Ämne: Bilder AV forumare

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anna.92 Visa inlägg
    Hihi åh alla på kentforumet blir så upprörda över mina ciggbilder <3 Nämen, jag romatiserar det lite på bild. Förstår ni.
    Jag tror inte att folk blir upprörda. Var nog mest så att de flesta inte förstod grejen. Eller så tyckte de att bilderna inte var fina. : /

Jag tyckte de kändes väldigt uppstyltade, konstigt miljöval och väldigt undermålig bildkvalité.

Förlåt. : (

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Jag tror inte att folk blir upprörda. Var nog mest så att de flesta inte förstod grejen. Eller så tyckte de att bilderna inte var fina. : /

Jag tyckte de kändes väldigt uppstyltade, konstigt miljöval och väldigt undermålig bildkvalité.

Förlåt. : (
    Nejnej det är lugnt herregud, jag tycker att bilderna är fina och jag tycker att det passa in med en cigarett SÅ.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag tycker att bilderna är jävligt snygga! Thats it! Förstår inte varför man skall ha en jäkla tanke över allt. Som att allt ska ha en jäkla innebörd bara för att man gör nått för skojs skull. Nej min kompis har inte läst foto i typ 10 år! Vi gjorde det för skojs skull. Och jag tyckte att dom blev helt jävla fucking grymma!!

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Om du lägger upp något du skapat får du vara beredd på kritik.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Smygare Celsius747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Alltså, jag och Anna sminkade oss, valde en kul outfit, tog i lite olika delar av mitt hus, mest på min balkong där vi tog en cigg och rökte och tog kort på varandra. No big deal, k? Sluta vara så jäkla "överdjupa" som ni tror att ni är och tro att man måste ha en tanke bakom ALLT man skapar. Det fungerar inte så, och om ni inte kan hålla med så är det erat bekymmer. Nu ska jag göra annat skoj, hej då och lycka till med era djupa bilder med era stora tankar bakom, jag slår vad om att ni kommer få cred för dem en vacker dag. PUSS

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Om du lägger upp något du skapat får du vara beredd på kritik.
    Japp, jag tar kritik, nemasproblemas. MEN jag tycker att ni (ni som winar) kan vara så sjuuuuukt onödigt töntiga som winar över att jag inte har nån DJUP baktanke i bilden. OMG den förmedlar inte... KÄRLEk!!! SORG!! OMG! JAG DÖR! SMINKNINGEN HAR INGEN KOPPLNING TILL MILJÖN!! AWFGH!! OMG JAG ÄR DEN SOM GÖR ATT JORDEN GÅR UNDER 2012!!! RAGE

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

var lite mer överdramatisk? : )
    har absolut aldrig sagt att man måste ha en djup tanke och en massa symbolik bakom allt man gör, men det kan vara svårt att få det bra om man inte tänker överhuvud taget innan man komponerar en bild.
    om man postar i den här tråden får man nog vara beredd på lite kritik, och då kan det ju underlätta att bemöta kritiken med förklaringar.
    jag frågade liksom hur du hade tänkt med kompositionen eftersom jag verkligen inte fattade, och tänkte att det kanske var nåt som gick över min förmåga. när du bara bemöter det med "SNYGGT!!" så blir jag inte så övertygad : )

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Celsius747 Visa inlägg
    Alltså, jag och Anna sminkade oss, valde en kul outfit, tog i lite olika delar av mitt hus, mest på min balkong där vi tog en cigg och rökte och tog kort på varandra. No big deal, k? Sluta vara så jäkla "överdjupa" som ni tror att ni är och tro att man måste ha en tanke bakom ALLT man skapar. Det fungerar inte så, och om ni inte kan hålla med så är det erat bekymmer. Nu ska jag göra annat skoj, hej då och lycka till med era djupa bilder med era stora tankar bakom, jag slår vad om att ni kommer få cred för dem en vacker dag. PUSS
    Fast du, man får ju vara beredd på att kritik, frågor och tips kommer komma om man lägger upp bilderna?

Om du inte är beredd på att folk faktiskt blir nyfikna kanske det är bäst att bara dela med sig av sina bilder (eller vad som helst egentligen) till de man känner. De som aldrig kritiserar liksom.

Roligt att du och Anna tycker om bilderna, och det är väl det som räknas antar jag. Känns knappast som att du bjuder in för vidare diskussion, du verkar ju inte orka bemöta något alls verkar det som. Ha ett bra liv!

PS. Grejen är ju inte att folk här påstår att man endast ska ta gravallvarliga bilder med ångestfyllda budskap. Kika lite i tråden så förstår du hur fel det låter.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anna.92 Visa inlägg
    Japp, jag tar kritik, nemasproblemas. MEN jag tycker att ni (ni som winar) kan vara så sjuuuuukt onödigt töntiga som winar över att jag inte har nån DJUP baktanke i bilden. OMG den förmedlar inte... KÄRLEk!!! SORG!! OMG! JAG DÖR! SMINKNINGEN HAR INGEN KOPPLNING TILL MILJÖN!! AWFGH!! OMG JAG ÄR DEN SOM GÖR ATT JORDEN GÅR UNDER 2012!!! RAGE
    Överdrivar'n ©.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Anna, du har verkligen bevisat att du inte tål kritik.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Anna, du har verkligen bevisat att du inte tål kritik.
    Alltså. Den här diskussionen handlar inte riktigt om jag kan ta kritik eller inte. Jag kan ta kritik. Men okej. Du tycker inte jag kan ta kritik. Visst. C.A.R.E.F.A.C.E.

