Ursprungligen postat av Oskar Min största tavla hittills, 92x73 cm. Bra grej att göra när man har tenta... åh mycket fint oskar
Ursprungligen postat av kentad åh mycket fint oskar Tack så mycket! Den ser lite rödare ut på bilden än den är i "verkligheten", och jag ska nog försöka göra den ännu mer vit.
http://foto.stilren.se - portfolio
Sami
Ursprungligen postat av Kentina Sami fiiiin ! varför kan alla måla utom jag ?
i ditt stora hjärta börjar slagen bli små och du rör min kind så jag förstår att det bara är timmar tills du går
Ursprungligen postat av Kentina Sami Jag ska köpa den!!! Den här bilden är sååååå fin!!!
Ursprungligen postat av Oskar Tack så mycket! Den ser lite rödare ut på bilden än den är i "verkligheten", och jag ska nog försöka göra den ännu mer vit. okej mhm det kan nog bli riktigt snyggt! och fint nina (:
Oskar & Nina: Skitsnyggt! Så jävla duktiga är ni.
Tack tack tack tack (:
lite random bilder som jag tagit och sen ändrat lite i PS och lagt dit låttexter
varje gång du möter min blick, blir min värld en aning störreblogg instagram last.fm
Ursprungligen postat av Palace_Main lite random bilder som jag tagit och sen ändrat lite i PS och lagt dit låttexter Tokläckra!
(mimmi77 med ny tillfällig profil)
Ursprungligen postat av mimmi77* Tokläckra! tackar =)
Ursprungligen postat av Kentina Sami Jättefin, jaaa.
.
Ursprungligen postat av Palace_Main lite random bilder som jag tagit och sen ändrat lite i PS och lagt dit låttexter Sista var svin snygg.
. . just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Ursprungligen postat av Enskadaredanskedd Sista var svin snygg. tackar =)
Lite bilder jag tagit, var ett par månader sedan, men jag har inte vart så kreativ på siståne. Annat blir det när jag hämtar 10-20mm-objektivet idag
Forumets regler