble veldig pratsom da jeg sto der og skalv..
Sami ble veldig pratsom da jeg sto der og skalv..
hehe, sami var garantert påvirket, han var litt for glad! men det var bare koselig, han gjorde det lettere for begge liksom. jeg bare: "dere er så søte", og så sa sami noe som jeg ikke hørte helt og martin bare smålo...
stakkars jocke, da jeg tok ham i hånden og takket, var jeg så nervøs at jeg sikkert klemte den for hardt. unnskyld, jocke, jeg klarer ikke å styre mine egne nerver!
det var helt konge å møte dem for første gang på nært hold. skikkelig koselige mennesker, de der. generelt godt humør på dem i går, men markus var litt furten, kanskje trøtt?
det var en artig signering, alle virket i veldig godt humør (også markus) og lo og småpratet med alle.
får håpe de har med like mye humør når de kommer tilbake for å spille
din värld ska aldrig röra min
det har de sikkert, åhh nå begynner jeg virkelig å vente utålmodig på konsert!!
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
Jeg irriterer meg over at jeg glemte det jeg hadde forberedt meg på å si mens jeg stod der.. Så det ble liksom bare til at jeg smilte dumt og mumlet noe om at de er flinke.. uff.. men det spiller vel ingen rolle, jeg fikk møte dem!!
Vi også glemte alt. Derfor gikk vi en gang til.
bah. jeg syntes jocke var sur.
men sami og martin likte jeg
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Men det verkar som ni är nöjda med att ha träffat kentarna... Kul att dom kom till er i Norge oxå!
...Svarta tysta tårar...
jocke var ikke sur, bare alvorlig. jeg ble så nervøs av respekt at jeg glemte tid og rom da jeg kom fram til ham. han er så vakker. hele sjelen hans er bare grinevakker.
jeg syns ikke markus var så blid. ble lite prat med ham, gitt.
men det gikk så fort, man får ikke sagt det man vil eller vært seg selv når man får så utrolig lite tid!
Hahaha... Jag gick ju in 2 gånger till signeringen och när jag kom fram till jocke andra gången så säger han "Nej men hej, kommer du igen... Och så gav han mig den här blicken
http://jessical.bilddagboken.se/inde...VycmltZz0xMQ==
...Svarta tysta tårar...