Överdrivar'n ©.
    Ja. Men jag tycker hela grejen är så överdriven. Chilla vafan.

Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    var lite mer överdramatisk? : )
    har absolut aldrig sagt att man måste ha en djup tanke och en massa symbolik bakom allt man gör, men det kan vara svårt att få det bra om man inte tänker överhuvud taget innan man komponerar en bild.
    om man postar i den här tråden får man nog vara beredd på lite kritik, och då kan det ju underlätta att bemöta kritiken med förklaringar.
    jag frågade liksom hur du hade tänkt med kompositionen eftersom jag verkligen inte fattade, och tänkte att det kanske var nåt som gick över min förmåga. när du bara bemöter det med "SNYGGT!!" så blir jag inte så övertygad : )
    Hela grejen är bara så idiotisk. Jag la upp bilder. Dom var fina. NEJ jag har inga baktankar och symboliker i dom här bilderna. Jag ville inte förmedla nån känsla, typ, deprission eller nått. Jag tycker det är snyggt. Så därför gjorde jag så.

Det var inget mer än att jag hade en photoshoot med min kära vän. Orkar inte wina över nått sånt töntigt. Punkt.

Reg.datum
    Jul 2009

Standard

eller bara bevis på hur löjligt detta är, och hon försökte förmedla sarkasmen i det hela?

Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Fast du, man får ju vara beredd på att kritik, frågor och tips kommer komma om man lägger upp bilderna?

Om du inte är beredd på att folk faktiskt blir nyfikna kanske det är bäst att bara dela med sig av sina bilder (eller vad som helst egentligen) till de man känner. De som aldrig kritiserar liksom.

Roligt att du och Anna tycker om bilderna, och det är väl det som räknas antar jag. Känns knappast som att du bjuder in för vidare diskussion, du verkar ju inte orka bemöta något alls verkar det som. Ha ett bra liv!

PS. Grejen är ju inte att folk här påstår att man endast ska ta gravallvarliga bilder med ångestfyllda budskap. Kika lite i tråden så förstår du hur fel det låter.
    Men haha, har jag ens postat några bilder här? Jag blev bara förvånad över hur ni bemötte bilderna som Anna hade lagt upp. Inga som helst kommentarer som var positiva, endast "Omg cigg", "oj inget budskap" etc etc. Känns som att ni överdramatiserar allt? Jag bad inte om nån kritik så därför ska ni inte kommentera hur jag tar den eller inte för det är inte det denna diskussionen handlar om. Och vad menar du med att jag inte bemöter något alls? Vad har det med saken att göra tycker du? Bara för att jag inte håller med dig eller dina vänner här på forumet så är jag alltså inte bemötande? Oj, personligt påhopp, vad moget

Och nej jag behöver inte "kika lite i tråden för att förstå hur fel jag har", jag vet redan hur det är här, jag har även träffat små kentforumare som endast verkar söka efter det "djupa" och bara snackar om att fira jubileum för hur många år man har lyssnat på kent.
    Snälla ni är inte så jäkla speciella, good luck and have fun mates. XOXO

Adam K.
    Guest

Standard

Märklig diskussion. Skickade PM till dig, så slipper tråden gå ännu mer OT.

Erfaren medlem benjamin_syrsas avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Celsius747 Visa inlägg
    Men haha, har jag ens postat några bilder här? Jag blev bara förvånad över hur ni bemötte bilderna som Anna hade lagt upp. Inga som helst kommentarer som var positiva, endast "Omg cigg", "oj inget budskap" etc etc. Känns som att ni överdramatiserar allt? Jag bad inte om nån kritik så därför ska ni inte kommentera hur jag tar den eller inte för det är inte det denna diskussionen handlar om. Och vad menar du med att jag inte bemöter något alls? Vad har det med saken att göra tycker du? Bara för att jag inte håller med dig eller dina vänner här på forumet så är jag alltså inte bemötande? Oj, personligt påhopp, vad moget

Och nej jag behöver inte "kika lite i tråden för att förstå hur fel jag har", jag vet redan hur det är här, jag har även träffat små kentforumare som endast verkar söka efter det "djupa" och bara snackar om att fira jubileum för hur många år man har lyssnat på kent.
    Snälla ni är inte så jäkla speciella, good luck and have fun mates. XOXO
    Hahaha, årets skämtinlägg. Jag bryr mig inte ett dugg om vad det är för bilder ni har pratat om, men det här var bra roligt!

Sidan 336 av 490 FörstaFörsta ... 236286326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346386436 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •