Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 43

Ämne: Sentrum Scene (Oslo) den 28 november!

  1. #1
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    20

    Smile Sentrum Scene (Oslo) den 28 november!

    Här är tråden för oss som ska på Kent-spelningen på onsdagen! Vilka låtar vill ni höra, vilka låtar tror ni spelas?

    Jag som aldrig har varit i Oslo (eller knappt i Norge överhuvudtaget) undrar lite över hur atmosfären brukar vara i Scentrum Arena?

    Några fler svenskar som ska dit? Hör ni någon som pratar svenska i samband med konserten så heja gärna, det kan vara jag.

    Väl mött den 28:e!

  2. #2
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    wey, begynner å nærme seg nå
    har ikke vært på sentrum scene før jeg heller..
    men hvor lenge skal man stå i kø, DET er det store ???
    alt teit som gjøres kan, gjøres bør!

  3. #3
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Jeg skal også dit den 28. Hadde egentlig lyst til å gå den 30. også, men har litt dårlig økonomi for tiden. Men jeg gleder meg stort til den 28., snart bare to uker nå.

    Tror ikke jeg skal stå så lenge i kø,, ser man ikke ganske bra der uansett?

    Jeg håper de spiller min favoritt, Den döda vinkeln, men det spørs vel.. Har uansett bare sett dem en gang før live så jeg blir fornøyd uansett!
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  4. #4
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Jag ska dit.
    Ser fram emot konserten mycket.

  5. #5
    Medlem sasss avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    339

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av Jlifeis Visa inlägg
    Här är tråden för oss som ska på Kent-spelningen på onsdagen! Vilka låtar vill ni höra, vilka låtar tror ni spelas?

    Jag som aldrig har varit i Oslo (eller knappt i Norge överhuvudtaget) undrar lite över hur atmosfären brukar vara i Scentrum Arena?

    Några fler svenskar som ska dit? Hör ni någon som pratar svenska i samband med konserten så heja gärna, det kan vara jag.

    Väl mött den 28:e!
    Sentrum Scene er ikke det beste konsertstedet i Oslo, men ikke det verste heller. Det er sånn passe stort. Det er vel egentlig et gammelt teater, så det er en slags balkong oppe. Selve gulvet (nede) heller, dvs at det går skrått nedover, i trappetrinn, så de bak ser også ganske bra.
    Rett foran scenen er gulvet flatt, men det er ikke plass til så veldig mange der, så de mest hardbarka fansene må nok være tidlig ute..
    Lyden der kan bli ganske intens (og dårlig), er min erfaring.
    Men uansett hvor Kent spiller, så blir det bra. Og jeg gleder meg ENORMT!!!!
    Du är min hjälte för du vågar vara rak
    Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

    det går över, det går över, det går aldrig över

  6. #6
    Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    Oslo, , Norway.
    Inlägg
    6 227

    Standard

    Vi var på Sentrum og så Winnerbäck på torsdag, og jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa.
    Greit at det er plass til LITT flere, men, Sentrum framfor Rockefeller?!
    Jeg forstår det ikke. Eneste som er bedre på Sentrum er at de har flere barer, og at de tar kort.
    Skal forøvrig på alle de norske konsertene, så jeg håper Sentrum "grows on me".

  7. #7
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av AngelBee Visa inlägg
    Vi var på Sentrum og så Winnerbäck på torsdag, og jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa.
    Greit at det er plass til LITT flere, men, Sentrum framfor Rockefeller?!
    Jeg forstår det ikke. Eneste som er bedre på Sentrum er at de har flere barer, og at de tar kort.
    Skal forøvrig på alle de norske konsertene, så jeg håper Sentrum "grows on me".
    Hva er det som er bedre med Rockefeller da?
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  8. #8
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    20

