visst katten är skivan riktigt bra, nästan helt igenom lysande skulle jag vilja säga,bra låtar, texter naturligtvis sen finfint inspelat med en produktion som är kreativ, ambitiös och minutiöst genomarbetad/-tänkt... ett konsekvent sound med vissa återkommande ljud,och några helsköna övergångar mellan nån låtar tex ger den där eftersträvansvärda, fina album-helhets-känslan
(ja menar dom har gjort skivor som Hagnesta, tex, så ribban är ju hyfsat hög )
men Boken... den var väl ingen direkt fullträff sas.. suddiga, lågupplösta, färglösa,grådaskiga, matta tryck med till synes helt slumpmässiga, ganska intetsägande motiv utan sammanhang..
jag menar man skulle kunna tro att det är gjort i nån gammal kopiator / stencileringsmaskin... är detta någon typ av billigare budget-tryck helt enkelt för att spara pengar ?? man kan nästan tro det...
ingen direkt Estetisk upplevelse i alla fall. men finns där då en djupare, underliggande mening / budskap i dessa bilder och boken som helhet kanske ? och en koppling till låtarnas ämne och texter ??
så jag vill höra åsikter om boken, om någon verkligen tycker den är bra på nåt sätt, förklara hur
och tolkningar,analyser av motiven + "utförande" och hur de är relaterade till musik/text/låttitlar ( om de nu ens är det..)
alla sidorna är ju numrerade så kör i vind..