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sass Visa inlägg
    Sentrum Scene er ikke det beste konsertstedet i Oslo, men ikke det verste heller. Det er sånn passe stort. Det er vel egentlig et gammelt teater, så det er en slags balkong oppe. Selve gulvet (nede) heller, dvs at det går skrått nedover, i trappetrinn, så de bak ser også ganske bra.
    Rett foran scenen er gulvet flatt, men det er ikke plass til så veldig mange der, så de mest hardbarka fansene må nok være tidlig ute..
    Lyden der kan bli ganske intens (og dårlig), er min erfaring.
    Men uansett hvor Kent spiller, så blir det bra. Og jeg gleder meg ENORMT!!!!
    Okej, tack för informationen! Jag håller med, bara jag får se Kent så är jag nöjd!

  9. #9

    Standard

    Sentrum Scene:
    http://www.heneide.no/sentrumscene/side7/index.htm


    sentrum er vel helt ok, man ser bra nesten uansett hvor man står.
    Det som var litt rart på winnerbäck var at lyden var utrolig lav, så man hørte kaklingen fra baren hele tiden. ganske irriterende egentlig...
    men selv om sentrum kanskje ikke har samme historien og atmosfæren som rockefeller, er det nå 1000 ganger bedre enn spektrum ihvertfall
    din värld ska aldrig röra min

  10. #10
    Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    Oslo, , Norway.
    Inlägg
    6 227

    Standard

    De gjerdene/sperringene på bildene er ikke der altså.
    Dritlett å finne ut hvor trappa er i folkemengden, liksom..
    Fint å gå ned på feil sted med armene fulle av øl osv.

  11. #11
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av _erik_ Visa inlägg
    Sentrum Scene:
    http://www.heneide.no/sentrumscene/side7/index.htm


    sentrum er vel helt ok, man ser bra nesten uansett hvor man står.
    Det som var litt rart på winnerbäck var at lyden var utrolig lav, så man hørte kaklingen fra baren hele tiden. ganske irriterende egentlig...
    men selv om sentrum kanskje ikke har samme historien og atmosfæren som rockefeller, er det nå 1000 ganger bedre enn spektrum ihvertfall
    Det så da greit ut, lite kanskje men da ser man vel bra! Dumt hvis lyden er lav da, den er jo det viktigste! Har lyst til å høre litt mer enn publikum som synger og jenter som hyler.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  12. #12
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Fant også noen bilder fra Sentrum Scene:
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  13. #13
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    20

    Standard

    Kul med bilderna, nu har man en liten känsla av hur det ser ut där! Men känslan är antagligen ingenting jämfört med hur det kommer att vara om 12 dagar...

  14. #14
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    8 dager nå!
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  15. #15
    Medlem sasss avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    339

    Standard

    lurer på hva Kent skal gjøre i Oslo i hele 3 dager? Sightsing? Lurer på om de trenger tips til hva å gjøre mellom konsertene...Jeg skulle gjerne vært guide Oslo har mange hemmeligheter..
    Jeg skulle også gjerne vært på alle 3 konsertene, for den følelsen jeg har etter å ha vært på en Kent-konsert, er helt sinnsykt herlig. Trodde nesten ikke det var mulig å føle sånn ekstatisk lykke over musikk, men du verden, den følelsen henger lenge i..Musikken, opplevelsen, atmosfæren..Det er rett og slett ren og skjær lykke! Så jeg kan nesten ikke vente til neste onsdag
    Må nesten bare si takk på forhånd. For muligheten.

    Og jeg gleder meg også veldig til nye konserter til våren, Kent+ små klubber = perfekt.. Men jeg likte også telt-turneen jeg da. Å se Kent i stockholm, var bare råbra, på hjemmebane liksom, det var sånn det føltes.
    Oj.. dette ble veldig voldsomt.. Men sånn er det nå engang
    Håper de spiller Vinternoll. Den er RÅ live!!
    Du är min hjälte för du vågar vara rak
    Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

    det går över, det går över, det går aldrig över

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •